Борисов благодари на петима европейски премиери за пакета "Мобилност I"
Според българския премиер подобни правила не отговарят на социалния дневен ред на Европейския съюз
Обратно в новинатаКоментари - Борисов благодари на петима европейски премиери за пакета "Мобилност I" | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Гунчо (нерегистриран)
Вече е време да се отдели повече внимание на внуците, г-н премиер ! И въпреки всички напъни, народа не ви обича, даже напротив ! Така, че внуците ви чакат и им е необходимо повече внимание !
велко (нерегистриран)
Некадърно правителство и некадърни евродепутати изкараха с пари хора в Брюксел. Ако си бяха свършили работата нямаше да има нужда от такава пропаганда. Всички помни евродепутати по телевизиите как се хвалеха че са решили проблма мобилност , воглаве с прмиера. Какво стана бе тарамбуки ? Какво свършихте ?
само питам (нерегистриран)
Този Каубойко Борисов заслужава ли да пишем толкова много коментари за неговите ,,решения,, и изказвания?
уф (нерегистриран)
Видяхме, че за 10 години на власт не успя да защити страната ни от нито едно тъпо решение. Воаяжи, прегръдки, целувки, снимки за лична консумация. В страната само хаос и простотии. Простотии и тъпизми пред микрофонодържачките....и заплахи, че, ако не е Той ще ни управляват комунистите и ДПС. И последният неграмотен циганин ще се справи почти като Него. Умори се вече, време е да си отива в "заслужена" почивка. Че и ние сме хора и искаме да си починем малко от мъдрото му ръководство.
Крокодила Дънди (нерегистриран)
Селяндури-политици защитават мутри и шофьори, които искат да живеят като скотове в Европа, да не плащат за хотели, да не се мият и да серат и опикават паркингите.. и тази парвенющина се защитава от правителствените мутри.
Урко (нерегистриран)
Нашите шофьори-смрадливци ще усерат и умиришат цяла Европа, за да спестят някой и друг лев.
пройчо (нерегистриран)
Тоя тлъст толум "хайл!" Ли показва ?;)))) ..........то малоумната му партия си е баш тталитарна, де!;))))
Софиянец (нерегистриран)
Такава простотия ! Е как да не го наречеш Борисов с най-обидни думи и да искаш да си подаде Оставката ! Излага България Умишлено и постоянно я прави като боклучиво място и неприятно за живеене ! Назначението на Борисов от САЩ води до пагубни последици за България ! От Рая на ГЕРБ вече избягаха около 3,5 - 4 милиона Българи !
Холмс (нерегистриран)
Това ако не е ПР здраве му кажи. За какво благодари на петимата премиери и той не знае. Те просто са защитили интересите на своите превозвачи, изпаднали в същата ситуация като нашите.
БГ виц (нерегистриран)
Пълен цирк - 2 ЦИГАНЕТА ПРЕБИХА БГ КОМАНДОС ?????????
лъжа е, не е виц (нерегистриран)
май само ти не си чел показанията на очевидци - били са 10-15 джагала и са го ударили в гръб като е тръгнал да се прибира в колата си. Ама така е като пропагандата набие на всички в главите дезинформацията на властимащите, дето пак се пробваха да го представят като "битов инцидент" ама не им мина номера.
обективен (нерегистриран)
Аз съм възмутен от нашите политици най-вече поради крайната им непоследователност! Те вкупом заклеймиха нео-либерализма и се обявиха за консерватори и националисти, за Нова Европа на свободните отечества, в която всяка страна ще защитава собствените си национални интереси, за Европа на протекционизма! Сега защитават точно противоположното, един изключително либерален Общ пазар на превозвачите! И ако това е от неразбиране, че този пазар е либерален, можем да им простим, ще го разберат. Никой не се е родил научен. Но ако се измятат като коври и са консерватори само когато им изнася, това вече е непоправимо!
нещо си ги омешал нещата (нерегистриран)
Добре де това със шетането , но това е основен принцип на ЕС-то , а нали сме в Съюза , това не ми смърди на нео-либерализъм , а „е нашите политици за чеп за зелье не стават е известно.
А бе човек (нерегистриран)
Имаш право на всякъде да работиш, ама след като регистрираш фирмата си в съответната страна. Регистрираш фирмата си във Франция, работиш си и си свиркаш!
лолман (нерегистриран)
Банкянският тарикат с 3 лафа ви води за носа 10 години! Пакетът Мобилност е договарян 2 години с участието на ВСИЧКИ държави от ЕС! Българските представители са се съгласили с окончателният му вариант! Там ясно пише"Превозвачите да плащат задълженията си в страната с най голяма заетост." Което ощетява само няколко пр.фирми тъй като ги възпрепядства да играят с ДДС и да експлоатират шофьорите като бели роби!
Абе (нерегистриран)
Всичко е за сметка на тираджиите...За тях никой не мисли! Те са робите на 21 век!
