Най-популярните бебешки имена в света за 2020 година
Родителите все повече черпят вдъхновение за избора на име от телевизионни шоута
Обратно в новинатаКоментари - Най-популярните бебешки имена в света за 2020 година | Лайф.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
qwe (нерегистриран)
А в това време евродепутати се ебът с мъже. И после се чудим що ни мразят арабите и ни избиват. Да не говорим за култа и възхитата към очевидно грозни и отречени от природата и Бога неща. Такива феномени като, страх, сляпо послушание, лицемерие и робство, не е имало в нито един период от човешката история.
Kalin
Нещо не се връзва в тази класация.Имам усещането че е правена само в англо оворящите страни а там има също и много мохамедовци.
Gaco Bacov
Когато мустафа е най-популярното име, значи,че светът не върви на добре....
113 (нерегистриран)
докато извратените западняци се чудят кой джендър да станат, мюсюлманите се плодят усилено, след 50 години Европа ще прилича на С,.Арабия или Иран
а (нерегистриран)
ок. Западняците са лоши. Ти самият колко деца имаш?
Живко (нерегистриран)
Три. Ако имах по-добри доходи не бих имал нищо против и да са повече. За сведение : българин съм. Поне от 6 поколения - до толкова знам. Отгледах и трите, сега им осигурявам условия и да се изучат.
Ива (нерегистриран)
честито ами пълна лудост...и Меркел Меркел какви ги надроби
? (нерегистриран)
И какво ще правим сега? Светът свършва? Защо не пишете че 1 милион животински вида са пред изчезване, че океаните се превръщат в кофи за боклук, че почвите ерозират и че сме в епицентъра на засилваща се климатична криза която вече афектира всички на планетата? А да забравих по-лесно е да плюем по различни групи хора, да бъдем злобни и гадни един към друг.
! (нерегистриран)
То едното е свързано с другото. Не може в света да се раждат 1 милиарт Мустафари годишно и океанът да е чист.
Знаем знаем (нерегистриран)
Най-желаното женско име в Турция е Реджеп.
tswbg (нерегистриран)
"В Топ 20 на най-популярните момчешки имена за 2020 г. попадат Мохамед, Ноа, Оливър, Артър, Лео, Фреди, Джордж, Тио, Чарли, Джак, Хари, Оскар, Итън, Арчи, Финли, Джошуа, Джейкъб, Томас и Айзък." де го мустафата бре??
BG (нерегистриран)
Или пък звучното Мюмюн !
Ме-мет (нерегистриран)
Какво глупаво заглавие от страна на Дир.БГ. Каква ви беше идеята? Отново да ударите струната на исламофобията ли? Мустафа е в списък, в който ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ имена са християнски... и въпреки всичко, вие се хванахте за Мустафа... Яко! Абсолютни расисти, ксенофоби, религиозно нетолерантни същества... за огромна жалост... готови на всичко за няколко екстра клика.
Киро (нерегистриран)
Ислямът не е раса или етнос , за какви расити пищиш бе паляк , И да, някои релгии не бива да бъдат толерирани , както не се толерират редица идеологии
ме-Мет (нерегистриран)
Изредени са три категории в горното мнение - расизъм, ксенофобия и религиозна нетолерантност. В случая става дума за религиозна нетолерантност. А Дир.БГ често показват и ксенофобия и расизъм. Хайде сега прочети отново и си изтрий мнението.
Киро (нерегистриран)
И защо пишеш расизъм при положение , че няма и помен за такъв в статията ..че и ксенофобия не вижам ..реално и религиозна нетолерантност няма , защото в статията просто са изнесани факти .
Арам (нерегистриран)
Да няма по-големи расисти от мюсюлманите! И винаги другите са им виновни за всичко!
Р (нерегистриран)
Чеп за зеле не става от цялата ви мрежа със сайтове дир .....Превеждате малумни статии на жълти сайтове в UK и много ме кефите като напишете "според дейли мейил , дейли стар или гейли стар " все едно е най-достоверния източник.
смях (нерегистриран)
Честито на дебилната Европа!
плач (нерегистриран)
"Смях" на гол гАз.
Xa xa (нерегистриран)
Mustafa- razkoshno hristiqnsko ime.
