"Без истерии - Лъвов мост няма да падне": Дефектите били нещо нормално
От фирмата изпълнител с брифинг заради снимките с напукания асфалт, включиха се и от Европейския център за транспортни политики
Обратно в новинатаКоментари - "Без истерии - Лъвов мост няма да падне": Дефектите били нещо нормално | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Один (нерегистриран)
Как така за толкова години в Централна и Западна Европа, в държави с по-големи температурни амплитуди не видях подобно нещо?А съм ходил доста....
ОСТАВКА! (нерегистриран)
Матриала им виновен, природата им виновна, само простотията и некадърността им не е ....
В дефектна държава.... (нерегистриран)
всички дефекти са нормални , каза Борисчо и помаха с кърПИЧКА на ПКП
смях (нерегистриран)
Естествено, че е нормално, но само ако си герберски дебил, за хората с малко разум това НЕ е нормално.
Да (нерегистриран)
нормално е за всички гербери ;това е безобразие; трябва да бъдат изринати до един.
Е да (нерегистриран)
За последните 30-тина години това е съвсем нормално. Едва от 20-тина има такива температурни разлики, Особено последните 5-10 те са шокиращи. И дъждове, и снегове, и суша... Непрекъснато възникват екстремни природни явления, за които дори не сма чували. А преди Промяната нямаше въобще!
.... (нерегистриран)
Да, никой не помни преди 30г. да е имало некачествено строителство, дупки по улиците, или въобще някой да е умирал в България! Но от как падна комунизЪма и всичко рухна, но най-вече рухна идеята на българина че е голяма работа и разбира от всичко, и е построил големи неща...........
Дрън, дрън (нерегистриран)
Каква изненада-Фандъкова и внимателно избраните строители били невинни... Както е добре известно и природата прави напук на ГЕРБ за този ремонт , както и за - ремонта на "Граф Игнатиев", ремонтите на бул. "България", третата линия на метрото, трагедията при болница "Иван Рилски" и т.н., и т.н. А като прибавим и бащицата ББ, и Лилето строителката, явно са невинни и за безумно некачественото строителство на Северната тангента, където всички (всички!!!) мостове пропадат, а 2-те "детелини" за над 10 милиона стоят като паметници-окрадоха им дори лампите. Самата Северна тангента, както и частта до Люлин, която правиха по същото време вече са като преасфалтирани с ктъпки ...
Боко Фугата (нерегистриран)
Без истерии - Лъвов мост и да падне това е нещо нормално. Ще дойде главния каскет на чистата и свята република и ще ги закопчее всичките строители.
пряко от Боколандия (нерегистриран)
"Без истерии" викаше и Влади Отличника, когато ведомството му изтърва личните и финансови данни на пет милиона българи.
Фуга (нерегистриран)
Напълно нормална е фугата между краката ти г-жо експерт. По асфалта не е. Капиш? Нормално би било с такава некомпетентност да си на такава позиция.
Аз (нерегистриран)
"Европейския център за транспортни политики" ми звучи като "Сирийската обсерватория по човешките права базирана в Лондон"
ха ха (нерегистриран)
""Без истерии - Лъвов мост няма да падне": Дефектите били нещо нормално" България: Най-бедната държава - най-скъпите съоражения - най-нормалните и чести дефекти...
Никола Йорданов (нерегистриран)
Фугите естественно са нормални. Може ли на обект строен от гербави да не се наложи ремонт? Това не е било, и ще бъде докато гербавите мошенници не се озоват в затвора.
българка (нерегистриран)
Ммхм..."Нормално" е в Боколандия, където построеното не може да дочака края на сезона.
мм (нерегистриран)
при управлението на ГЕРБ+БСП+ДПС+Патриоти и мастията Марешки тези неща са нормални. в европейските държави това не е нормално и рядко се случва, но тук е нормално нов път да пропадне и затова да е виновно времето. да се чудиш как пътища строени по римско време са здрави, как мостове строени от Колю Фичето още са здрави, а пътища и мостове построени от Бойко се разпадат за 2-3 години.