айде, бе (нерегистриран)
Никой тираджия не се е оплакал. Никой не може да ги задължи да работят като тираджии, ако не харесват условията. Никой не им е сложил вилата на врата. Замаскираната по европейски грижа, ще остави хората без работа, защото много от транспортните фирми ще се регистрират в други страни и там ще плащат данъци и осигуровки. съсипва се един цял бранш.
ИНТЕРЕСНО!!!! (нерегистриран)
На 17.10.2011 г. заглавията в медиите бяха: "Приватизацията на Булгартабак приключи"... Виеха се дитирамби как финансовите постъпления от приватизацията на "Булгартабак Холдинг" АД ще влязат в централния бюджет... И т.н. Днес заглавията са " Последната фабрика на Булгартабак в Благоевград хлопна кепенците!"... А тоз грандиозен успех в икономическата УЖ политика на ПП ГРОБ и Баце, и Цвъцко не го отразяват.. А цял отрасъл от българската СОЦ икономика отива в небитието... Щото... Щото Радев явно е виновен..
КАМИ (нерегистриран)
За сметка на неадекватните ни управници ,гръцки бизнесмени обработва земите в Гоцеделчевско засадени с тютюн.След изчезването но българските домати,чушки ,ябълки, круши и т.н.от пазара ни , ще си купуваме само чуждестрани цигари и контрабандата на дребно и едро ще се шири и търговският дифицит ще расте.
Реплика (нерегистриран)
Да беше само това. Вече приключва приватизацията на цялата държава. За 10 години трите кабинета на Борисов успяха да заГРОБят цялата държава по такъв начин, че вече нищо не може да бъде спасено. Това е положението. Тъжно, но факт.
обективен (нерегистриран)
До "Не си прав": Аз говоря за регистрацията на дейността! Нали точно нерегистирараната дейност се нарича черна икономика, а в Европа такава няма! Всеки може да извършва дейност навсякъде в Общия пазар, това е точно така! Но Ощият пазар, а и пазарите на всяка една отделна страна са изключително силно регламентирани. Пред очите ми собственик на магазин във Виена в 17,00 бързаше да пусне кепенците. На въпрос, нали е частник, защо така бърза, отговорът беше: Моето работно време е до 17,00 часа. Властите установят ли, че работя в 17,01 минути, глобите са огромни! Впрочем, след 17,00 часа може да се каже, че почти нищо не работи. И това не е само във Виена. В Прага в неделя работят само сувенирните магазини, заведенията и музеите! Възможно е да има някакви супермаркети! Но такова нещо, кой когато иска да работи, няма! Такъв либерализъм по отношение на работното време, какъвто има в България, го няма никъде!
Не си прав (нерегистриран)
Ама това, което приемат е, че камионът трябва да се връща. Аз съм с две ръце за това шофьорите да не работят повече от 20 дни в месец. Та дори и по 15. С две ръце съм да не спят в кабините, освен по изключение. Обаче съм против камионът с френска регистрация да трябва една седмица на месец да е във Франция, както съм против бургаски автомобил да има ограничения колко може да се движи в София. Парите всяка държава си събира чрез винетки, тол такси и т.н. Абсолютно е против общия пазар да има разлика в лицензите. Ако искам трябва да мога да бъда номад - да взема едно камионче и да живея и работя един месец в Испания, месец два в Италия, после да отскача до Скандинавия... И така за две три години да пообиколя Европа. А не цял живот крепостен в някакъв офис от 8 до пет... А бе вие кога се зомбирахте така и решихте, че някой друг вместо вас трябва да решава как да прекарате живота си?
обективен (нерегистриран)
Бъркаш нещата. Автомобилът може да се движи навсякъде и наистина таксите се събират с винетки. Можеш да пътуваш и да опознаваш и Европа и светът, от това по-хубаво няма. Но бизнесът с автомобили, включително и камиони, е регламентиран, както и всеки един друг бизнес във всяка една страна от ЕС. Няма нерегламентиран бизнес. Не съм запознат с бизнеса с ИТ технологиите, възможно е да има в момента пропуски в законодателствата, тъй като той е сравнително нов бизнес. Но той също ще бъде регламентиран, регистиран и под контрол, ако все още това не се е случило!
Добронамерено (нерегистриран)
Като гледам публикуваната снимката на Бойко Борисов ,той направо се е скапал,а като говори публично усещането е пълно изпърдяване. За да се радва на внуците си трябва да де отегли от Власта и,, Герб" ,за да заеме позиция като Доган,почетен председател на Герб. Цецо е по- напорист ,по - злоблив ,обича далаверите ,умее да борави с фалшиви новини,с американците е на ти и е супер манипулатор и лъжец от класа.Ще стане прекрасен ръководител на партйната комунистическа групировка ,,Герб"
к (нерегистриран)
в най скоро време БЪЛГАРИЯ трябва да започне да бъде УПРАВЛЯВАНА а не УНИЩОЖАВАНА ккато през последните 30 ГОДИНИ.
yp (нерегистриран)
Празнословец! Стига лозунги!
