Андрей Новаков с платформа срещу фалшивия километраж: Над 30% от колите втора употреба са манипулирани
O.R.E.L. е одобрена и финансирана от Европейската комисия с 300 хил. евро
Обратно в новинатаКоментари - Андрей Новаков с платформа срещу фалшивия километраж: Над 30% от колите втора употреба са манипулирани | Бизнес.dir.bg
Коментари
Абе, що така като трябва да вдигнат ГО или винетката или горивата, или да ти зашият автомобил с история, лепната му от недобросъвестен водач, става незабавно, а за тази инициатива за предотвратяване на измами към купувачите на втора ръка автомобили се моткат вече две или три години?
Поредните ГЛАМУТИИ на Пишман Политиците ни! При съвременните автомобили и електронни системи Технически а и Административно (чрез регистрации на километража при сервизи) е НЕВЪЗМОЖНО да се Осигури НЕМАНИПОЛИРАНЕТО на Километрагите им! На Повечето от тях товаmove да става дори от Дистанция !!!
Тоя се е скъсал от работа за някаква мижава заплата.Трябва да го освободим от това тегло!
Тоя голям популист се извъди, абсолютно нереализируема идея! Плюс това гилдията на вносителите на таратайки много лошо ще му скочи..
Човече ти колко си смешен !!! Бъди сигурен ,че само с популизъм далече няма да стигнеш !!!
А бе Новаков, много си далеч от истината. Не 30, най-малко 90% се маниполират. Освен това колата е блъскан или със сриозен проблем в двигателя. А от Италия повечето са давени. Тук се оправят и ни се пробутват като "перфектни" . Всеки може да влезне в Немски сайт за коли и да провери примерно 2006г кола, всички до една ще са над 200000км, в Български сайт колите от същата година са между 140 - 180 00. В щатите има закон наречен "lemon" за такива случаи, който ти позволява да върнеш колата.
Google плати за цялата онлайн работа от 16 000 до 32 000 долара на месец. По-малкият брат е бил без работа три месеца и преди месец чекът й бил 32475 долара, работейки у дома за 4 часа на ден, а печалбата можеше да бъде дори по-голяма. Така започнах...>>>> www.Webjob33.com
По важно е километража да се обвърже с винетки, данъци и гражданска, защото аз врътвам 3000 км годишно а мой приятел 30000, да не говорим за такси, куриер или снабдител, охранител и бла-бла .... правят по 50 000 и нагоре км. Рисковете и рушенето на пътища и околна среда при мен 10-20 пъти по малко. сега плащам 750 лв, а колата седи в гаража.
в Северна Америка (САЩ и Канада) го има от доста време - CarFax. Там има цялата история включително собственици, местоположение (където е регистрирана), катастрофи (пак ако са регистирани от полицията), и.т.н. И може да провериш всяка кола, преди да я купиш.
В Канада тази система работи от десетилетия. И не само километрите, ами и всички голями съития като препродажба или катастрофа. Не можеш да продадеш или купиш кола без тази справка.
изобщо не проблем на никой! ама в бг не се гледат истински проблеми а само измислените!
300 000 евро за един сайт?!? Добре блажат грантаджиите. Ясно е, че никой няма да си регне колата вътре, ама нейсе нали парите са усвоени!!
а този сайт на пръста си ли ще го въртиш? и ще носиш пакетите с кофата.
Колега неставай смешен. 300 хил евро са толкова много за тази система, че няма какво да ме убеждаваш в обратното. Немога да ти опиша за 300 хил. евро какво можеш да създадеш. Разбора се, не кавам че воека е постъпил лошо, успявайки да вземе 300 хил. евро, за нещо, което не струва и 5 хил.
Да ва светна сега! Вече след като врътнеш километража ши додеш при нас да врътнем и платформичката и сичко е точно. Това е малък данък шменти капела.Гарантирано от ......
и как ще врътнеш платформичката, като тя ще е в Брюксел? Само питам.
