През 2020 година марката Johnnie Walker отбелязва 200 години от момента, в който забележителният шотландец Джон Уокър за първи път отваря вратите на малък магазин в провинциална Шотландия, поставяйки началото на пътешествие, което отвежда Johnnie Walker до четирите краища на света и го превръща във водещото скоч уиски и до днес.
Празнуваме нашето пътешествие във времето
Искрата, запалена от Джон Уокър, неговата визия и предприемачески дух са в сърцето не само на нашия бизнес, но, както се оказва, и на едно ново бъдеще за шонтландското уиски.
Джон, неговият син Александър, а по-късно и неговите внуци вярват, че уискито може да бъде още по-добро, винаги по-добро. Те не спират и не се отклоняват и за момент от това преследване на съвършенството. Вярвайки в откритията, те проправят пътя за нови възможности в света на скоча - вкус, който е по-богат, по-дълбок и с постоянно качество, в сравнение с повечето едномалцови уискита по това време.
Точно тази страст и този неспокоен дух на пионерите, които проправят пътя на марката през 19-ти век e това, което ни движи и до днес - амбиция, отдаденост, търсене на съвършения вкус и качество, прескачане на граници, убеждението, че всичко е възможно.
Докато другите производители на уиски се задоволяват с местния пазар, Johnnie Walker пресича океани и си проправя път през континенти, открива нови възможности в далечни страни, настанява се в барове и домове във всяко кътче на света.
В резултат, питието, което започва като малък семеен бизнес от бакалията в Килмарнък, се превръща в най-голямата скоч марка в света и едно от най-емблематичните уискита, създавани някога.
През годините Johnnie Walker става синоним на иновативност и креативност. Нашите уникални квадратни бутилки са били създадени да намалят загубите при пътешествията по море. Наклоненият етикет е отличителния белег на уискито ни на рафта, а Крачещия човек олицетворява създателя на марката и неговия неуморим дух, който мотото Keep Walking изразява в най-голяма степен. То е фраза, която хората по света чуват и повтарят с надежда и оптимизъм и която е надхвърлила границите на категорията, придобивайки универсално звучене.
Празнуваме къде сме днес
Днес ние сме най-продаваното скоч уиски в света!
Да правим уиски с удивителен вкус, което събужда сетивата, все още е нашата движеща сила, също както е било и за основателите на марката.
Разбира се, уискито всъщност е това, което празнуваме през 2020 година, и по повод на нашата 200- годишнина вдигаме наздравица с всички българи.
Този месец Johnnie Walker ще зарадва своите почитатели и любителите на качественото уиски с над 100 награди. Тези, които се регистрират чрез SMS ще разберат веднага дали печелят Johnnie Walker Black Label Pocket или Johnnie Walker пуф, или ще могат да участват в жребия за една от двете големи награди в края на промоцията - дрон DJI Mavic mini или проектор за домашно кино.
*Пълните условия на кампанията можете да видите на avendi.bg/jw
*Материалът е предоставен от Avendi
НАЙ
Изгонените от "Ергенът" Мария и Кристина вече не страдат за Алек
Влошеното здраве на крал Чарлз наложи спешно преразглеждане на погребението му
Изкуството на съвършената визия, която покорява
Ан Хатауей: Накараха ме да целувам 10 момчета заради роли
Комедийната актриса Албена Михова разказва за драматична си съдба
Влошеното здраве на крал Чарлз наложи спешно преразглеждане на погребението му
Отменената присъда на Харви Уайнстийн възмути жертвите му
Ан Хатауей: Накараха ме да целувам 10 момчета заради роли
Изгонените от "Ергенът" Мария и Кристина вече не страдат за Алек
Мария Бакалова ще си партнира с Райън Рейнолдс и Кенет Брана в нов филм