Нараства търсенето на авточасти онлайн | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Нараства търсенето на авточасти онлайн
Снимка: Pixabay

Нараства търсенето на авточасти онлайн

Сегментът се развива с изключително бързи темпове

2 4144

През последните години онлайн търговията се утвърди като един от най-динамичните технологични сегменти по света и България не прави изключение. Хиляди малки предприемачи и големи компании стартираха свои онлайн магазини, а в някои сфери на електронните продажби ръстът достигна двуцифрено число на годишна база.

Смартфоните, лаптопите и останалите дигитални джаджи, както и дрехите и козметиката по традиция са сред най-поръчваните стоки по интернет. Напоследък обаче наши източници разкриват, че и редица други сегменти също отчитат сериозен ръст на продажбите в мрежата.

Един от тези браншове е продажбата на авточасти, моторни масла, авто инструменти и автомобилни аксесоари, който се развива с изключително бързи темпове.

"Нашите продажби нарастват устойчиво през първите два месеца на новата година в сравнение с предходната година" - споделят от Авточасти Autoprofi, един от най-бързо развиващите се проекти в този сегмент у нас. Очакванията на екипа са тази тенденция да се запази и в бъдеще.

Според запознати с тенденциите в бранша сред основните причини за нарастването на поръчките са удобството при пазаруване онлайн - направо от дома или офиса, както и възможността лесно и бързо с няколко клика да сравниш множество продукти и услуги от различни доставчици на авточасти.

Сред останалите фактори за бързия растеж са наличието на няколко вече наложили се уеб сайта за продажба на авточасти, аксесоари и моторни масла, които вече са се наложили сред потребителите и са изградили реноме и доверие. От важно значение е също, че сред авточастите, моторните масла и аксесоарите има продукти с доказан произход и качество, които за разлика от други артикули не е необходимо да се изпробват на място във физически търговски обект.

Взети заедно, всички тези фактори водят до устойчиво възходящо развитие на бранша, което според негови представители ще продължи и през следващите години. А това го превръща в една от подценяваните, но доста перспективни ниши в българското интернет пространство.

Нараства търсенето на авточасти онлайн

Нараства търсенето на авточасти онлайн

Сегментът се развива с изключително бързи темпове

2 4144 Снимка: Pixabay

През последните години онлайн търговията се утвърди като един от най-динамичните технологични сегменти по света и България не прави изключение. Хиляди малки предприемачи и големи компании стартираха свои онлайн магазини, а в някои сфери на електронните продажби ръстът достигна двуцифрено число на годишна база.

Смартфоните, лаптопите и останалите дигитални джаджи, както и дрехите и козметиката по традиция са сред най-поръчваните стоки по интернет. Напоследък обаче наши източници разкриват, че и редица други сегменти също отчитат сериозен ръст на продажбите в мрежата.

Един от тези браншове е продажбата на авточасти, моторни масла, авто инструменти и автомобилни аксесоари, който се развива с изключително бързи темпове.

"Нашите продажби нарастват устойчиво през първите два месеца на новата година в сравнение с предходната година" - споделят от Авточасти Autoprofi, един от най-бързо развиващите се проекти в този сегмент у нас. Очакванията на екипа са тази тенденция да се запази и в бъдеще.

Според запознати с тенденциите в бранша сред основните причини за нарастването на поръчките са удобството при пазаруване онлайн - направо от дома или офиса, както и възможността лесно и бързо с няколко клика да сравниш множество продукти и услуги от различни доставчици на авточасти.

Сред останалите фактори за бързия растеж са наличието на няколко вече наложили се уеб сайта за продажба на авточасти, аксесоари и моторни масла, които вече са се наложили сред потребителите и са изградили реноме и доверие. От важно значение е също, че сред авточастите, моторните масла и аксесоарите има продукти с доказан произход и качество, които за разлика от други артикули не е необходимо да се изпробват на място във физически търговски обект.

Взети заедно, всички тези фактори водят до устойчиво възходящо развитие на бранша, което според негови представители ще продължи и през следващите години. А това го превръща в една от подценяваните, но доста перспективни ниши в българското интернет пространство.