накратко (нерегистриран)
Глобална демографска война срещу бялата раса, християнството и всяка нормалност. Финансирана от сОрос и демоНОкратическата пасмина.
Ме-мет (нерегистриран)
Каква демографска война, бе глупендер. ВСИЧКИ останали имена в този списък са библейски... Прочети внимателно. Нормално е да попадне едно източно име.
112 (нерегистриран)
И Меркел им е кръстницата!!!
Ангел (нерегистриран)
смятай резаците колко са се плющяли по време на Ковид-а....отврат
Мустафа от Москва (нерегистриран)
Мюсюлманското население на Русия стремително нараства, главно заради мигрантите от Централна Азия и арабския свят. Това заявява в интервю за "Известия" председателят на Съвета на мюфтиите на Русия Равил Гайнутдин, оглавяващ и Духовното управление на мюсюлманите в страната. Той цитира оценка на уважавани експерти и аналитици, според която до 15 години близо 30 на сто от населението на Русия - в момента 145-милионна страна, ще бъде мюсюлманско. Празничните богослужения само в Съборната джамия в Москва привличат по 130 хиляди души срещу едва 35 хиляди по съветско време, посочва мюсюлманският лидер. Според московските власти в Москва живеят днес на постоянни и временни начала 3-4 милиона души, изповядващи исляма, добавя той. Преди 10-15 години в Санкт Петербург имаше около 250 до 300 хил. мюсюлмани, а днес броят им наближава един милион. Бурно се развиват мюсюлманските общности в Калининградска област, Карелия, Коми и други региони от федерацията. Постоянно расте броят на изповядващите исляма в Приморски, Хабаровски, Алтайски край, на остров Сахалин, констатира висшият духовник. От Централна Азия идват в Русия несемейни млади хора, остават във федерацията, за да работят тук и да създават семейства. Децата на бивши гурбетчии ходят в руски училища, успешно следват в руски висши учебни заведения. Те вече са руски граждани и броят им расте с всяка година", подчертава той. "Студенти от арабски мюсюлмански страни следват у нас, женят се и остават тук. Малко ли има такива доктори у нас?", добавя Равил Гайнутдин пред руското издание.
хм (нерегистриран)
Исус Христос .... за всички времена, край на класацията
кънчо (нерегистриран)
ахахахахахахахахахахахахахахахах ! средновековни подчовеци
Waffen SS (нерегистриран)
"""Мустафа сред най-популярните имена на новородени в света за 2020 година"""В старите европейски "демокрации" също
Бочето (нерегистриран)
Ей така се произвеждат фейк новини и се насажда омраза и разделение! Помияри от ДИР от всички изброени топ имена за момчета и момичета има 20 християнски/ библейски имена и едно мюсюлмснско! Как пък точно Мохамед намери място в заглавието, мърши! ?!?
Чочко (нерегистриран)
Ми не е фейк новина, защото в Англия за последните 6 години черния цвят по улиците забележимо се е умножил.
Ме-мет (нерегистриран)
ТОЧНО!!!!!
Carella (нерегистриран)
Три баби си разправяли: - Моята внучка се казва Гертруда, защото дядо й беше герой на труда. Втората казва: - Моята внучка се казва Офелия, защото бях член на ОФ. Третата казва: - Моята внучка се казва Курнелия, защото аз се казвам Нели, а сватята малко курва си пада.
ГЕРБ старейшина (нерегистриран)
И СерГЕЙ-щото дядо му е потомствен аристократ
Моше с Порше (нерегистриран)
МУСТАФА-на арабски и иврит РАЗВОДНЯВАЩ,РАЗРЕЖДАЩ заливащ ,поевтиняващ В Турско-арабския свят Близкия Изток МУСТАФА е стара ТЪРГОВСКА арабска практика за НАВОДНЯВАНЕ ЗАЛИВАНЕ на ПАЗАРА с ЕВТИНА стока под себестойноста с ЦЕЛ подбиване цените на пазара и ФАЛИТ за конкурентите след което бавно постепенно с ускорени темпове се вдигат целите но на пазара остват само правилните фирми продавачи монополисти
съвременик (нерегистриран)
"В Топ 20 на най-популярните момчешки имена за 2020 г. попадат Мохамед, Ноа, Оливър, Артър, Лео, Фреди, Джордж, Тио, Чарли, Джак, Хари, Оскар, Итън, Арчи, Финли, Джошуа, Джейкъб, Томас и Айзък." Прави впечатление че мъжките имена са Мустафа, Могамед Всички останали са с неразличим джендър пол: Лео, Фреди, Тио, Арчи, Финли
Бочето (нерегистриран)
Така е , много някак си Джендър неутрални... но как да накараш тъпите либерали да си кръстят децата с мъжествените БГ имена- Трифон, Стамат, Ставри, Спиридон, Онуфрий, Герасим, Цеко и т.н
Киро (нерегистриран)
Тия имена половината са гърцки шмати
Ме-мет (нерегистриран)
Да бе, да. Особено "неутрални" са Джордж, Артър, Ноа, Оливър, Джак, Оскар, Итън, Джейкъб, Томас и Айзък. Глупендер!
