Лидл България проведе 63 дегустации в 48 града, в които се включиха близо 56 хиляди души. Потребителите имаха възможност да опитат и оценят вкуса на 12 продукта от собствени марки на веригата, разпределени в 4 продуктови групи - млечни, колбаси, бира и сладолед.

В челната тройка на най-харесвани от участниците се оказаха различните видове сладоледи Gelatelli, бирите Perlenbacher и Argus, следвани от деликатесна варена шунка Dulano и сметанови пудинг Milbona.

Проведените дегустации са продължение на най-големия вкусов тест на собствени марки на Lidl, реализиран от IPSOS в България. Той беше проведен в началото на годината по метода на т.нар. blind test "сляп тест", при който, за да се гарантира безпристрастността на оценката, в процеса на тестване участниците не знаят каква е марката на продуктите, които опитват. Като продължение на най-големия вкусов тест, тези дегустации дадоха възможност на клиентите на Lidl да опитат продуктите, оценени най-високо от участниците в проучването.

Снимка: LIDL

Допълнителна информация за качеството на продуктите, собствени марки на Lidl, както и повече за най-големия вкусов тест, проведен от IPSOS в България, можете да намерите на: https://www.lidl.bg/kachestvo.

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 100 магазина в 48 града и близо 3000 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.

Снимка: LIDL