Facebook отново отказа да забрани лъжите в политическите реклами | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook отново отказа да забрани лъжите в политическите реклами
Снимка: Shutterstock

Facebook отново отказа да забрани лъжите в политическите реклами

Вместо това ще даде възможност на потребителите да спират такива реклами изцяло

| Редактор: Иван Ненов 3 537

Facebook отново потвърди, че няма да забрани лъжите и подвеждащата информация в рекламите от политици. Компанията остава твърда в това отношение въпреки множеството критики и противоположни позиции на други ИТ гиганти.

В сайта си Facebook обяви, че не смята, че решенията за политическите реклами трябва да се правят от частни компании. Вместо това Facebook предлага да се създадат регулации, които да се спазват от всички и се надява това да се случи възможно най-скоро.

До тогава обаче социалната мрежа ще търси баланс между прозрачност и свобода на потребителите. Затова няма да ограничава рекламите, но ще даде повече опции и функции на потребителите да ограничават и блокират реклами със съдържание, което не искат да виждат.

От Facebook уточняват още, че всичко това не означава, че политиците имат право да пишат каквото си искат в рекламите си. Те трябва да спазват вече въведените правила на социалната мрежа и да не използват реч на омразата, заплахи да се гласува или да не се гласува и т.н. Компанията казва, че редовно спира политически реклами, които нарушават тези правила.

Facebook отново отказа да забрани лъжите в политическите реклами

Facebook отново отказа да забрани лъжите в политическите реклами

Вместо това ще даде възможност на потребителите да спират такива реклами изцяло

| Редактор : Иван Ненов 3 537 Снимка: Shutterstock

Facebook отново потвърди, че няма да забрани лъжите и подвеждащата информация в рекламите от политици. Компанията остава твърда в това отношение въпреки множеството критики и противоположни позиции на други ИТ гиганти.

В сайта си Facebook обяви, че не смята, че решенията за политическите реклами трябва да се правят от частни компании. Вместо това Facebook предлага да се създадат регулации, които да се спазват от всички и се надява това да се случи възможно най-скоро.

До тогава обаче социалната мрежа ще търси баланс между прозрачност и свобода на потребителите. Затова няма да ограничава рекламите, но ще даде повече опции и функции на потребителите да ограничават и блокират реклами със съдържание, което не искат да виждат.

От Facebook уточняват още, че всичко това не означава, че политиците имат право да пишат каквото си искат в рекламите си. Те трябва да спазват вече въведените правила на социалната мрежа и да не използват реч на омразата, заплахи да се гласува или да не се гласува и т.н. Компанията казва, че редовно спира политически реклами, които нарушават тези правила.