Южнокорейците BTS рекламира новия си албум "Proof" чрез специално отворени магазини в Ню Йорк и Лос Анджелис, пред които се извиха опашки.
Феновете на k-pop бандата се наредиха пред временните търговски помещения (т.нар. pop-up магазини), за да бъдат първите, сдобили се с уникални артикули на групата.
В специалните обекти могат да бъдат закупени фланелки, блузи с качулка и плакати на BTS, като цените им са съответно 55, 120 и 18 щатски долара.
Момчетата пуснаха новата си продукция в петък. С албума "Proof" те отбелязват деветата годишнина от сценичния си дебют.
Миналата година станаха първата азиатска група, спечелила наградата за изпълнител на годината на Американските музикални награди, припомня БТА.
В началото на този месец изпълнителите бяха поканени в Белия дом от президента на САЩ Джо Байдън, за да обсъдят престъпленията от омраза, на които напоследък азиатци са честа жертва.