........ (нерегистриран)
Не, не само Бойковите строежи а целия социализъм се разпада поголовно по целия свят заедно с яловите си строежи не отговарящи на нищо! И това е независимо колко пъти се опитват да го построят наново и по-добре .............
бай Онзи (нерегистриран)
То няма угодия. Ако не ги бяха асфалтирали тези фуги, всичко щеше да си е наред. Просто разширителите щяха да се виждат, както е по виадуктите на магистралите и др. пътища. Но пък някоя кифла щеше да си заклещи токчето - и пак драми...
Смут (нерегистриран)
Е как пък в останалите европейски и някои африкански държави няма фуги, няма разширители, само в България всичко се цепи като излиняла мухлясала коприна? Някоя фуга в мозъка на решаващия орган го е решила това. Но да не се налага да слагаме разширители по-долу от мозъка ѝ...
Ха ха хах (нерегистриран)
Новото "нормално" по гербераски сър!
Йовчо (нерегистриран)
"Европейски център за транспортни политики" - ясно ли ви е къде гнездят наглите безочливи и ояли се калинки? Гнус!
Стойков (нерегистриран)
Цялата власт на мутрите е напукана. Имунизационния процес е напукан, борбата с вируса е напукана и то умишлено, за да се намали избирателната активност, изборния процес е напукан, съдебната система е напукана, метрото се пропука, всички области от живота са напукани, обаче българинът е много упорит екземпляр. Хем избира едни и същи, хем очаква да има по-добър резултат! Едни и същи грешки, но очаква различен резултат?! Е, вярно няма такъв народ!...
_stankow
С нетърпение чакам оставката на сегашните управляващи. Но все пак истината ми е по-скъпа - такава фуга след 5 г. експлоатация на съоръжението е напълно нормална ! Дори за укор към строителите не може да става дума, камо ли за оставки на което и да било ниво !
анонимен (нерегистриран)
Приятелю, правиш ли разлика между пукнатина и фуга? И според теб кое би трябвало да е кокошката, и кое - яйцето?
бай Онзи (нерегистриран)
А ти изобщо пространствено мислене/виждане имаш ли? Пукнатината е над фугата. Прочети по-горе какво съм написал.
анонимен (нерегистриран)
От написаното: "... такава фуга след 5 г. експлоатация на съоръжението е напълно нормална ! ..." се разбира, че "след експлоатация фугата е напълно нормална". Което не е вярно, защото фугите в една конструкция се залагат на места определени след изчисления или по други съоръжения. Същите се изпълняват по време на строителството, по начин указан от проектанта. При експлотацията на една конструкция появята на пукнатини на определни места е нормално, когато тя е с по-големи размери. Разбира се има и такива, чиято поява да говори за определен проблем. Обикновено те са по ръбове, ъгли и са в посока успоредна на по-големия размер, или в средата на елементи от конструкцията като греди, пояси и плочи. Причините може да са всякакви и понякога се дължат на недобре проучени геоложки условия, пропуск на проектанта или изпълнение на строителя разминаващо се с оригиналния проект, недогледано от надзора. Когато някакво съоръжение аварира, има си кой да ги нищи тия възможности. В случая говорим за пукнатини, появили се над дилатационна фуга в конструкцията. Работата е там, че те са се оформили в участък доста по-голям от размера на самата фуга (която както пише в статияята е 3-см), което вече е предпоставка за проблем с целостта и водонепропускливостта на пътното платно, а не със самата инженерна конструкция.
az #Оставка! (нерегистриран)
И пак за ГЕРБ да гласувате! :)))))
ти (нерегистриран)
Подскажи ни ти за кого ще гласуваш, та асфалта да не се напуква.
хи хи (нерегистриран)
Гербераст, нали? "Защото няма алтернатива..."
az #Оставка! (нерегистриран)
ХАХАХАХАХАХАХАХА! ОСТАВКА МУТРИ! А ПОСЛЕ НА СЪД И В ЗАТВОРА!
batkoof (нерегистриран)
Надеждата отдавна умря.Българския корумпиран съд ли да ги вкара в затвора ,та те са навързани като свински черва.Решението е революция ,но не по мирен път.