Fg (нерегистриран)
Дир-а, вие съвсем откачихте!!! Много актуална тема, много актуално име!!!!
ХЕрург (нерегистриран)
Обрязват ли ги? Муслими ли са или е мода на глезаци?
Офффф, (нерегистриран)
Уж Мустафа в заглавието, пък то било Мохамед. Ся, кое е вярното?
Един друг (нерегистриран)
И двете са вярни - Мустафа е прозвище на Мохамед и значи Избраният.
ал Имарат ал Муттахида (нерегистриран)
MoХАМАД/ХАМАД-на арабски МЯРКА,еталон,индикатор за изследване,показващ посоката МУСТАФА-на арабски РазВОДНЯВАЩ.РазРЕДИТЕЛ,НАВОДНЯВАЩ
Шитс Крийк?:-)))))))) (нерегистриран)
Сериозно ли има има сериал с такова ароматно име? Дано никой да не пада или да се къпе в тая рекичка.:-))))))
Един друг (нерегистриран)
Това не е рекичка, а идиома. Същото като SHTF.
по принцип (нерегистриран)
най-много са религиозните имена. Може би точно ограниченият избор от религиозни имена подтиква родителите да търсят разнообразие. За съжаление, го намират в тв шоу :) За мен връщането към корените ни е по-добра идея.
E (нерегистриран)
Моите не са от шоу. Първото е Издислав- на дедо му Дейвид,обаче много меко и затова втвърдих името на второто- Металика-на баба му Желязка.
От Далече (нерегистриран)
Едно от доста разпространените женски имена в Китай е Х*у :))) Да, така е, и ако се ожениш за такава, не знам как ще я представяш в Бг-то?!
Точно това си помислих, като видях статията! (нерегистриран)
Че на първо място ще е Мохамед или Али. А туй "Финли" дали не е по-скоро ФинДли по едноименното стихотворение на Робърт Бърнс?
Стигнах до изреченито, (нерегистриран)
в което се споменава Дейли Стар и спрях да чета:)) Поне не правят преводи , на преводите в Блиц:))
аз (нерегистриран)
Глупости. Най-много са имената: Дзън, Мън, Дрън Толкова много китайци има....
бляк (нерегистриран)
арабелски и чифутски имена
Radio Islam (нерегистриран)
КЕМАЛ-на арабски и иврит СЪСТАРЯВАШ,Съсурящ,сбръчкващ,преСушаващ АБДУЛАХ-роб/слуга на Алах МоХАМАД/ХАМАД-Индикатор,ЕТАЛОН ,МЯРКА,нещо на което да подражаващ,някой на който да се поклоняващ, Фатих-на арабски победител,завоевател ИБРАХИМ/АБРАХАМ-на арабски/иврит Изправен Баща ЮСУФ/ЙОСЕФ-СЪБИРАЩ ,прибиращ,колекционер
Дедо Пич (нерегистриран)
Най абсурдното женско име, дадено от активист на Профсъзите в СССР през осемдесетте години на миналия век е било – ДАЗДРАПЕРМА. То произхожда от съкрсщението ДА ЗДРАСТВУЕТ ПЕРВОГО МАЯ !!!
Анонимен 1 (нерегистриран)
Родителите все повече черпят вдъхновение за избора на име от телевизионни шоута - простотията става все по заразна и опасна за съществуването на що годе нормалните хора !!!
