Apple има проблем - продажбите на iPhone се свиват и за компанията става все по-трудно в наситения пазар. Но тя може да има таен план как да увеличи продажбите, смята BusinessInsider.

Наскоро корпорацията от Купертино навлезе в банковия сектор, като обяви пускането на своя кредитна карта. Вече седмица Apple Card е услуга, която се предлага за жителите на САЩ. Картата предлага много услуги като лесно записване, награди за лоялни клиенти, машинно обучение, което дава съвети за генерираните разходи и тяхното оптимизиране и др.

Освен това е и тайно оръжие за продаване на повече iPhone-и. Apple Card изглежда като самостоятелен продукт на компанията, но всъщност не е точно така. Кредитната карта зависи много от iPhone и целта ѝ е да задържи потребителите в екосистемата на Apple. Точно както и множеството останали услуги, които Apple предлага напоследък.

Именно през iPhone се плащат задълженията по картата и чрез него се следят разходите и всички останали данни. Наградите за лоялни клиенти също се съхраняват във виртуалния портфейл на iPhone. Дават се и по-големи награди, когато се купуват продукти и услуги на Apple. Така, дори и да може да е самостоятелна, истинските ползи от Apple Card идват именно, когато тя се използва заедно със смартфона на компанията.