Silverado
очаквам скоро и първия журналист, търчащ по платното за да е по интересен репортажът му от центъра на събитието, да бъде пометен от преминаващ автомобил.
аз (нерегистриран)
Напълно нормално е много ясно! Това се случва в цяла Европа постоянно, особено след такава тежка зима, каква изкарахме в София тази година! Три пъти валя сняг, който даже натрупа и стоя с дни!!!! Е, кажете ми, как няма да се напука асфталтът, след като той просто се е напоил с вода, която после се изпарява! Физика, драги ми! Учете физика, не комунизъм1
главанака (нерегистриран)
А стига бе! През зимата вали сняг ли? Не може да бъде!
аз (нерегистриран)
Ти май наистина си си последователна Нинова.
Йовчо (нерегистриран)
Ти пък каква връзка имаш с физиката бе, трол неграмотен!
Цар Дефект (нерегистриран)
Кога животът ти е дефектен, кога манталитетът ти е дефектен, кога дефектът ти е философия, кога излъчваш дефект към дефектната вселена, тогава дефектът си е най-нормалното нещо. За всички останали си просто дефектен.
Мурзилка
Едва ли някой вярва, че моста ще падне. Проблема е в поредния случай на отчайваща корупция в Столична община. За това е и "истерията"...
видими резултати (нерегистриран)
Като гради ГРОБ, най-доброто, на което можеш да се надяваш, е поне да не рухне всичко.
Относно експертката по политики и транспорти: (нерегистриран)
Университет „Робърт Кенеди Колеж”, Швейцария, (2012 г.) - Магистърска степен по „Планиране, управление и административни дейности” (незавършена, в процес на завършване); Университет „Джордж Вашингтон” САЩ, (2009г. – 2010 г.) - Диплома за завършено Висше образование със степен Магистър по специалността Икономика и управление на Бизнеса; Университет „Джордж Вашингтон” САЩ, (2005г. – 2009 г.) - Диплома за завършено Висше образование със степен Бакалавър по специалността Икономика и управление на Бизнеса; Софийски Университет „Св. Климент Охридски”, България, (2005 г. -2011 г.) - Бакалавърска степен по специалността „Социална педагогика” Тази изключително образована в областта на педагогиката, икономиката и бизнеса женица, с интереси в областта на транспорта, май иска да се превърне в новата Сачева. Не виждам обаче като каква коментира технически проблеми в строителството, след като няма нужната квалификация за това!
Веждито с пурата (нерегистриран)
ОТ една породаса. Надушват се. Проперират с наглост и безочие.
анонимен (нерегистриран)
Дюд, сутринта имах възможност да гледам репортажа по ТВ. И двамата интервюирани не казаха нищо различно и неочаквано. Упрек и дискусия може да има единствено по обяснението с обхвата на "нормалното" в дефектите. Там може да се зададат и по "интересни" въпроси на представителя на фирмата изпълнител, но няма как журналистите да имат по-задълбочени познания. Нормално е в някакъв момент покритието/асфалтА над деформационната фуга в конструкцията да се пропука. Не е нормално, обаче фугата да е 3-см, поне така се каза, а и е написано в новината, а асфалтът да се напука на зони с дължина някой друг метър и широчина педя и повече. (Това се видя на репортажа, няма го на снимката!) Защото, ако не се оправят веднага, само след седмица на същото място вече ще има ровина, тъй като парчетата натрошен асфалт ще са изровени и изнесени от колите. Колкото до фактите, май малкосе увличаш и преиначаваш. Волно или не, ти си знаеш! Жената е от Института по Транспортни политики, написаното от теб: "политики и транспорти" самалко по друго. Дали е експерт, специалист, представител, и още каквото се сетиш, е все тая щом говори верни неща и не преиначава фактите. Когато работиш нещо и с работата си си доказал можене и разбиране, в един момент колегите ти, а и браншът са те припознали и признали. Колкото до дипломите, май има някаква разлика, когато са от признати наши и чуждестранни университети, не ли? Ако не си разбрал, смисълът на образованието не е някой да колекционира дипломи, а целенасочено да се научи да мисли и ефективно да прилага добрите практики и техники. Дали човек ще ги доразвие и надгради, си остава лична отговорност. И като стана реч за дипломи, в личен план ти колко си ги наредил и какви чужди езици владеееш? Щото само за следването преди някои от дипломите, владеенето на езика, че и доказване чрез изпит на възприетия в дадената страна общообразователен ценз са изискуеми. Ще ме прощаваш, ама няма как една диплома от университета "Джордж Вашингтон" да е еквивалентна на тая от П.А.Т.К.А. примерно...
