Internet Explorer стабилизира пазарния си дял
След няколко месеца на спад, делът на Internet Explorer се успокои. През ноември браузърът на Майкрософт е бил ползван активно от 52,64% от интернет потребителите, в сравнение с 52,63% предходния месец, сочи статистика на NetApplications.
4
337
Същевременно, Firefox продължава да губи позиции. Браузърът на Mozilla има дял от 22,14% през ноември, докато през октомври го ползваха 22,51% от потребителите.
Продължава възходът на гугълския Chrome. За един месец конкурентът на „лисицата" бележи ръст от 17,62% до 18,18%. На четвърто място по популярност е Safari на Apple. Делът на този браузър е намалял от 5,43% през октомври на 5% през ноември, сочат данните на NetApplications, цитирани от TechNews.
В челната петица влиза и Opera на едноименния норвежки разработчик. През ноември делът на браузъра остава практически непроменен (спад от 0,01%) спрямо октомври и възлиза на 1,55%.
Пазарни дялове на браузърите през ноември 2011 по данни на NetApplications:
♦ Internet Explorer - 52,64%
♦ Mozilla Firefox - 22,14%
♦ Google Chrome - 18,18%
♦ Safari - 5%
♦ Opera - 1,55%
♦ Други - 0,49%
Продължава възходът на гугълския Chrome. За един месец конкурентът на „лисицата" бележи ръст от 17,62% до 18,18%. На четвърто място по популярност е Safari на Apple. Делът на този браузър е намалял от 5,43% през октомври на 5% през ноември, сочат данните на NetApplications, цитирани от TechNews.
В челната петица влиза и Opera на едноименния норвежки разработчик. През ноември делът на браузъра остава практически непроменен (спад от 0,01%) спрямо октомври и възлиза на 1,55%.
Пазарни дялове на браузърите през ноември 2011 по данни на NetApplications:
♦ Internet Explorer - 52,64%
♦ Mozilla Firefox - 22,14%
♦ Google Chrome - 18,18%
♦ Safari - 5%
♦ Opera - 1,55%
♦ Други - 0,49%