Стандартен спирачен асистент за всяка кола
Европейският съюз подмина опитите на автопроизводителите да намалят вредните емисии и се концентрира върху доста по-непосредствени проблеми.
Обратно в новинатаКоментари - Стандартен спирачен асистент за всяка кола | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
сашо (нерегистриран)
Европейският съюз подмина опитите на автопроизводителите да намалят вредните емисии Стига пишете глупости бе. Кога и кой автопроизводител се е опитвал да намали вредните емисии доброволно?Замисляйт се малко преди да напишете нещо.
сашо (нерегистриран)
Европейският съюз подмина опитите на автопроизводителите да намалят вредните емисии Стига пишете глупости бе. Кога и кой автопроизводител се е опитвал да намали вредните емисии доброволно?Замисляйт се малко преди да напишете нещо.
... (нерегистриран)
То и сега с ESP-то има моменти, в които автомобила взема превес в управлението... По-полезно ще бъде да се вкара някаква система за придвижване в задръстванията, не през 20сек да ръчкаме скоростите като луди... Да не говорим какво ще стане при хлъзгав път...
болярин (нерегистриран)
Хайде първо да разкараме от пътищата КАРУЦИТЕ - т.е. да се забрани по асфалтиран междуселищен път да се движат ППС, които конструктивно не могат да се движат с повече от 40 км/ч.
Въпросчо (нерегистриран)
Абсолютно съм против този асистент. С него катастрофите ще станат много повече. Смятайте какви верижни катастрофи могат да станат. Аз например когато сменям предавките си пускам рязко педала на газта /данесъм тъпанар че да форсирам при натиснат съединител/ е какво ще стане, асистента ще ми задейства спирачката и колко от тези след мен ще ми влязат в багажника, ами мисля че всичките. Хора опомнете се, не всяка измишльотина е полезна, тази е многъ тъпа ако е само на принципа на бързината на пускане на педала на газта, по добре да се замислят за радари и компютри които да пресмятат наличието на препятствие и скоростта с която автомобила го приближава и дали все още е в зоната на безопасност и едва тогава да се задействат спирачките, другото е ТЪПНЯ!!!!
nikolai (нерегистриран)
zdraweite!podkrepqm napulno ideqta za tozi asistent,tui kato dosta ot 6ofiorite na putq ne osuznavat kolko e opasno da dawa6 gas v Bulgariq!NIKOI NE PREDCENQVA KOLKO I KAK DA NATISNE,VSEKI BURZA,VSEKI E IZNERVEN!SPASI 4OWE6KI JIWOT KATO SPAZVA6 OGRANI4ENIQTA NA SKOROSTTA,SPAZVA6 PREDIMSTVOTO NA PUTQ,NO NE SAMO TOWA,NEKA I TEZI KOITO NI UPRAWLQWAT SE ZAMISLQT ZA TOWA DALI NIE,DANUKOPLATCITE POLU4AWAME TOWA ZA KOETO PLA6TAME!!!!
сашо (нерегистриран)
Европейският съюз подмина опитите на автопроизводителите да намалят вредните емисии Стига пишете глупости бе. Кога и кой автопроизводител се е опитвал да намали вредните емисии доброволно?Замисляйт се малко преди да напишете нещо.
сашо (нерегистриран)
Европейският съюз подмина опитите на автопроизводителите да намалят вредните емисии Стига пишете глупости бе. Кога и кой автопроизводител се е опитвал да намали вредните емисии доброволно?Замисляйт се малко преди да напишете нещо.
... (нерегистриран)
То и сега с ESP-то има моменти, в които автомобила взема превес в управлението... По-полезно ще бъде да се вкара някаква система за придвижване в задръстванията, не през 20сек да ръчкаме скоростите като луди... Да не говорим какво ще стане при хлъзгав път...
болярин (нерегистриран)
Хайде първо да разкараме от пътищата КАРУЦИТЕ - т.е. да се забрани по асфалтиран междуселищен път да се движат ППС, които конструктивно не могат да се движат с повече от 40 км/ч.
Въпросчо (нерегистриран)
Абсолютно съм против този асистент. С него катастрофите ще станат много повече. Смятайте какви верижни катастрофи могат да станат. Аз например когато сменям предавките си пускам рязко педала на газта /данесъм тъпанар че да форсирам при натиснат съединител/ е какво ще стане, асистента ще ми задейства спирачката и колко от тези след мен ще ми влязат в багажника, ами мисля че всичките. Хора опомнете се, не всяка измишльотина е полезна, тази е многъ тъпа ако е само на принципа на бързината на пускане на педала на газта, по добре да се замислят за радари и компютри които да пресмятат наличието на препятствие и скоростта с която автомобила го приближава и дали все още е в зоната на безопасност и едва тогава да се задействат спирачките, другото е ТЪПНЯ!!!!
nikolai (нерегистриран)
zdraweite!podkrepqm napulno ideqta za tozi asistent,tui kato dosta ot 6ofiorite na putq ne osuznavat kolko e opasno da dawa6 gas v Bulgariq!NIKOI NE PREDCENQVA KOLKO I KAK DA NATISNE,VSEKI BURZA,VSEKI E IZNERVEN!SPASI 4OWE6KI JIWOT KATO SPAZVA6 OGRANI4ENIQTA NA SKOROSTTA,SPAZVA6 PREDIMSTVOTO NA PUTQ,NO NE SAMO TOWA,NEKA I TEZI KOITO NI UPRAWLQWAT SE ZAMISLQT ZA TOWA DALI NIE,DANUKOPLATCITE POLU4AWAME TOWA ZA KOETO PLA6TAME!!!!
НАЙ
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Събориха част от спортния център на Пулеви
След почистване от графити, истинската фасада на НДК отново се вижда (снимки)
Апелативният прокурор на София подаде оставка, напуска и съдебната система
Георги Георгиев: Известен тв готвач е получил над 100 000 лв., за да картографира гробищата в Банкя
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Украински ракети удариха петролна база в контролиран от Русия град
Русия обяви, че е превзела село в Луганск, а Украйна - че контролира 60% от граничния град Вовчанск
Международният наказателен съд поиска арест за Нетаняху и лидера на "Хамас"
Прокуратурата наема и геодезисти за катастрофата с колата на НСО край Аксаково