Относно експертката по политики и транспорти: (нерегистриран)
Имам две магистърски дипломи, едната е по "Транспортно строителство". За езици - ползвам свободно английски, руски и немски, ползвам с ограничения френски. Имам желание да (на)уча японски. Начинът на мислене в икономическите дисциплини и в техническите такива е доооста различен. Едното предполага познаването на закони и до известна степен математика, другото е познаване на стандарти и умение за прилагането им + математика на по-високо ниво и физика на още по-високо ниво. Общата култура и дочутото от разни разбиращи хора не те прави експерт. Колкото до дипломата от "Джордж Вашингтон" ... ми добре, ама да си завършил там, пък на сайта ти да има едно единствено изрешение (на английски) и то да е със сбъркана граматика ... разбирам, че друг е правил сайта (а не универсалната бойна единица Диана ...), но тя го е платила и е нормално да го видяла. Все пак тя е шефката, създателка и основателка на този "център".
анонимен (нерегистриран)
Явно си имаш някаква лична закачка с въпросната дама, така че, съм дотук и не ме интересува. Ама като толкова си завършил транспортното, че и в мантематиката и във физиката се кълнеш, що не формулира и нещо смислено към представителя на изпълнителя? Макар и за широката публика. Все би трябвало да имаш и някакви хрумки от събитието.
Относно експертката по политики и транспорти: (нерегистриран)
Лична закачка? Не, до тази сутрин не бях чувал за тази жена. Какво смислено да формулирам? Да обяснявам, че фугите, за да бъдат фуги, се проектират и изпълняват като фуги? Мисля, че е очевидно. Конструкциите са отделни, завършващият слой - общ, без фуга в него. Логично е след натрупване на необходимата температурна разлика в една или друга посока, фугата да се разшири или свие. Но настилката е с различен коефициент на топлинно разширение. И когато няма необходимите якостно-деформативни характеристики да поеме опъна (резултат от свиване на конструкцията/разширяване на фугата), тя се къса. И това се нарича пукнатина, а не фуга. Обратният вариант - на топло асфалтобетонът ще се разшири и ако няма фуга, която да поеме това разширение - ще наблюдаваме бабуни по трасето.
шафьори в библиотеката (нерегистриран)
ПрЕатели, нали няма някой кабел в тази четлива фуга, че ми се налага да ходя пеша, тъй като метрото е хубаво, но не е готово?
Щерев (нерегистриран)
Освен това след ремонта Лъвов мост се сдоби с т.нар. "пробив" - бързи ленти под него без светофар и спиране чак на бул.Хр.Ботев. и това е повече от прекрасно. Но... при всеки по-сериозен дъжд тези платна се превръщат в кални канали. Затварят ги за коли, но не пускат и лодки!?
Софиянецо (нерегистриран)
Голяма работа станала! С две торби гипс ще оправят всичко. Може и три да отидат, но ще са в преразход.
Gugnelid
Нищо бе, ще спестят от гипса, както са спестили от металните лайсни за фугите!
Хе (нерегистриран)
Естестевно, че никой не е и очаквал да падне моста. Но пукнатините заради фугите доказват, че и проект и изпълнение са били некачествени. Кабелите и фугите ги е имало и преди, но проблеми не е имало. След като фирмата "Фандък Имонт строй" е рИмонтирала моста, ситуацията явно се е променила... и "изведнАж" и фуги и кабели пречат на покритието. Не искали да "компрометират" кабелите. Баси израза!
