"Казват, че сме прекалено различни, а всъщност е просто - разбираме се винаги, когато намерим нещо, което ни обединява". Посланието е част от рекламната кампания на ФАНТАСТИКО по случай 30 годишния юбилей от създаването на компанията.

Посланици на кампанията са златните момичета, които донесоха историческата първа олимпийска титла за българската художествена гимнастика. "Това, което ни събира, е приятелството, общата цел и добрият вкус", споделя капитанът на отбора Симона Дянкова. Музикантите от група Jeremy? също са част от проекта на ФАНТАСТИКО "Събира ни вкусът". По повод шестте медала, завоювани в различни дисциплини в Токио, бандата избухна с коментар в една от социалните мрежи: "Ето това е ROCK AND ROLL! ... Ето това е, когато мечтата е по-голяма от пътя и обстоятелствата!...".

Една мечта, семейство, което обожава рока и много труд стоят и зад името ФАНТАСТИКО. Компанията стартира дейността си с един квартален магазин в София през далечната 1991г., а днес вече притежава 44 модерни супермаркета в София, Банкя, Перник, Кюстендил, Елин Пелин и е един от най-големите работодатели у нас. Екипът на ФАНТАСТИКО е от над 3 400 професионалисти. Супермаркетите на компанията предоставят достъп до над 45 000 артикула от български и световни брандове, посрещайки всеки ден семейства, кулинари, музиканти, шампиони, благотворители, писатели, артисти, адвокати, лекари... традиционалисти, реалисти, мечтатели... Кампанията на ФАНТАСТИКО "Събира ни вкусът" е посветена на цялата тази палитра от клиенти, които посреща вече 30 години и заради които продължава да се развива, осигурявайки услуга на световно ниво.

След няколко часа, прекарани в един от супермаркетите на ФАНТАСТИКО, талантите от Jeremy? казват: "Събира ни готината музика, емоцията, която изживяваме заедно на сцената и разбира се добрият вкус към всички готини неща в живота". А част от хубавите неща в живота е добрата храна. Точно затова шеф Петър Михалчев се присъединява към проекта на ФАНТАСТИКО със своята половинка Ина. Той споделя, че едно от нещата, които ги събират е "любовта към кулинарните пътешествия".

Сред посланиците на кампанията са Нана Гладуиш, Красимира Хаджииванова и Оля Антонова три жени, в чиито каузи за жените ФАНТАСТИКО вярва и подкрепя.

"Всяка една идея за благотворителна инициатива, за приготвяне на ястие, за посещение на театър или концерт, за спортно събитие или за пътешествие е част от идентичността на всеки човек. Вкусът към различните неща в живота ни определя, събира, вдъхновява... Щастливи сме, че толкова талантливи хора, с вкус към успеха и към хубавите неща в живота са част от проекта "Събира ни вкусът", защото този проект разкрива вкуса на ФАНТАСТИКО към всичко, което екипът на компанията прави. Това са наистина едни фантастични 30 години.", казва Владимир Николов, оперативен президент на компанията.


Материалът е предоставен от Фантастико.

ИЗБРАНО