да, (нерегистриран)
и аз се впечатлих от това, макар че не знам Мохамед да е от друго шоу, освен Корана, но може би проблемът е, че не гледам телевизия :)
69 (нерегистриран)
Странно ми е да няма некво китайско или идийско име там все пак са около 3-3.5 млрд., да няма едно в топ 20 е странно.
Европидал (нерегистриран)
Прав си, абсолютна тъпа измислица, от тези имена съм съгласен само за Мохамед, че е популярно, все пак мюсулманите са 500 милиона, а да няма нещо като Чан Чун или подобно???? Повечето имена са англосаксонски, май това е от американска медия, те повечето американци са толкова тъпи, че мислят че отделните щати са държавите по света......
Не, (нерегистриран)
жълтенията Дейли Стар е великобританско издание. От там и подобните немуиздания произлизат шедьоври, започващи с изреченито "Британски учени откриха.......":))
Един друг (нерегистриран)
Кви 500 млн., бре?! Най-многочислената ислямска страна е Индонезия. Прибави към нея само Пакистан и Бангладеш и гледай кво става. После, от Афганистан през Иран, та до Мароко и лошо ще ти стане. Ако прибавиш и тези от подсахарна Африка, Индия, бившите съветски републики, вътре в Русия, в Западна Европа и в Северна Америка колко са се навъдили и вече гониш 2 млрд. общо.
До един друг (нерегистриран)
Така e, но то не им пречи да се казват Акаш, Сардам, Лао Мън Зъ и тн и да е мюсюлманин по вероизповедание. В южна и югоизточна азия и източна азия нямат широкоразпространена традиция да се кръщават децата с арабски или ислямистки имена, дори да са мюсюлмани
Един друг (нерегистриран)
А, като цяло на повечето много им пречи да не са с ислямски имена. Имах разни карашик съученици навремето, между които двама братя от Бангладеш - Опу и Дипу. Само дето по документи, единият беше Шахидул Ислам, а другият беше Фейзул Ислам. Шахид е ясно кво е - мъченик за правата вяра, а Фаисал е съдник. За половината от най-известните съветски изпълнители кво да говорим изобщо. Само ще спомена Муслим Магомаев, а тези сегашните дагестанци и чеченци като Хабиб Нурмагомедов (светлината на Мохамед) кво да ги коментирам. Много трудно мюсюлманин да не е с арабско или тюркско име, освен ако не е от Далечния Изток.
@ (нерегистриран)
Мисюлмански и еврейски имена са на чело. Доста обезпокояващо!
МАНГАЛИИИИИИ (нерегистриран)
Терористите са на първо място
Пирин (нерегистриран)
Само да попитам, защо в България най-популярното име за момче е Александър , а не Аспарух, Паган, Токту, Омуртаг, Винех, Севар ?
Рила (нерегистриран)
При нас тенденциите са към чуждопоклонничество, но все пак трябва да отбележим, че историците ни имат принос към това да не знаем истинските имена на древните си владетели и от какъв произход са. Макар че бяха намерени пръстените-печати на Канасювиги Испор и Канасювиги Ховрат, повечето българи знаят само Аспарух и Кубрат. Никой не търси значението на тези имена, защото не са тюркски и това много им разваля теорията за произхода на т.нар. прабългари. Значението на думата е важно, защото името на детето е пожелание към него от родителите. Но има не малко Калояновци :) И аз дадох на дъщеря си хубаво, старо, българско име. Не от библейските.
Един друг (нерегистриран)
Щото сите сме макета, а персите са ни врагове. "Асб" - кон, "рух" - огненочеврен, "асбе рух" - "огненият кон". "Севар" - "конник" и т.н. Какви са тези персийски думи тук? Сичко е Ацо, Сашо и "луно, луно, земльо македонска".
не (нерегистриран)
си интересен, троле српски. В България най-популярното име не е Александър. В смисъл, не го носят най-много хора. Освен това, Александър няма нищо общо нито с тито-северняците около Вардаро, нито с гърчулята. Александър е бил от племето македони, което по всички данни е най-вероятно да е било родствено на траките. Така че, ЕСПМ.