3456 (нерегистриран)
"Европейския център за транспортни политики" бреййй, ти да видиш! Щом от НПО-то казват, че всичко е наред, значи всичко е наред и нема да се пуашите. :-)
Ти да видиш (нерегистриран)
Когато НПО казва че сме зле му ръкопляскаш и го превъзнасяш. Като например дето сме на 111-то място по свобода на словото. Като например ония от правосъдие за всеки. Другите не ти харесват.
Хе (нерегистриран)
Ми прав е човекът. Това НПО е за политики. А от политиките до строителното инженерство и техническия надзор има бая разлика.
666 (нерегистриран)
Интересно нещо е този център ... създаден преди по-малко от година (април 2020), страницата им във FB е последвана от 625 човека (предполагам половината са от днес - след като са научили за съществуването на "центъра", а другите са роднини и комшии на шеф-експерт-секретарката) ... дори работещ сайт няма (пише "The real content will coming soon") ... да се чуди човек как от телевизията успяха да ги открият и да се свържат с тях. Но пък как удобно защитават властта. Уж НПО (неправителствена ...), ама май са си ППО (про-правителствена организация).
Баба Айше гледачката (нерегистриран)
Взели са им телефоните от царица Юрданка.
666 (нерегистриран)
Сега като се замисля ... "The real content will coming soon" - това на какъв език е? Мяза на английски, ама там граматиката е друга.
Тир с винетка (нерегистриран)
По "отсечката на смърта" Русе-Бяла това лято правиха ремонти на пътя. Беленският баир, който беше асвалтиран това лято вече има 20см дупки в лявото платно на изкачване в посока Русе!
шафьори в библиотеката (нерегистриран)
Ами четете бе! Четете тези четими фуги и дупки, стига правили истерии
мургав фен (нерегистриран)
Пише се асФалт, с Ф! Неграмотник.
Тираджия (нерегистриран)
А сьонга как се пише? С М ли?
Новия герб (нерегистриран)
На София ....краде, но не старее...
:) (нерегистриран)
... пука се, но не пада
Въпрос (нерегистриран)
Можеш ли да докажеш думите си ??? Или си клеветник, на когото трябва да се повдигнат обвинения ?
хи хи (нерегистриран)
Не може, разбира се. Всичките постоянни ремонти на ремонтите и хора, убити от ток по улиците, са само илюзия.
Хо-хо-хо (нерегистриран)
Когато успееш да докажеш че убитото от ток дете е по вина на правителството ще ти връчи Радев орден.
Въпрос (нерегистриран)
Колко са "хора, убити от ток по улиците" и колко са разстреляните от БСП през така нареченият "народен съд" .....
НСИ (нерегистриран)
Колко са хората самозапалили се по времето на управлението на комундела борисов?
Втори въпрос (нерегистриран)
Колко са такива като вас с травма при раждане на които няма как да се помогне?????
НСИ (нерегистриран)
членовете на ПП ГРОБ нямат и 70 хил. бр. говеда.
Gugnelid
"Краде, но не се засища".
Хахаха (нерегистриран)
Много е интересно, как тук се изказват мнения от хора нямаши бегла представа от пътно строителство . За тази бездарна пасмина ГЕРБ им е виновен за всичко - за снега, за студа, за дъжда, за вулканите .... То излиза, че преди управленията на ГЕРБ, България е била РАЙ ..... "Рай" беше през 1997г. ама с $6 на месец ....
:) (нерегистриран)
97-ма бензина беше 25стотинки!
Е и (нерегистриран)
Ама нямаше кола. И компютър нямаше да пишеш коментари на него. пък и нямаше да смееш и думичка да кажеш също властта щото иначе бой. ама се сещам след това по времето на Виденов какъв Рай беше.
:) (нерегистриран)
Ти може и да не си имал. Може и да си бил още на баща си в семенните кесийки! Не съди за другите по себе си. Малоумник. Тръгнал да ми обяснява за време, през което дори не е живял!?
