Херцогиня Меган - съпругата на британския принц Хари, е най-влиятелната модна икона за 2019 г. според търсачката Lyst.

Тоалетите на бившата актриса са предизвикали цели 216 процента повишаване на търсенето на нещо подобно в интернет. Слабостта ѝ към роклите тип риза доведе до 45 процента по-голям интерес по време на посещението в Южна Африка, а роклята й от марката "Клуб Монако" беше разпродадена за по-малко от ден, като търсенето се повиши с 570 процента.

Стилът на Меган през последната година >>

На второ място е актьорът Тимъти Шаламе заради слабостта му към експерименталната мода. Суичърът му с пайети от премиерата на "Кралят" в Лондон увеличи популярността на тези мъжки дрехи със 192 процента. Костюмът му от Хайдър Акерман повиши търсенето на марката с цели 806 процента.

Зендая е на трето място. Тоалетът ѝ от MetGala предизвика 54 процента увеличение на търсенето на марката "Томи Хилфигър". Когато се появи с рокля на Вера Уанг на наградите "Еми", търсенето се увеличи с 33 процента.

Челната петица допълват певиците Били Айлиш и Карди Би, съобщи Контактмюзик, цитиран от БТА.