"Нисан" праща 800 служители от британския си завод в неплатен отпуск
Японските автомобилопроизводители са изправени пред дефицит на полупроводници от началото на годината
Обратно в новинатаКоментари - "Нисан" праща 800 служители от британския си завод в неплатен отпуск | Бизнес.dir.bg
Коментари
Нисан-Рено бати анемичните автомобили. Тенекиени боклуци. Едновремешните мерцедеси имат гигантски ресурс, като че ли за участие в трета световна. Прегряваш го, товариш го, храниш го с боклуци, и пак върви. Новите тенекийки за всяко завито или развито болтче искат да ги закараш на фирмена диагностика. Всичко вътре е от пластмаса, че дори и по двигателя! Невероятни са!
Днешния "нисан" е Жигула-Рено-Дачия. Докато Рено купи Нисан, джиповете на Нисан бяха легендарни и преди Тойота. Не по-малко бяха легендарни леките коли Нисан Блубърд турбодшзел. Приятел имаше такъв и нито американски, нито немски коли можеха да му се равнят по здравина, луск, железен дизайн, японски самурай на пътя с турбодизела.
Що сравняваш със стари мерцесеси, а не със съвременните такива? Доста от тях дори са с двигатели на Рено, а пък баничарката им е цялата Рено без емблемата. Всички съвременни евро коли са така защото не могат да се преборят с евтините идващи от азия,а те са евтини точно заради материалите в тях.
Колите с по-малко електроника са по-надеждни. На ви сега Ренесас.
Бай Тошо още едно време усети кризата и си го спомням като откриваше завода за полупроводници какво каза: Тази година за полупроводници, догодина за цели проводници ще открием.
Мирише ми на празненства от тип "Хепи Брекзит". Ще ги проследя за 3 месеца от мястото на събитието, а след 3 месеца се изнасям от ОК към по-просветена част на света.