Докато TikTok набира все по-голяма скорост и е повод за дискусии сред различни държавни институции в САЩ, заради китайския си произход, наскоро Instagram пусна свой аналог. Той има за цел да конкурира новото приложение.

Като за начало обаче на Reels, както се казва услугата на Instagram, му е необходимо доста интересно съдържание, а то очевидно няма да се получи от само себе си. Изглежда, че един от методите за бързо догонване на конкурентите е финансова облага за избрани потребители на TikTok.

Някои от най-популярните "тиктокъри" са получили предложения за директна финансова подкрепа, която според BusinessInsider достига до стотици хиляди долари. Някои от потребителите с най-много последователи на клиповете са получили покани за обвързване с финансова програма, която да стимулира преместването им към новата мрежа, зад която стои Facebook.