:) (нерегистриран)
И последно идиот сплескан, Виденов беше преди това! Точно защото не искаше да продава държавни предприятия му спретнаха тази "революция" с курса на долара. След това дойде костов.... и уби все още мърдащите предприятия като ги продаваше като месар на части.
Ха-ха-ха (нерегистриран)
Партийният секретар се обади. Да вие прати ни те секретари и кола имахте и компютри имахте. Извинявайте Виденов да не би извънземните да са го пратили? с колко скочиха доходите на хората за 10 години? Говорим за работещите хора а не за вас.
хи хи (нерегистриран)
Много е интересно как и при всичките ремонти на ремонтите на герберастката кметица явно участват хора, нямащи бегла представа от пътно строителство.
Ха-ха-ха (нерегистриран)
Интересно как коментарите са се от хора дето пък въобще нямат представа от строителство.
хи хи (нерегистриран)
За да забележиш напукана пътна настилка не се искат строителни компетенции. Те се изискват като се полага, за да не се напуква така, както Лъвов мост.
А бе (нерегистриран)
Къде го прочете това за преди 1997година бре. Сигурно в някоя опорна точка. А това че и сега се строй качествено е вярно. Само че на частни строежи за лично ползване от същите тези чиито задници ближеш. Само да припомня, че за премахване на едно дърво при строежа на Люлин магистрала МАПА ЧИНГИЗ получаваше 1200 лева. Тя обаче нямаше лиценз за такава дейност и беше наела българска фирма да я въши тая работа за 110 лева на дърво. Нали е много смешно -хахахаха
Там е работата (нерегистриран)
Че най-вероятно не го е прочел а го е преживял. Както и аз съм го преживял. Вие с четенето ще си останете само с четенето и пропагандата.
до там е работата (нерегистриран)
какво си преживял Сигурно и на теб или на брат ти не разрешиха да покандидатстваш във военно училище. Партийния секретар на на кварталната партийна организация ни бе изпраскал такива характеристики, че не бяхме допуснати до ВНВУ В. Левски. а защо ВНВУ - защото бе безплатно. Макар че не сме били членове на БКП, трябваше да предствиш и такава характеристики. Най-гадното бе , че сам си я носиш. После искаха да ми сменят фамилията, защото имала турски корен. Иначе съм българин, ама какво от това. Та това и много други щастливи преживявания по време на СОЦа не означава да ближа задниците на сегашните. Те са същите като предишните. Само че произхождат от други партизански кланове
Virtual (нерегистриран)
Нормално било, вие сте ненормални идиоти, как нещо което се напуква след ремонт е нормално?
Нормален (нерегистриран)
След 10 години бе .... Ти във вас ремонти не правиш ли на някакво време , или и там ГЕРБ са ти виновни ....
хи хи (нерегистриран)
Вече десет ли станаха? Допреди един час бяха пет.
Всъщност (нерегистриран)
Бяха 7 ама не дръж на тия работи. Како далече си личи кой чете само опорки.
22222222222 (нерегистриран)
Знаем че нама да падне Лъвов мост защото не е строен по времето на герберасите макар да се поупражняваха и върху него да го поразрушат...
11111111111 (нерегистриран)
А по времето на Луканов или Виденов какво се построи бе червен чукундур ?
3333333 (нерегистриран)
Ами поне не са окрадени толкова мангизи за ''строежи'' както при гербавите което е много добре ...
Верно ли (нерегистриран)
Значи при ГЕРБ се строи и се краде, и се краде много повече от преди. Когато Не се строеше нищо а само се крадеш Егати тъпото изказване.
перничанин (нерегистриран)
Въх!, точно така е!Инженерите са комунисти, а счетоводителите са капиталисти.
