Боинг разработва нов софтуер за самолетите 737 МАКС
Работим за качеството и сигурността на самолетите, които проектираме и се стремим да запазим доверието, което са ни оказали хората, категорични са от американския самолетопроизводител
Обратно в новинатаКоментари - Боинг разработва нов софтуер за самолетите 737 МАКС | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
СЕРСЕМИН (нерегистриран)
Не автоматика и софтуери... Манивели, ръчки и педали му требват.
Тц (нерегистриран)
Харесва ли ти или не - автоматиката е бъдещето. Самолетите първо ще останат само с един пилот, после въобще без-. Новите технологии винаги предизвикват сътресения, а не грешат само дървените философи които всичко знаят на теория (и бръмчат на рояци в ДИРа), а на практика не могат нищо.
Гроздан (нерегистриран)
Индийските програмисти са на далавера, ама оставят и бъгове. Нема а се пуашите.
Ъхъ (нерегистриран)
Българските животновъди са къде-къде по компетентни в авиацията и писането на код. Хеле пък в геополитиката..
Дизела (нерегистриран)
Да поискат помощ от програмистите на Фолксваген! Така Боинг ще имат най-екологичните самолети!
:( (нерегистриран)
Акционерите настояват за beta v.2.00 на софтуера
еха (нерегистриран)
Аз не бих разчитал на софтуерен ПАЧ, писан за един месец... Поне година трябва да лети в реални условия за да му имам доверие...
zeddd
Този самолет изобщо не е трябвало да се допуска да съществува. От алчност, вместо да разработят нов самолет за новите си двигатели, те ги слагат на конструкция, която не е предвидена за тях. При 737 МАХ центъра на тежестта не е там, където са крилете, самолета непрекъснато иска да вдига носа нагоре. Решението - ще направим софтуер, който да го кара непрекъснато да навежда носа напред... Този софтуер е силно зависим от куп датчици и такъв самолет, който по принцип никога не е в баланс при полет, най-вероятно произшествия пак ще има...
... (нерегистриран)
Важното е да харчи добре и да иска скъпа поддръжка за да са доволни акционерите
Ъхм (нерегистриран)
Всички самолети се нуждаят от скъпа поддръжка...освен руските.
3евзек
Това да не ти е планова икономика, че да купуваш каквото ти кажат?
хихи (нерегистриран)
При плановата икономика Буран кацна напълно автоматично.
Ъхъ (нерегистриран)
'центъра на тежестта не е там, където са крилете' :О Тъпите конструктори на Боинг е трябвало първо да питат Сулю от Долно Уйно ама на...
zeddd
А ти, гледам, си се изходил по въпроса хаха
грух (нерегистриран)
кикикикикикикиккииии хахахахахххахаха
Така е като (нерегистриран)
го няма Асен Йорданов (Assen "Jerry" Jordanoff) да им оправи бакиите.
历史学家 (нерегистриран)
боинг разработва... боинг е разработил, боинг монтира софтуера... ужас!!!! обърка се всичко китайско в мен.
Споко бе, (нерегистриран)
жмичи. Боинг възлага, другите разработват и монтират. Другите са най-вече жмички.
НАЙ
"Уолстрийт Джърнъл": Руските бомбардировки на Украйна са по-смъртоносни от всякога
Шофьорът на разцепения джип в Пловдив - с книжка от 3 г. и провинения на пътя
Шофьорът на разцепения джип с 16 нарушения за 3 г., сред тях 5 акта за колани и скорост
Кметът на Дупница стана обвиняем за "Щом искаш война, ще има война"
Транспортират простреляната племенничка на Явор Божанков в столична болница
"Уолстрийт Джърнъл": Руските бомбардировки на Украйна са по-смъртоносни от всякога
АП: Русия не иска Харков, целта е да отклони ценни украински резерви от фронта в Донецк и Луганск
Шофьорът на разцепения джип в Пловдив - с книжка от 3 г. и провинения на пътя
Кметът на Дупница стана обвиняем за "Щом искаш война, ще има война"
Шофьорът на разцепения джип с 16 нарушения за 3 г., сред тях 5 акта за колани и скорост