Meta вече ще позволява рекламите на криптовалути | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Meta вече ще позволява рекламите на криптовалути
Снимка: iStock by Getty Images

Meta вече ще позволява рекламите на криптовалути

Според компанията, пазарът вече е „узрял и стабилен“

| Редактор: Катя Димитрова 3 1239

Meta се оттегля от дългогодишната си забрана за реклами на криптовалути. Очаква се компанията-майка на социалната мрежа Facebook значително да разхлаби контрола в блзиките седмици.

"Крипто пейзажът е вече "узрял и стабилизиран" достатъчно, за да оправдае промяната на мнението ни", посочват оттам. И добавят, че напоследък се наблюдава и по-завишена правителствена регулация в тази област, която определя "по-ясни отговорности и очаквания".

Рекламодателите все още се нуждаят от писмено разрешение, за да пускат реклами за борси за криптовалути, заеми, инструменти за добив и портфейли, които ви позволяват да купувате, продавате, залагате или разменяте токени. Това обаче отваря вратата за бизнеси с криптовалути, които преди не можеха да пускат никакви реклами.

Не е ясно дали някакви допълнителни фактори са изиграли роля за тази промяна. Тя обаче идва само ден, след като Дейвид Маркъс, един от основните мениджъри в Meta Platforms Inc. и създател на дигиталната валута Diem, подаде оставка. Той прекара в компанията около две години, опитвайки се да пусне крипто портфейла на Meta Novi, който обаче остана в тестова фаза.

ИЗБРАНО
Meta вече ще позволява рекламите на криптовалути

Meta вече ще позволява рекламите на криптовалути

Според компанията, пазарът вече е „узрял и стабилен“

| Редактор : Катя Димитрова 3 1239 Снимка: iStock by Getty Images

Meta се оттегля от дългогодишната си забрана за реклами на криптовалути. Очаква се компанията-майка на социалната мрежа Facebook значително да разхлаби контрола в блзиките седмици.

"Крипто пейзажът е вече "узрял и стабилизиран" достатъчно, за да оправдае промяната на мнението ни", посочват оттам. И добавят, че напоследък се наблюдава и по-завишена правителствена регулация в тази област, която определя "по-ясни отговорности и очаквания".

Рекламодателите все още се нуждаят от писмено разрешение, за да пускат реклами за борси за криптовалути, заеми, инструменти за добив и портфейли, които ви позволяват да купувате, продавате, залагате или разменяте токени. Това обаче отваря вратата за бизнеси с криптовалути, които преди не можеха да пускат никакви реклами.

Не е ясно дали някакви допълнителни фактори са изиграли роля за тази промяна. Тя обаче идва само ден, след като Дейвид Маркъс, един от основните мениджъри в Meta Platforms Inc. и създател на дигиталната валута Diem, подаде оставка. Той прекара в компанията около две години, опитвайки се да пусне крипто портфейла на Meta Novi, който обаче остана в тестова фаза.

ИЗБРАНО