Тази седмица Coca-Cola стартира новата си глобална рекламна кампания с празнична телевизионна реклама, която олицетворява посланието "Тази Коледа най-ценният подарък си ти". Тя цели да насърчи хората да бъдат истински един с друг в тази безпрецедентна година, която до голяма степен преобрази начина ни на живот, общуване както и представите ни за споделеност и заедност.

Режисирана от носителя на Оскар Тайка Уайтити и създадена от Wieden+Kennedy London, лентата разкрива магията на Коледа в изпълнен с надежда разказ за безусловната бащинска любов и пътешествието на един баща, който иска да сбъдне коледната мечта на дъщеря си.

Коледната кампания напомня, че магията на Коледа е в свързването между хората и че най-големият подарък, който можете да дадете, сте самите вие. Тя допълва богатото наследство на марката от емблематични коледни кампании и отново ще се види, че Дядо Коледа има важна роля в сбъдването на празника.

Рекламата надгражда скорошната кампания "Отворени като никога преди" - първата кампания на марката, откакто пандемията Covid-19 промени света. Тя беше създадена в името на новите възможности, открити като последица от оставането в къщи и призив да оценим всичко, което имаме около нас.

"2020 г. беше трудна година за много от нас и предстоящите Коледни празници ще бъдат още по-специални и смислени. Coca-Cola празнува Коледа с реклама, посветена на празника, от 20-те години на миналия век и в нея винаги има послание за единство и създаване на специални моменти. Тазгодишната реклама отразява истинската магия на Коледа - благодарността ни към близките, чувството за общност и нуждата ни да се посветим на близките си тази Коледа, като не просто присъстваме, а сме истински заедно, независимо дали виртуално или физически", сподели Светлана Димитрова, Старши бранд мениджър на Coca-Cola за България.

Рекламата ще се излъчва в повече от 90 държави от началото на м. ноември, като изпраща послание за надежда и оптимизъм за човешкия дух в настоящото време на предизвикателства.

Бен Шафри и Томас Колман, представители на Wieden+Kennedy London, споделят: "Прекрасно е да работим по глобална коледна кампания за световно известна и обичана марка. "Празниците идват" исторически се свързват с началото на Коледа и ние сме много щастливи, че имахме възможността да надграждаме върху дългата асоциация на Coca-Cola с празничния сезон."

Синопсис на рекламата

Лентата започва с баща, който се готви да потегли от дома си за служебно пътуване. Докато излиза, дъщеря му му подава внимателно написано писмо до Дядо Коледа и го моли да го изпрати по път за работа. После виждаме бащата, погълнат от работа, как осъзнава, че е забравил да пусне писмото, и така започва мисията му да осигури безопасно изпращане. Той плава през морета, катери отвесни скали, провира се през гъсти джунгли, прекосява ледени тундри, преди да стигне до Северния полюс, но дали ще успее да предаде писмото успешно в ръцете на Дядо Коледа, за да сбъдне коледното желание на дъщеря си?

Филмът ще се представи в дълга форма от 2 минути и 30 секунди, 60-секундна версия и по-къси спотове - по 20 и 30 секунди, които ще се излъчват в 91 пазара по целия свят.

Лондонската консултантска комуникационна агенция Blured работи заедно с водещата креативна агенция Wieden+Kennedy London по тази кампания.