Facebook губи потребители в САЩ и Канада | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook губи потребители в САЩ и Канада
Снимка: Shutterstock

Facebook губи потребители в САЩ и Канада

Двете страни са най-доходоносния пазар за компанията

| Редактор: Катя Димитрова 17 2269

Растежът, който Facebook отбеляза в началото на пандемията от Covid-19, изглежда се забавя. Резултатите за третото тримесечие на 2020 година показват, че потребителите на социалната мрежа в САЩ в Канада намаляват.

Новината е тревожна за платформата, тъй като тези две страни представляват най-доходоносния пазар за нея. Информацията идва след множество скандали, свързани със злоупотреба с лични данни, политическо влияние, както и след скорошен редизайн на Facebook, който мнозина разкритикуваха.

Понастоящем компанията има 196 милиона потребители в Северна Америка, което е осезаемо по-малко спрямо 198-те милиона през предходното тримесечие. В изявление от Facebook заявиха, че намаляването е било очаквано и че то може да продължи до края на годината.

Иначе забавянето не е повлияло на приходите на Facebook, които са близо 21,4 милиарда долара за тримесечието. Това е увеличение с 22% спрямо същия период на миналата година. Междувременно социалната мрежа продължава да трупа нови потребители в Азия.

Facebook губи потребители в САЩ и Канада

Facebook губи потребители в САЩ и Канада

Двете страни са най-доходоносния пазар за компанията

| Редактор : Катя Димитрова 17 2269 Снимка: Shutterstock

Растежът, който Facebook отбеляза в началото на пандемията от Covid-19, изглежда се забавя. Резултатите за третото тримесечие на 2020 година показват, че потребителите на социалната мрежа в САЩ в Канада намаляват.

Новината е тревожна за платформата, тъй като тези две страни представляват най-доходоносния пазар за нея. Информацията идва след множество скандали, свързани със злоупотреба с лични данни, политическо влияние, както и след скорошен редизайн на Facebook, който мнозина разкритикуваха.

Понастоящем компанията има 196 милиона потребители в Северна Америка, което е осезаемо по-малко спрямо 198-те милиона през предходното тримесечие. В изявление от Facebook заявиха, че намаляването е било очаквано и че то може да продължи до края на годината.

Иначе забавянето не е повлияло на приходите на Facebook, които са близо 21,4 милиарда долара за тримесечието. Това е увеличение с 22% спрямо същия период на миналата година. Междувременно социалната мрежа продължава да трупа нови потребители в Азия.