Никога не подценявайте силата на качественото бельо в лош ден, гласи крилата фраза. Къде се крие магическата сила на най-интимното облекло и защо то е важно за самочувствието и настроението ви - това е новата тема, която ще разнищим с Trendo

Следващите дни посвещаваме именно на този деликатен женски свят - между дантелите, тюла и тънките презрамки на марката Victoria`s Secret. В епохата, в която жените ценят удобното, функционално и качествено бельо, брандът остават лидер на този претенциозен пазар, като се бори да се преоткрие, отбeлязва Business Insider.

В началото на 2020 година марката предприе четири сериозни промени, с които постави нова ера на интимните дрехи. Някои от реформите се отнасяха до управлението на бранда, а друга част - до дизайна и визията на новата интимна колекция. Оскъдното бельо за дами с физика на супермодели е изместено от пиадестала си.

Време е за бикини с висока талия, повик към 60-те и 70-те години и поглед, обърнат към пухкавите дами. За изчистени сутиени без релеф и с оплитаща ума презрамки. За изкусителни, провокaтивни прашки и комплекти, които ще са гореща изненада в прохладните летни нощи.

Кой казва какво е секси?  Victoria`s Secret, разбира се!

Младите жени вече не искат да носят секси бельо само в името на приятните мъже. Те просто искат да се чувстват желани и женствени, дори когато са сами. Бельото вече е изчистено, минималистично, предимно прозрачно, без да се прекалява с дантелите и орнаментите. То може да се носи с кецове под хубава работна рокля и под панталон за йога на среща за кафе.

Бельото не трябва да бъде сериозно. Трябва да е забавно, игриво и да дава усещане за сила. На изкуството да създава най-подходящото дамско бельо, марката Victoria`s Secret се посвещава през 1977 г.

Тогава американският бизнесмен Рей Реймънд цели да направи магазин за бельо, в който мъжете да отидат да купят нещо хубаво за съпругите си. Така както той иска да направи за своята Гая, с която са заедно от колежа.

Половин век по-късно познаваме Victoria`s Secret и нейните ангели като абсолютните лидери в интимната женска мода. Макар традиционните дефилета, посветени на новите линии бельо, да бяха отложени през миналата година, марката продължи да развива бранда си онлайн и да привлича нови последователи и модни икони в ангелския отбор. Така например през март 2019 г. Victoria's Secret обяви в Instagram, че Барбара Палвин е най-новият ангел. Палвин не е модел с плюс размер, както първоначално я възприеха, но излиза от правата линия на разбиранията, които бяха налагани в света на модата до сега.

С Трендо отправяме поглед към продуктите на марката, които вече са достъпни в България и може да добавите в колекцията си "любими". Нека започнем с един от най-значителните компоненти:

Сутиените

Неудобният сутиен е това, което може да провали перфектната среща. И тайното оръжие, което може да привлече погледа към целунатите от слънцето голи рамене, красивата шия и бюста. Казват, че домът е там, където сваляте сутиена си, именно защото той често е свързван с неудобство заради некачествените банели и материи. Убедени сме, че моделите на Victoria`s Secret ще променят смисъла на тази фраза.

Сутиенът е разработен в края на XIX век с цел да измести корсета. Първите модели прибират изцяло гърците и са с дебели, кръстосани презрамки. За създател на сутиена се смята френският стилист Пол Поаре. До ден сутиенът е считан за най-популярното женско бельо.

Бикините

Любими на всички жени. Измислени като заместител на покриващия цялото тяло бански, думата се употребява за комплект, но и за долната част от бельото. Създадени са през 1948 година от модния дизайнер Луи Реар.

С годините прикриват все по-малка част от женското тяло, но остават неделим елемент както от интимния гардероб, така и от плажната мода. Те са и неразделна част от женските спортове - част от униформата за плажен волейбол и леката атлетика. Именно защото са удобни в жегите и при активно ежедневие, те са сред най-предпочитаните покупки. Все пак, не можеш да си купиш щастие, но можеш да си купиш бикини, което е доста близко.

Прашките

За оскъдния вариант на бикините - прашките - са писани не една песни. Особено показателна е култовата фраза на Сандра Бълок, която споделя: "Обожавам прашки. В деня, в който са създадени, слънцето е се е прокраднало през облаците". Мъжете също са ценители на прашките. Американският актьор и съпруг на София Вергара - Джо Манганиело казва, че осъзнава колко неудобни за жените, но неустоими за мъжете са тънките високи токчета и изрязаните прашки. Поправяме го! В летните горещини, когато късите дрехи са на пиадестал, само секси прашките могат да ви спасят и са доста удобни!

Комплектите

Някои жени все още не са наясно, че мъжете са претенциозни към бельото, което носи любимата им точно толкова, колкото и дамите. Според последните проучвания, любимият цвят за бельо на мъжкото съсловие са бяло и тъмно синьо - далеч от очакваните черно и червено, нали? Също така 78% от мъжете са заявили, че предпочитат сутиенът и долната част на бельото да са в комплект. "В противен случай имаш усещането, че дамата се е облякла в последния момент, набързо, без да полага каквато и да е грижа. Комбинациите от различни материи и цветове на бельо са за малките момиченца", аргументира се силният пол.

Козметиката

Когато говорим за интимност - ароматът е това, което поставя финалния завършек на тоалета. Има 10 ароматни нотки, които са силен афродизиак. Това са кафе, ванилия, шоколад, върбинка, лавандула, бергамот, сандалово дърво, иланг-иланг, мускус и тамян. Всички тези съставки може да откриете в определи парфюмни спрейове за тяло, лосиони и дневни парфюми на Victoria`s Secret.

Препоръчваме ви промоционалната в момента парфюмна вода "Pink Gold" на марката, която е подходяща както за прохладна разходка, така и за вечерно излизане. И съдържа аромат на ванилия!

Все по-често жените залагат на парфюмния спрей за тяло, който е допълнение към познатия дезодорант и парфюм. Той хидратира и ароматизира цялата кожа, замествайки лосионите, които не всеки път е удобно да вадим от чантата и да мажем по тялото. Задължително се сдобийте с един, за да запазите свежестта в жегите!

Гланцът за устни - абсолютно задължителен! Мъжкото съсловие не винаги е привърженик на ярките червила, но затова пък обожават жени с лек грим - спирала и ароматен гланц с лек оттенък, който придава сочен и младежки вид на устните.

Последната тайна на Victoria`s Secret- името е измислено от семейство Реймънд и свързано с тях, като създатели на марката. Двамата се влюбват в колежа.

Виктория е заради Кралица Виктория и препратката към викторианската епоха, когато забавленията били според социалния статус.

Тайната - онова, което е скрито под дрехите.

Ангелите - заради колежанското женско братство Phi Beta Phi, към което принадлежи съпругата на Реймънд - Гая и чиито символ е ангелът.

Вече готови ли се да се превърнете в летни, земни ангели?

Рекламна публикация