Samsung България в помощ на своите потребители по време на Ковид-19 | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Samsung България в помощ на своите потребители по време на Ковид-19
Снимка: Samsung

Samsung България в помощ на своите потребители по време на Ковид-19

Компанията цели да улесни потребителите във време на препоръчителна физическа дистанция, а услугата при устройства в гаранция е безплатна

| Редактор: Стоян Гогов 2 1256

Samsung стартира услуга за взимане на мобилни устройства, които подлежат на ремонт, директно от дома на своите клиенти.

Услугата, която е достъпна за всички притежатели на мобилни устройства на Samsung в страната, цели да улесни потребителите във време на препоръчителна физическа дистанция, за да могат те да си останат вкъщи - да се концентрират върху работата, ученето или да се отдадат на почивка.

За устройства в гаранция взимането, ремонтът и доставката обратно са безплатни. Клиентите могат да заявят ремонт на устройство в шест бързи и лесни стъпки всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000 - операторите на клиентската линия са в готовност да съдействат.

Услугата в шест бързи стъпки:

1. Имаш проблем с мобилното си устройство от Samsung? Оператор на Samsung е в готовност да ти съдейства - всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000. А ти си остани вкъщи.

2. Операторът ще ти зададе няколко въпроса относно устройството и ще изиска определени лични данни (име, имейл-адрес, пощенски адрес и др.).

3. В случай, че мобилното устройство е в гаранция, взимането, ремонтът, и връщането обратно са безплатни. Ако устройството не е в гаранция, се начисляват разходи за транспорт и ремонт, за които потребителите биват информирани с обаждане от клиентската телефонна линия или от персонала в оторизирания сервизен център на Samsung.

4. Независимо дали устройството е в гаранция или не, и дали се намираш в София или в друго населено място в България, операторът ще ти окаже необходимата помощ и ще те информира относно условията.

5. Как да подготвиш пратката за взимане и какво да включиш в нея, ще научиш от оператора на Samsung.

6. Пратката ще бъде взета от дома ти в предварително указан ден и час от външен куриер, и ще бъде пратена до оторизиран сервизен център на Samsung. А ти ще получиш номер на товарителницата по имейл, чрез който ще можеш да следиш хода на заявката лесно и удобно от вкъщи. Samsung се грижи за ремонта и доставката обратно.

Повече информация за услугата тук: https://www.samsung.com/bg/support/pick-up-service/

 

Рекламна публикация

ИЗБРАНО
Samsung България в помощ на своите потребители по време на Ковид-19

Samsung България в помощ на своите потребители по време на Ковид-19

Компанията цели да улесни потребителите във време на препоръчителна физическа дистанция, а услугата при устройства в гаранция е безплатна

| Редактор : Стоян Гогов 2 1256 Снимка: Samsung

Samsung стартира услуга за взимане на мобилни устройства, които подлежат на ремонт, директно от дома на своите клиенти.

Услугата, която е достъпна за всички притежатели на мобилни устройства на Samsung в страната, цели да улесни потребителите във време на препоръчителна физическа дистанция, за да могат те да си останат вкъщи - да се концентрират върху работата, ученето или да се отдадат на почивка.

За устройства в гаранция взимането, ремонтът и доставката обратно са безплатни. Клиентите могат да заявят ремонт на устройство в шест бързи и лесни стъпки всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000 - операторите на клиентската линия са в готовност да съдействат.

Услугата в шест бързи стъпки:

1. Имаш проблем с мобилното си устройство от Samsung? Оператор на Samsung е в готовност да ти съдейства - всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа на телефон 0800 11 131 или *3000. А ти си остани вкъщи.

2. Операторът ще ти зададе няколко въпроса относно устройството и ще изиска определени лични данни (име, имейл-адрес, пощенски адрес и др.).

3. В случай, че мобилното устройство е в гаранция, взимането, ремонтът, и връщането обратно са безплатни. Ако устройството не е в гаранция, се начисляват разходи за транспорт и ремонт, за които потребителите биват информирани с обаждане от клиентската телефонна линия или от персонала в оторизирания сервизен център на Samsung.

4. Независимо дали устройството е в гаранция или не, и дали се намираш в София или в друго населено място в България, операторът ще ти окаже необходимата помощ и ще те информира относно условията.

5. Как да подготвиш пратката за взимане и какво да включиш в нея, ще научиш от оператора на Samsung.

6. Пратката ще бъде взета от дома ти в предварително указан ден и час от външен куриер, и ще бъде пратена до оторизиран сервизен център на Samsung. А ти ще получиш номер на товарителницата по имейл, чрез който ще можеш да следиш хода на заявката лесно и удобно от вкъщи. Samsung се грижи за ремонта и доставката обратно.

Повече информация за услугата тук: https://www.samsung.com/bg/support/pick-up-service/

 

Рекламна публикация

ИЗБРАНО