Ковид 19 (нерегистриран)
През лятото асфалтът омеква и тировете правят коловози по нашите пътища. Виновни са високите температури. През зимата асфалтът се напуква и с къртят цели буци от него. Вибовни са ниските температури, че били под 10 градуса и водата, че замръзвала и като се разширявала пукала асфалта. Това е нормално за България. Защо обаче и на юг и на север такива феномени на природата като високи или ниски температури не влияята на качеството на пътната настилка. Сигурно това е само типичен български принос в строителствотона пътни съоръжения
Възмутен (нерегистриран)
А кой ти каза, че няма ??? Защо лъжеш като нагъл бесепар ....
Въх! (нерегистриран)
Много ми е интересно, че тук има няколко души, които със зъби и нокти бранят инженерите, за които да се напука асфалта на мост е нещо нормално. Прави впечатление, че всички, които смятат това за ненормално са комунисти, което си е един вид напредък, все пак още не са станали и русофили. Много ми е любопитно защо някой би защитавал на такова място толкова ревностно нещо, което възмущава всички нормални хора?
Въх марийке (нерегистриран)
Ами честно казано 99% от коментарите не са писани от нормални хора. Останалия един процент няма абсолютно никаква представа от строителство. Да като на тебе ти е интересно, на мен пък ми е адски интересно как можеш да се възмущаваш от нещо за което не знаеш нищо?
северозападняк (нерегистриран)
Ние от "Европейският център по изгодни политики" сме длъжни да ви уведомим, че при резки промени на температурата на околната среда се появяват пукнатини.Те се нарияат - температурно амплитудни пукнатини.Могат да се появяват на различни места, например: "Триумфалната арка " в Париж, кулата в Пиза, Бъкингамският дворец и т.н.Но, най-вече е възможно появявянето им върху повърхнини ограждащи кухи обеми, например - ГЕРБЕРСКИ КРАТУНИ!
ЕДНО МНЕНИЕ (нерегистриран)
Лошото е, че в последните години всичко ненормално, дефектно, престъпно, арогантно, невъзпитано и т.н. съдържащо НЕ и отрицателен смисълстана нормално.
плаващи пясъци (нерегистриран)
То и пропадналият тунел на метрото специалисти са го строили и са твърдели, че нямало да падне.
77777777777 (нерегистриран)
За герберасите всеки техен резил или далавера е нещо ''нормално'' защото ако не направят ремонт на ремонта си няма как да си попълнят джобовете.. Ако беше строен Лъвов мост по времето на герберасите имаше 100% опасност да падне...
А (нерегистриран)
То матряла е лош ма нема да падне ка щяло избори идат
Ак 47 (нерегистриран)
Дефектното гробарска правителство на Боко Тиквата и останалата крадлива паплач съвсем дефектно и ще падне факт!
ИДИОТ (нерегистриран)
естествено, че дефектите са нещо "нормално"-ненормално ще бъде ако ГЕРБ направи нещо без дефекти
? (нерегистриран)
Като дойда БСП и ДАеБЪ на власт не асвалт а камани ше ядете.
Шило
герберите ли- определено, спират ви крана
хи хи (нерегистриран)
Герберастите вече си знаете какво ви чака след изборите, а?
? (нерегистриран)
ПОБЕДА
хи хи (нерегистриран)
И още "нормални" дефекти.
ЛАУРА КЬОВЕШИ (нерегистриран)
ПРОВЕРКА
Цветанов (нерегистриран)
ГЛАСУВАШ ЗА ГРОБ И ЕТО РЕЗУЛТАТИТЕ. Може още.
НАЙ
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Събориха част от спортния център на Пулеви
Отстраниха шефа на Пътното във Варна заради асфалтираното място на катастрофата с НСО
Георги Георгиев: Известен тв готвач е получил над 100 000 лв., за да картографира гробищата в Банкя
Бойко Борисов за записа на ПП: Те бързо трябва да влязат в затвора
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Украински ракети удариха петролна база в контролиран от Русия град
Отстраниха шефа на Пътното във Варна заради асфалтираното място на катастрофата с НСО
Бойко Борисов за записа на ПП: Те бързо трябва да влязат в затвора
Военна прокуратура е пристигнала на скоростно асфалтираното местопроизшествие с кола на НСО