Точно ти "здрасти" и оня "шъ" първи ша паднете в капана. Не за друго, ами сте прости и написаното неможете да прочетете, да го разберете па са правите на умни. Пише си - човека прави платформата /сайта по-просто казано/, они му дават 300 000 евра и държавите му съдействат доброволно и без плащане. Он го пуска безплатно ама ... е те като ти го врътнем ние, че си платиш.
Хайде измислиха от ГРОБ нов данък или нова такса - вписване. И /или допълнителен данък за пробег на километри + че по тази програмка наши хора (от ГРОБ) ще хапнат парите.Честито.
Аз си обичам всеки 12 годишен автомобил на 137 хилки бе. И 16 годишните и те на толкова. Супер. Запазени. Само една баба го е карала да си води кучето на разходка! И са реални. Вервайте на бабата!
Интересно ми е бългаските пунктове за ГТП какво ще подават към системата :)
Според мен и при всяка поверка от КАТ макар и рутинна е добре да се записва пробега. Масово на по-новите коли на запад имат втори километраж (особено скъпите лимузини) и след няколко хиляди км. се заменя, до малко преди прегледа а на запад не е всяка година...
Усещам под-идеята на Новаков. Скоро данъка ще се дифиренцира и по пробег на колата. Караш много , замърсяваш много, плащаш много... Тия от ГРОБ току така нищо безплатно не пускат освен ако нямат още някаква друга подмолна идея когято ще стане ясна по-късно както се казва след дъжд качулка
Кеф, преди идваха да им въртя километражите преди да си продадат колата Сега ще идват преди всеки преглед :())))
Моята я купих 14 годишна, но само на 36000 км. Карана е от учителка в малко алпийско селце, но училището е било само на 200 м. от дома и, а тя обичала да ходи пеша. Голям късмет извадих. Смених само скоростна кутия, съединител, предни и задни амортисьори, спирачните дискове, рейките, горивната и водната помпа и радиатора, че протече. Много съм доволен. Да е жива и здрава жената.
Да бе, интересно всички са такива карани от възрастни жени до магазина и обратно веднъж седмично
Що не говорите за икономика и нови работни места бе, само си чешете дебелите езици в дебелите гуши да ви минават дните през месеца....безполезни тъпаци, черни дупки лапащи парите на всички ни и с нищо насреща от тях после
мутро шалтака е доволен , ще продава лични данни , даже е спонсориран от големите мутри които имат интерес от информацията
Къде е въпроса? Какво правим, когато сме разбрали че километрите на отговарят след като сме купили колата? Защитен ли потребителя във Българя? НЕ! И за това ще продължават да ги въртят. Тия малкото дето реално разберат, как да проверят може и да не къпят ама бълха ги ухапала джамбазите.
30% били манипулирани. Хахахах. Аз и купих кола на 10 месеца и беше на 80 0000 км, неотличима от нова. Тези дето си купуват 10 годишна кошница за 5000 лв. на 123 000 не знам точно в кой свят живеят. Тук ако излезе нещо на 250 000 000 вече го пишат под 100 000, а тези дето ги продават за по на по 200 000 са често направо взети от някоя морга.
Няма защо да се открива топлата вода. В други европейски държави километража на колата се отбелязва задължително при всеги технически преглед и за всяка кола може да се направи справка на колко километра е. По същия начин, както се прави справка за валидна застраховка ГО. Просто трябва да задължат и родните пунктове за ГТП да записват надлежно тези данни при всеки преглед.
Похвална инициатива. На по-новите коли манипулациите са безкрайно нагли. Примерно за модели Рено след 2008 г. джамбазите запояват на платката на арматурното табло допълнителен модул електроника, който модифицира реалните показания на километража. Тази намеса в оригиналната инсталация на колата води до куп проблеми - неправилна работа на круиз контрола, сервизни чекове и куп грешки, за които се налага периодично ходене в "гаражен сервиз" да ги чистят.