Да плуваш спокойно във водите на социалните мрежи се превърна в една доста тежка задача. Инстаграм е най-бързо развиващата се платформа, в която имаш възможността да споделяш - снимки, мисли, емоции. Появиха се думи като инфлуенсър, хаштаг, био, лейаут, фийд, стори, engagement, insights и още редица подобни, като всяка от тях носи свое значение, което не може да се преведе на български език. Колкото повече напредва Инстаграм обаче, толкова по-затормозяващо се оказва за хората, които тепърва ще се опитат да се гмурнат в това море от знания.

Можем да кажем, че "инфлуенсър" е нещо като прохождаща професия, която у нас тепърва започва да се развива по-сериозно. Да влияете на другите със своя начин на живот, с пътешествията си, с местата, които посещавате и дори с козметиката, която използвате - това е да си инфлуесър. Започвате да имате дадено влияние върху определена аудитория, която ви следва и се интересува от ежедневието ви, като по този начин развивате една специална връзка с тях и им позволявате да надникнат във вашия собствен свят. И те ви се доверяват.

Именно заради това доверие брандовете започнаха да се интересуват от инфлуенсъри, като искат те да популяризират техните продукти. Компаниите разчитат, че именно този набор от хора, които се гмуркат свободно в подобни платформи и имат много последователи, харесвания и коментари са част от най-новия, доста печеливш вид маркетинг - инфлуенсър маркетинга.

Ако все още не сте сигурни дали разбирате това, което сме написали до момента, но ви се иска да не се давите в социалните мрежи е редно да споменем и нашата малка книжка с голямо значение - "Как да стана инфлуенсър?".

Като първата инфлуенсър маркетинг агенция в България се занимаваме с този вид реклама откакто е започнала да се развива у нас. Ръководим различни кампании, разработваме маркетинг и криейтив стратегии, комуникираме ежедневно както с десетки брандове, така и с инфлуесъри. Знаем много за социалните мрежи, за тънкостите и различните страни на тази професия и това как да използвате инфлуенсър маркетинга, за да помогнете бизнеса си.

Създадохме тази книжка, която съдържа добре синтезирана и интересно поднесена информация за това как да се развивате в Инстаграм и обясняваме защо всъщност са важни всички тези непреведени на български думи, с които започнахме в началото.

Ако ви е интересно по какъв начин трябва да изглежда профилът ви, как да създавате качествено съдържание, какви хаштагове да използвате, какво представляват спонсорираните постове, с кои програми да обработвате снимките си и като цяло какво означава да бъдеш инфлуенсър, то тогава нашата книжка ще ви бъде полезна, интересна и ще ви позволи да плувате във ваши води, когато става въпрос за това що е то инфлуенсър. Можете да я поръчате от тук.