Twitter искала да купи Clubhouse за 4 милиарда долара | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Twitter искала да купи Clubhouse за 4 милиарда долара
Снимка: AP/БТА

Twitter искала да купи Clubhouse за 4 милиарда долара

След няколко месеца преговори сделката пропада по неясни причини

| Редактор: Стоян Гогов 0 787

Twitter е могла да купи друга социална платформа - нашумялата Clubhouse за 4 милиарда долара. Двете компании са обсъждали параметрите на евентуална сделка в продължени на няколко месеца, но по неизвестна причина преговорите са прекратени, предава technews.bg.

Компанията, управлявана от Джак Дорси, вероятно е решила да заложи на собствена алтернатива на Clubhouse. В края на 2020 г. Twitter обяви приложението Spaces, което в момента е на етап бета и не всички потребители могат да инициират публични дискусии в него, припомня Bloomberg.

Clubhouse се появи през 2020 г. и набра популярност в началото на тази година, когато към платформата се включиха много известни личности, сред които Марк Зукърбърг и Илон Мъск. Приложението позволява на потребителите да общуват чрез аудио чатове в реално време.

След успеха на Clubhouse, утвърдените играчи като Facebook, Twitter, Spotify, Microsoft, Discord, Slack и Telegram започнаха да работят за добавяне на подобни функционалности в своите платформи.

Twitter искала да купи Clubhouse за 4 милиарда долара

Twitter искала да купи Clubhouse за 4 милиарда долара

След няколко месеца преговори сделката пропада по неясни причини

| Редактор : Стоян Гогов 0 787 Снимка: AP/БТА

Twitter е могла да купи друга социална платформа - нашумялата Clubhouse за 4 милиарда долара. Двете компании са обсъждали параметрите на евентуална сделка в продължени на няколко месеца, но по неизвестна причина преговорите са прекратени, предава technews.bg.

Компанията, управлявана от Джак Дорси, вероятно е решила да заложи на собствена алтернатива на Clubhouse. В края на 2020 г. Twitter обяви приложението Spaces, което в момента е на етап бета и не всички потребители могат да инициират публични дискусии в него, припомня Bloomberg.

Clubhouse се появи през 2020 г. и набра популярност в началото на тази година, когато към платформата се включиха много известни личности, сред които Марк Зукърбърг и Илон Мъск. Приложението позволява на потребителите да общуват чрез аудио чатове в реално време.

След успеха на Clubhouse, утвърдените играчи като Facebook, Twitter, Spotify, Microsoft, Discord, Slack и Telegram започнаха да работят за добавяне на подобни функционалности в своите платформи.