Интервюто от 1995 г., съсипало брака на лейди Даяна и принц Чарлз, носи още щети за BBC, в чиято рубрика "Панорама" беше излъчено. Мартин Башир, който тогава подлъгал принцесата чрез брат й Чарлз Спенсър, му показал фалшива разписка за аборт на Тиги, бавачката на Уилям и Хари, като доказателство, че Чарлз изневерявал на лейди Ди. Това също подействало на Даяна като аргумент да се съгласи на разговора, пише BBC.

Лейди Даяна разкрива тогава, че в брака са най-малко трима, визирайки Камила Паркър Боулс, че тя също има забежки, булимия и склонност към самонараняване. За това нейно изявление, синовете й казват, че е съсипало до голяма част живота й.

Официалният развод е през 1996 г. Сега обаче BBC ще трябва да плати на Тиги Лег-Брук 137 000 лири обезщетение, затова че е била замесена в манипулацията.

Освен детегледачка, Тиги се водела и личен асистент на принц Чарлз. Тя се омъжва малко след развода му, и напуска Бъкингам през 1999 г., отивайки да живее в Уелс.

През месец май BBC обяви резултатите от своето вътрешно разследване. Докладът, изготвен от бившия член на Върховния съд лорд Джон Дайсън, доказа, че 58-годишният Башир е използвал навремето две фалшиви банкови извлечения, за да манипулира Даяна и да си осигури интервю с нея, пише ladyzone.bg.

"Използването на измама е позволено само при разследването на сериозни криминални престъпления. Интервюто с Даяна не попада в тази категория" - сподели тогава пред "Daily Telegraph" Ричард Ейър, инспектор по редакционната политика в BBC през 1995 г.