Докладът за ужаса на Грожан: Удар със сила 67G, посочиха и причина за пламъците
4 фактора са се оказали решаващи за живота на французина
Обратно в новинатаКоментари - Докладът за ужаса на Грожан: Удар със сила 67G, посочиха и причина за пламъците | Корнер.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Иван (нерегистриран)
ЧУДЯ СЕ КАК МОЖЕ ДА ИМА ПОВЕЧЕ ОТ 15 ПРАВОПИСНИ ГРЕШКИ В 20 РЕДА СТАТИЯ ?!?!?! :((((( СТАТИЯТА ПИСАНА ЛИ Е ОТ НЯКОГО КОЙТО Е АБСОЛЮТНО НЕГРАМОТЕН ИЛИ Е КОПИ-ПЕЙСТ ОТ ГУГЪЛ ПРЕВОДАЧ ?!!?!!! ТОВА Е АБСУРДНО И НЕДОПУСТИМО, ВЗЕМЕТЕ МЕРКИ :(((((((
Живко (нерегистриран)
Може би 6,7 G.
Дедко (нерегистриран)
Браво на момчето,то че нямя да спре ,няма,но да не му се случва по вече такава каскада.Да е жив и здрав.
А бе (нерегистриран)
Да благодари на мама и тате, че са го направили "яко". Макар че не знам защо пък изобщо е допуснал да се стигне до този удар.
Я пак? (нерегистриран)
Защитният ореол, наречен "Хало" над главата на пилота, както и подсиленият, който е съхранил краката на пилота. Ореол? Вие луди ли сте? И така написано, излиза, че е имал ореол и на краката. Неграмотници.
Тъпотия до шия (нерегистриран)
То да е само това.
Niki_leo (нерегистриран)
67G - сила на удара? G не беше ли ускорение или нещо са объркали буквичката? Защото ако се е блъснал с ускорение 67 G не знам как изобщо би оживял?
Ами (нерегистриран)
Този път не е грешка. Така е написано и в сайта на ФИА. Има малко повече подробности.
Ники, (нерегистриран)
Толкова прави,няма грешка.
Boby (нерегистриран)
Абе, абсолютни неделни шофьори са тия
абе (нерегистриран)
Заглавието е писано от Каменов или Гогов - само те могат да сътворят подобна тъпотия, дето ад се чудиш какво е искал да каже "автора"!
Anonymous (нерегистриран)
Не е само заглавието. Цялото е писано от някой 6-волтов
Мдамм (нерегистриран)
Грожан, ако бе катастрофирал преди 20 години вероятно сега щеше да прилича на Лауда или Уилямс или и двамата, а преди 40 щеше да е някаква черна, неразпознаваема, овъглена маса. Вероятно след още 20 ще може да си продължи състезанието, само ще му сменят гумите. Колкото и рекламен да е тоя "спорт", има смисъл от него, щото движи прогреса, но ще стане и той на батерии, 100%, даже такива инциденти, работят ЗА. Искам да видя комплексарите, дето вдигат шум с ДВГ, било на мощен мотор или кола, как ще я карат тогава???
Със страшна сила (нерегистриран)
С батериите също ще гърмат и горят.
Иво (нерегистриран)
Е то това го има вече - Формула Е
Alex (нерегистриран)
То е почти безсмислено да коментирам технически термини, тъй като журналистическото невежеството е всеобщо, фрапантно и всеобхватно...но все пак да опитам: 67G (G е земното ускорение) показва ускорението, с което е станал удара, а не силата на удара. Може би журналистите поне от България ще си спомнят, че силата е равна на масата по ускорението.
123 (нерегистриран)
Брях колко много ги разбирате тези работи. А я сега аз да попитам какво е G Force? Преведено означава сила, а не ускорение и това е силата, с която Земята привлича тела с маса много по-малка от масата на Земята. Ускорението, за което говориш се отбелязва с малката буква g. Голямата (G) е тегло, което е сила и от там - G Force.
Или (нерегистриран)
Пък просто да се спре този "спорт". Безсмислици обвързани с много пари.
Хм (нерегистриран)
Същото важи и за футбола!
Сънчо (нерегистриран)
"... нови ръкавици за играчите... " хм, "играчите" в този спорт се казват пилоти.
Петко (нерегистриран)
Или шафьори
НАЙ
Слух или реална възможност: Пеп си тръгва, ако спечели титла №6 със Сити?
Верстапен отсече: Не бих отишъл в "Мерцедес" и за 250 милиона
Специалния отказал няколко оферти, защото гледа към конкретен клуб
Момчето си отива: Ройс напуска Борусия в края на сезона
Милан и Юнайтед имат един и същ фаворит за нов треньор
Верстапен отсече: Не бих отишъл в "Мерцедес" и за 250 милиона
Слух или реална възможност: Пеп си тръгва, ако спечели титла №6 със Сити?
Дончич и Ървинг сложиха край на сезона на Клипърс
Олимпийски шампион смята, че защитата на титлата в Париж ще е "разходка в парка"
Момчето си отива: Ройс напуска Борусия в края на сезона