Броени седмици преди премиерата на последния епизод от сагата - "Възходът на Скайуокър", Kaufland България предостави уникална възможност за галактическо изживяване.
Стотици фенове се срещнаха с членове на прочутия Легион 501 - най-големият фен клуб на "Междузвездни войни" в света, които пристигнаха от Германия специално за събитието.
Оказва се, че цветът на "Междузвездни войни" е галактическо лилаво, а атракционите, с които феновете на легендарната сага се забавляваха, не отстъпваха по нищо на онези в увеселително-атракционния парк "Междузвездни войни "На ръба на галактиката" по проект на "Дисни, открит през август в САЩ.
Насладихме се на сериозно космическо приключение!
Сред шлемове и роботи любителите на "Междузвездни войни" имаха възможността да кръстосат мечове с Легион 501 - организация от доброволци за масови прояви с официални костюми на "Междузвездни войни", предпочитана от Lucasfilm. Те ни представиха някои от хватките на Люк Скайуокър и Дарт Вейдър.
Под мотото "Събери ги сега! Целият свят на Междузвездни войни" пазаруващите във веригата ще могат да колекционират 48 уникални карти с герои от епизоди на сагата в специален албум, който се предлага допълнително в цялата мрежа на Kaufland България. Албумът и картите се комбинират със специално разработеното приложение K-Master, което всеки може да изтегли безплатно на смартфона си.
То дава възможност да научите тайните, чрез които един млад джедай може да се превърне в майстор.
Добавената реалност е най-иновативната функция на приложението. Тя позволява да се потопиш във вселената на "Междузвездни войни" в Kaufland само чрез смартфона си и с VR очила. Приложението разполага с 28 предизвикателства, които трябва да бъдат преодолявани всеки ден. Само най-смелите и предвидливи ще придобият диплома за "Овладяване на Силата".
Специалният колекционерски албум, картите, както и над 50 вида артикули от модната линия, създадена ексклузивно за Kaufland и посветена на "Междузвездни войни", могат да бъдат намерени във всички хипермаркети на веригата в цялата страна до 04 януари.
Битката между Доброто и Злото, посланието на коледната кампания на Kaufland, компанията избра да представи чрез историята на малко момче в навечерието на Kоледната нощ. За момент момчето показва слабост и се поддава на гнева си, но накрая доброто у него побеждава. Видеото носи посланието, че човек трябва да обръща внимание на тези, които се нуждаят от помощ, че доброто винаги се възнаграждава и че за да вземе човек правилното решение, е достатъчно да слуша единствено сърцето си.
И след като първо Доброто се е настанило у нас, можем да тръгнем целенасочено по пътя на превръщането - от млад джедай в майстор джедай. Не бива да забравяме, че всеки един джедай не трябва да подценява външния си вид и да се наспива добре, за да съхрани силата и мъдростта си. Комфорт за последното осигурява цяла модна линия за жени, мъже и деца, която Kaufland ще предложи на своите клиенти до изчерпване на количествата в цялата си магазинна мрежа. Дизайните с "Междузвездни войни" са специално създадени за продажба само в Kaufland. Всеки артикул от колекцията е изработен от органичен памук и се предлага в устойчива еко опаковка.
Нищо чудно когато погледнеш в огледалото на следващия ден да познаеш в себе си истински Йода.
НАЙ
Влошеното здраве на крал Чарлз наложи спешно преразглеждане на погребението му
Изкуството на съвършената визия, която покорява
Изгонените от "Ергенът" Мария и Кристина вече не страдат за Алек
Ан Хатауей: Накараха ме да целувам 10 момчета заради роли
Отмениха присъдата на Харви Уайнстийн за изнасилване
Шведската принцеса Виктория започва военно обучение за офицер
Влошеното здраве на крал Чарлз наложи спешно преразглеждане на погребението му
Бивше гадже на принцеса Беатрис почина от свръхдоза наркотици
Отмениха присъдата на Харви Уайнстийн за изнасилване
Machine Gun Kelly отпразнува 34-ия си рожден ден със специален човек