Авиационен експерт: В българските авиолинии няма Боинг 737 Макс 8
Въздушният транспорт продължава е най-сигурният, особено през последните 10 г.
Обратно в новинатаКоментари - Авиационен експерт: В българските авиолинии няма Боинг 737 Макс 8 | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Гост (нерегистриран)
В определен момент автоматичното управление започва да снизява самолета и не позволява на човек да вземе контрола. Направена била тази поправка в софтуера за случаите на турболентност. Много експерти са против пълното автоматизиране на управлението на самолетите. Искат възможност за дублиране с човешка дейност. Пълната автоматизация води до тези две катастрофи. Много са наясно, че е проблем на софтуера.
Хм (нерегистриран)
Да разправяш, че авиационният транспорт е най-сигурен в момент, когато се затриха 157 човека и маса страни отказват да приемат самолет от този модел е, меко казано, идиотия. Статистически - да, но в момента ?
Хи хи (нерегистриран)
"САЩ ще задължат "Боинг" да извърши модификации на моделите си"... или с други думи причината за трагедията вече е известна а авиационният специалист твърди че е още рано да се каже какво е станало;)
Гошко (нерегистриран)
Според статистиката най-сигурният транспорт е авиационният, но за пътниците на разбилите се самолети, се оказва най-несигурния.
съмнително (нерегистриран)
на Б737-8 са поставени двигатели с по-голям диаметър на турбината. Тези двигатели са били поначало предназначени за А320 Neo, но ги избират и за новия 737 Макс. Това наложило да бъдат поставени на по-различна позиция отколкото досега. Това е довело до промяна на летателните характеристики и по-голям риск от срив на потока над крилото. За да се овладее този ефект, стабилизирането на самолета се прави с разработен именно за тази цел софтуеър. Най-вероятно ефектът настъпва внезапно и заради това се контролира от компютър, а не само от пилота. Ако обаче софтуеърът влезе в конфликт със сензорите самолетът става неуправляем. Ако това стане малко след излитане... видяхме какво става. Боинг 737 поначало е бил малък самолет. Уникален за времето си. Просто в момента Боинг искат от тази конструкция неща. които тя не може даде и допълнително я насилват с компютър. Жалко за пътниците и екипажа.
Пф-ф-ф-ффффф... (нерегистриран)
В българските авиолинии няма такива самалети... Бе то български авиолинии не останаха бре! Сайде едни жалки мутри, които съкратиха разписанието и не остана полет дето да изпълняват редовно пн-пт!
LeGrandTulup
"... шефът на "Боинг" заяви, че е убеден в сигурността на самолетите 737 Макс ..." Но той самият рядко лети, а когато го прави ползва само частния си Ту-154М.
Ахаха-ха-хахххх! (нерегистриран)
Ти се мейтапиш! Стига. Не може сое-то на боинг да лети на туполев?! Това все едно служител на ейпъл да носи китаски андроид... или не дай боже самсунг! Пуе-пу-пу!
Тц (нерегистриран)
Лети с частен хиперзвуков Михлюзин - с ядрени двигатели на обогатен боярищник..
"експерт"? (нерегистриран)
тежка турболенция в самолетите???
Орк (нерегистриран)
Сега кати ги спрат всички и Боце ше ги изкупи за нас по демократично решение от Козяк.
Зей Гадеви (нерегистриран)
Ама то и български авиолинии ли имало?
братята Райт (нерегистриран)
Няма по сигурен самолет от Боинг независимо от модификацията, не може довчерашни шофьори на таксита да станат пилоти със 100 летателни часа и да ги качиш на този супер модерен лайнер, нека си говорим сериозно, пилотска грешка вследствие на незнание за реакция при команди от компютърния интерфейс, я задкрилки са забравили, я недостатъчна скорост, просто съм убеден че проблема ще бъде установен като пилотсска грешка, така че летете си спокойно на този самолет, и на по старите модификации, които са още по сигурни и не ги мислете в Етиопия, не може с пари дадени ти от Световната банка за развитие на Африка да купиш най модерните самолети без приди това да имаш обучен летателен състав, и да очакваш да не падат като круши на земята по законите на Нютон.
странно (нерегистриран)
ти всичките братя райт ли си (с един задник?)
Яшар (нерегистриран)
С най-много катастрофи е Boeing-737 JT8D, следван от Ил-76 и Ту-154, без нито една са Boeing 777 и Airbus A340
Наземен оператор (нерегистриран)
2 пъти А340 "пропада" при кацане в Дубай на новото летище и само лудият късмет не доведе до пожар и жертви. Не говори като не знаеш. Тука сте се събрали все "специалисти" да си ЕПМ направо.
Експерт (нерегистриран)
Има, 777 бяха малайзийските, които се разбиха през 2014 г. Също и този при кацане в Сан Франциско през 2013.
bank (нерегистриран)
Е как да имат, те струват пари, а БГ авиокомпаниите гледат да са по евтинички...
еееее (нерегистриран)
ще има Ф16 ,опазил ни господ дано не падат като тия боклуци къде сега продават!
Бай Иван ментора (нерегистриран)
Е от тоя американски боклук нямаме , но ще въоръжим армията с други боклуци , които и допотопния МиГ 21 събаря в Пакистан!
Rumyana Grudina
Днес по новините казаха, че тук в Щатите няма да ги спират. Американ еърлайнс си имат много от тях и летят. Но казаха, че пилотите трябва да имат минимум 1500 часа летателен стаж, а въпросният пилот на падналият самолет е имал само 200 часа.
НАЙ
Атентат срещу премиера на Словакия, простреляха няколко пъти Фицо
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
Издъхна Кървавата Ваня, поръчала убийствата на роднини заради голямо наследство
И след часове в операционната Роберт Фицо се бори за живот
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
Атентат срещу премиера на Словакия, простреляха няколко пъти Фицо
Путин заздравява стратегическата връзка със Си, вижте как беше посрещнат (видео)
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
Захарова: Русия ще третира чуждите наемници и оръжия в Украйна като легитимни военни цели