"Радваме се, че можем да подкрепим лекарите с това, което ние умеем най-добре - да им доставим прясна и вкусна храна. Това е жест, който правим от сърце и се надяваме с него да доставим и малко топлина и удоволствие в трудното им ежедневие" , коментира Ивелин Илиев, управител на Хепи Доставка и rezzo.bg.

Менюто за лекарските екипи е балансирано, така че да осигури разнообразно, пълноценно, обилно и вкусно хранене за обед и вечеря. Всяка порция включва свежа салата от сезонни зеленчуци, готвено основно ястие с гарнитура и десерт, приготвени с пресни продукти от Метро, партньор на инициативата на Нарру Доставка "Топла храна от сърце".

Менюто е съобразено и с това, че много от лекарите и медицинските сестри в Пирогов дават 12-часови смени и им се налага два пъти на ден се хранят в болницата.

"За екипите на Нарру Доставка и Метро е чест, че медиците на Пирогов ни се довериха и ни споделят, че очакват всяка наша доставка с нетърпение. Ще продължим с голямо желание и внимание да ги подкрепяме до края на епидемията в България, която се надяваме да приключи по-скоро", продължи г-н Илиев.

От Нарру и Метро имат готовност да откликнат и на други болници, където има лекари, заети в борбата с корона вируса, като подкрепят екипите им с безплатна доставка на храна.

Мерките за сигурност, предприети от Нарру Доставка:

От първия ден на извънредното положение Нарру доставка превръщат кухните на Нарру в строго контролирани цехове за производство и разнос на храна. Във всички заведения на Нарру има стриктно разписан протокол за прилагане на най-високите хигиенни мерки, които в извънредната ситуация са допълнени с всички конкретни предписания от Министерството на здравеопазването и СЗО.

Новите изисквания включват задължително измерване на температурата на всички служители преди работа и попълване от тяхна страна на специално кризисно досие за контактите, здравословното състояние и наличието на предпазни мерки.

Ръкавиците са задължителни за всички и се сменят на всеки кръгъл час като преди да се поставят нови, ръцете се измиват както с гореща вода и сапун, така и със специален дезинфектант на спиртна основа. С него регулярно се измиват и всички повърхности, чантите за доставка, преди изпълнението ѝ, както и защитните облекла на служителите. Те са изработени от специална водонепропусклива материя и позволяват дезинфекция с препарат.

Към маските се добавят и предпазни очила, така че всякакъв контакт между служителя и храната да е избегнат. Освен това кутиите за разнос, в които се доставя храната, се държат в затоплени камери на температура 65 градуса, достатъчна, за да се премахне активността на вирусите и бактериите. Кутиите се поставят в специални стерилни пликове, които се запечатват и така достигат до клиентите.

Доставчиците имат задължение да дезинфекцират колите си всеки ден и чантите преди всяка доставка. За също е осигурено защитно облекло, смяна на ръкавиците преди всяка доставка и предпазен шлем, който се поставя върху маската за максимална защита. Нарру Доставка предлагат и безконтактна доставка за всички, които си поръчват и плащат онлайн като запечатания плик се подава на клиента от разстояние 2 метра с телескопична закачалка.

Рекламна публикация