ПП (нерегистриран)
Ахмед, Мехмет... това ни чака за в бъдеще! Българите изчезваме
Не само (нерегистриран)
2040 г, полицай спира на аутобана кола и прави проверка на документи. С учудване казва на своя колега: - Мустафа, виж какво странно име - Петер Мюлер! Мустафа му отговаря: - Абдулах, ако преди 20 години Петер Мюлер беше полицай и кажеше колко са странни имената ни, ние щяхме да подадем оплакване, и веднага щяха да го уволнят. А сега, слава на Аллах, не само ги е страх да се оплачат, ами ако си харесаме жена му, тя с кеф ще дойде при нас! #ХОРА, КАКВО ПРАВИТЕ, ЗА ДА НЕ СЕ СЛУЧИ ТОВА ПРЕЗ 2040 ГОДИНА?
Един друг (нерегистриран)
Газим! - Бернд Валтер
Mariana Georgieva
Нашият Ганьо къде е?
! (нерегистриран)
Един е той и Ганьо Банкянски е неговото име.
:) (нерегистриран)
И Ганьо го има по света - руският президент е с българско име и британският премиер - също.
Един друг (нерегистриран)
От най-българските имена са и Владимир, и Борис. Викинго-славянски истории, които и ние приемаме, барабар с православието.
:) (нерегистриран)
Дали? На пръв поглед Волдемар и Владимир си приличат, но това не значи, че непременно едното произлиза от другото. Съвсем спокойно може да е случайна прилика. Когато ние приемаме православието, руснаците са още езичници, приемат го век след нас от гърците, както и ние. Не виждам как са могли да ни повлияят, още повече, че Княз Борис се покръства с името Михаил. Много по-голяма е вероятността руснаците да са взели тези имена от волжките българи, отколкото от варягите. Пък и кой е аналогът на Борис? Дори и подобно име при викингите няма.
Един друг (нерегистриран)
Ти за Валдемар чувал ли си? Владимир е същото като Олег, Игор и т.н. - викингски пославянчени истории. Борис е или от вълк, или е по-скоро съкратеното на Борислав, т.е. славещ войната. Славянска му работа. Михаил е арамейско. Старите български имена все на персийски го докарват.
:) (нерегистриран)
А Вие четете ли изобщо? Нали и аз посочих Волдемар, което е и Валдемар в някои варианти, но няма доказателство, че са едно от друго. В България за първи път се намират тези имена. В Русия се намират по-късно. Освен това Ви обърнах внимание, че са езически. Как може православието да ги пренася? То пренася християнските имена - еврейски и гръцки. Не знам на какво основание решихте, че Борис значи вълк. Изобщо твърденията Ви са просто на око. Това ми прилича на онова, ама дали е така. А старите български имена са си ирански, не го докарват.
мухахаха (нерегистриран)
Мислех че за момиче Ургюз например е хубаво и толерантно име.
хахахаму (нерегистриран)
Айзък е моят фаворит
Не само (нерегистриран)
Може и Ороспъ:(:(:(
Bacho (нерегистриран)
А пък аз си кръстих детето със сраробългарското име Бисера и се радвам, че то е извън всякакви класации.
>>> (нерегистриран)
Хубаво име. Да ти е жива и здрава! И много да ви радва!
... (нерегистриран)
Бисер, Седеф и Кенеф се прекръщаваха мислиманите по време на "възрождението"...
Факт (нерегистриран)
Бисер, серящ два пъти. Имах колега, който така се казваше и така си обясняваше името.
Мен (нерегистриран)
Журналята сътворил това писание, нарочно не пиша статия ако работеше за мен щях да го уволня на секундата.
Анонимен (нерегистриран)
Нещо, така запетайките да понаучиш къде се слагат преди да почнеш да уволняваш наляво - надясно. Големи уволнячи се извъдихте.
НАЙ
Натали призна за драма с Димитър в Dancing Stars
Една от дамите отвлича ергена Алек
Дейвид Бекъм ще съди за измама актьора Марк Уолбърг
Бени Андершон от АББА замени поп музиката заради нов ангажимент
Ребел Уилсън и капанът на plus-size звездите
Натали призна за драма с Димитър в Dancing Stars
Една от дамите отвлича ергена Алек
Дейвид Бекъм ще съди за измама актьора Марк Уолбърг
Съдят Шарън Стоун заради катастрофа
Денис Куейд разкри как е щял да се развие героят му Ник Паркър от "Капан за родители", ако имаше продължение