Абитуриентските балове, които в нашата страна по традиция се провеждат в последната седмица на месец май, винаги са съпътствани от много емоции, вълнение и от не малка доза суета.

Абитуриентите се стремят да намерят и да си осигурят най-елегантните костюми, най-шикозните дизайнерски рокли, идеалните прически и въобще, най-доброто от всичко, за което може да се мисли при такъв повод.

Не малко значение се отдава и на автомобилите, които покрай баловете също трябва да са нови, лъскави и по възможност луксозни. И тъй като не всеки може да си позволи луксозно возило за лични нужди, това е най-добрият момент в годината за компаниите за отдаване на коли под наем.

Какви коли търсят абитуриентите

Абитуриентите се стремят да си подсигурят луксозни автомобили, които да допълнят с блясък и лукс тяхното така дългоочаквано преживяване. Най-много напоследък се търсят ретро автомобили, както и електрически автомобили от престижни марки.

Доста голям е и интересът към луксозните спортни автомобили, макар търсенето има малко да е намаляло в полза на други типове коли (ако търсите луксозна кола за абитуриентския си бал, можете да разгледате на SofiaRentACar.bg).

През последните години се появява и една нова тенденция, според която много млади хора предпочитат да наемат лимузина за няколко души, като по този начин спестяват чуденето с какво да отидат на бала.

Освен това, по този начин споделят и разходите по наемането на автомобил и спестяват от тази тежест на близките си, плюс това, че няма да ги карат да изпълняват ролята на техни шофьори.

Кога да направим резервацията

Ако намеренията ви за резервацията са наистина сериозни, експертите от бранша препоръчват да не разчитате на късмета и да не чакате последния момент за да запазите автомобил за бала.

Препоръчително е да действате два или дори три месеца по-рано, защото с наближаване на края на май, се наблюдава и нарастване на суетнята и напрежението, успоредно с увеличаване на цените на рент-а-кар.

Ако изчакате до последния момент, не е изключено да се окаже, че колата, която сте се надявали да наемете, вече е наета или е на по-висока цена (и двете възможности са еднакво неприятни).


Рекламен материал.