Последното бизнес начинание на Блейк Лайвли има връзка с цялото ѝ семейство.

На 23 септември 34-годишната актриса пусна нова собствена марка безалкохолни напитки, наречена Betty Buzz. Що се отнася до името, Блейк обяснява в прессъобщение, че иска да намери начин да почете баща си Ърни Лайвли, който почина по-рано тази година на 74 г.

"Името на баща ми беше Ърнест Браун, но беше известен като Ърни Лайвли. Той се отказа от фамилията си, когато се ожени за майка ми, и всеки успех, който той или аз сме имали е с име, което не е негово. Така че, работейки усилено за изграждането на тази компания, исках името ѝ да има смисъл за него. Бети беше майка му и името на сестра му", споделя тя в съобщението.

Името обаче е свързано и с друг член на семейството. Най-малкото дете на актрисата и съпруга ѝ Райън Рейнолдс също се казва Бети. Двамата имат още двама наследника - Джеймс на 6 г. и Инес на 4 години.

А що се отнася до това, че Блейк прави безалкохолни напитки, тя смята, че не само алкохолът може да забавлява и да направи вечерта по-хубава.

"Аз не пия алкохол. Знам, че звучи странно да го чуете от устата на съпругата на известен любител на джина", казва актрисата.

Betty Buzz се предлага в пет различни вкуса - тоник, грейпфрут, лимон, сода, лайм и джинджифил.

Холивудската знаменитост сподели в социалните си мрежи, че не ѝ е отнело много време за разработка на проекта си. Самата тя допълни, че е била шокирана от това, че за три години е успяла да създаде продукта, но отдава всичко това на любовта си към газираните напитки.

"Помислих за всичко, което бих могла да постигна за времето, в което изпробвах 17 версии сода, записвайки си всичко, което успявам да усетя, и мислих как да подобря баланса между вкус и консистенция".

Тя благодари на хората, които са работили по създаването на Бети Бъз и са го превърнали в най-доброто нещо, което е създавала някога.