Официална рекламна кампания
София Копола създаде чанти за Louis Vuitton
Режисьорката София Копола създаде нова колекция чанти за Louis Vuitton, под името SC (инициалите на името й), която ще се продава ексклузивно в Le Bon Marché Rive Gauche - парижки универсален магазин, любимо място за шопинг на прочутата звезда.
Като близък приятел на творчески директор на LV Марк Джейкъбс, Копола е в списъка с именити сътрудничества още от 2008 г., когато заедно с известния си баща създават рекламната кампания на Marc Jacobs – Франсис Форд Копола е режисьорът, а София е самият модел за едноименния аромат на Джейкъбс. После идва и неустоимото предложение да създаде колекция чанти и обувки за Louis Vuitton, която да носи нейното име.
Моделът на чантата SC е заоблен, с две къси дръжки и напълно изчистен от детайли, и през годините често е забeлязван именно в ръцете на Копола, пише Viewsofia.com. Този сезон обаче SC е освежена с ярки цветове и с едно ново попълнение от чанта с дълга дръжка. Елегантното черно е изборът на София за последните модели, а искрящо розово очертава кройката им.
Моделът на чантата SC е заоблен, с две къси дръжки и напълно изчистен от детайли, и през годините често е забeлязван именно в ръцете на Копола, пише Viewsofia.com. Този сезон обаче SC е освежена с ярки цветове и с едно ново попълнение от чанта с дълга дръжка. Елегантното черно е изборът на София за последните модели, а искрящо розово очертава кройката им.