Google промени тайната си формула за търсене | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Google промени тайната си формула за търсене
EPA/БГНЕС

Google промени тайната си формула за търсене

0 105
Американският технологичен гигант Google промени тайната си формула за търсене на сайтове в Мрежата в рамките на САЩ, като по този начин компанията цели занапред да препоръчва главно порталите, които заслужават доверие.
Решението на търсачката е част от борбата на гиганта с новите и некачествени уебсайтове, които притежават съдържание, копирано от големите Интернет портали.
"Много от промените, които направихме, са едва доловими за обикновения потребител", заявиха едни от главните инженери на Google Мат Кътс и Амит Синхал. "През последния ден направихме доста голямо алгоритмично подобрение на начина, по който резултатите от търсенията излизат", посочиха още експертите. Според тях промените засягат близо 11.8% от търсенията, като по този начин некачествените уебсайтове вече ще излизат на по-долни позиции, докато ползващите се с доверието на компанията портали с оригинално съдържание ще излизат на по-предни страници. "Длъжни сме да работим по създаването на здравословна Интернет екосистема", уточниха още Кътс и Синхал.
Google промени тайната си формула за търсене

Google промени тайната си формула за търсене

0 105 EPA/БГНЕС
Американският технологичен гигант Google промени тайната си формула за търсене на сайтове в Мрежата в рамките на САЩ, като по този начин компанията цели занапред да препоръчва главно порталите, които заслужават доверие.
Решението на търсачката е част от борбата на гиганта с новите и некачествени уебсайтове, които притежават съдържание, копирано от големите Интернет портали.
"Много от промените, които направихме, са едва доловими за обикновения потребител", заявиха едни от главните инженери на Google Мат Кътс и Амит Синхал. "През последния ден направихме доста голямо алгоритмично подобрение на начина, по който резултатите от търсенията излизат", посочиха още експертите. Според тях промените засягат близо 11.8% от търсенията, като по този начин некачествените уебсайтове вече ще излизат на по-долни позиции, докато ползващите се с доверието на компанията портали с оригинално съдържание ще излизат на по-предни страници. "Длъжни сме да работим по създаването на здравословна Интернет екосистема", уточниха още Кътс и Синхал.