Педро Бързия (нерегистриран)
Нямаше нужда, Боко. Та нали свършихме бързо, за разлика от кмета на Симитли? Все пак ще помня тлъстия ти гъс.
Хахах.. (нерегистриран)
Многозначителния жест, позата, гордо вперения в грядущето поглед! Как му липсва перчема и мустачките само!
Алф (нерегистриран)
...и раираната дреха...
обективен (нерегистриран)
Тук негативните мнения наистина са предимно на червените тролове и въпреки че аз съм десен избирател, категорично не подкрепям нашата позиция. Нашият транспортен министър няма да има нито един аргумент, с който да убеди Таяни в правотата ни. Проблемните теми са три. 1. Тировете на транспортните фирми, регистирани в България, трябва минимум веднъж на четири седмици да товарят и разтоварват в България. Никъде не е казано, че трябва да се връщат празни. След като те са регистрирали, че тяхната дейност ще се извършва в България, то четири седмици от тръгването с натоварена стока до завръщането на камиона също с натоварена стока е нормално. 2. По време на пребиваването на нашите тирове извън пределите на страната, те трябва да спазват трудовото законодателство на съответната страна. Това касае съответните часови ставки за този вид труд, надбавките за ненормирано работно време през нощта и през празничните дни, както и съответните осигуровки. 3. Регламентиране на живота на шофьорите през този 28 дневен период. Привежда се доводът, че застраховката на стоката в тировете срещу грабеж била валидна, само ако шофьорът се намира в тира. Ами нали точно това се цели да се регламентира! Това, че до днес е било така, означава ли, че за вечни времена трябва да е така? Има още един довод, има влязло в сила решение на съда на ЕС, че не може да се живее в кабината на тира повече от приблизително денонощие и половина! Това означава, че всеки, който не докаже, че е нощувал в хотел за по-голям преиод от този, е нарушил съдебното решение. Въобще не е необходимо да има и решение на европарламента, за да бъде това изискване задължително и съотетно контролните органи във всяка страна да изискват то да се спазва!
Не си прав (нерегистриран)
Или имаме общ пазар при който всеки независимо от това къде е регистриран може да извършва дейност навсякъде или НЯМАМЕ. Днес са тировете, утре ще бъде ИТ сектора. Вървим назад.
реплика (нерегистриран)
Само не разбирам защо все някакви "червени тролове" се привиждат на някого. Обикновено е така, че ако някой не е съгласен с герберите или други разцветки, непременно е червен трол, а той просто е коректен и споделя своето мнение. Ако не си съгласен, спори, ако не е прав, убеди го, но не му давай характеристика.
Фифи (нерегистриран)
Не зная какви аргументи има транспортният министър, но ще се опитам да оборя с аргументи твоите три точки. 1. Това, че една фирма е регистрирана в България далеч не означава, че извършва своята дейност само на територията на България. Кажи това на мултинационалните компании регистрирани на Бахамите, че трябва да извършват дейността си само там! Ще дадеш челен опит на всички европейски лидери, които от години се правят, че искат да направят нещо по този въпрос и да принудят корпорациите да плащат повече данъци, където си правят печалбите. 2. Не можеш да изискваш работодатели от България да нагаждат работата на тираджии на всяка държава, в която оперират. Това би означавало, че като пътува камиона от България до Франция трябва по пътя си да отговаря на трудовите условия на всяка държава, през която преминава и ако този месец работа само във Франция, да се нагажда на нормите там, но ако утре отиде в Холандия, да се нагажда на законите там. От това ще произлезе пълен хаос. 3. От ед но съдебно решение не можеш да правиш задължение. Съдът е отсъдил, че не може да се остава в кабината повече от ден и половина. Дали това е правилно или не е друг въпрос, но ти не можеш от това да правиш задължение за шофьорите да спят в хотел и да го доказват. Това е тирания и това е върху което камък след камък се изгражда и този европейски съюз. Политици, чиновници и ко измислят задължение след задължение за гражданите, заменят правата ни със задължения, свободата ни с ограничения и не спират да ни обясняват по гьобелски от сутрин до вечер, колко свободни и оправдани сме ние, гражданите на тоз райски съюз!
Тери (нерегистриран)
Погледнете само снимката поздрава ..да ви прилича на някого..останалото оставам на всшето въображение...
Nicole Burt
Това е най-добрата работа. Получих първия месец € 27936 за работа 3 часа на ден. Започнах преди четири месеца и веднага взех вкъщи поне 7645 евро до 9264 евро на седмица. Не мога да повярвам колко е лесно, след като го изпробвах. Потенциалът с това е безкраен. Това е което правя....>>>> www.Trade46.com
Гошо тарабата (нерегистриран)
Ами, то само с конгречулейшън и тука всички пале ву франсе не става!
Гаргата (нерегистриран)
Боко е комунист, но избра америсански самолети... Дай Боже, всички комунисти да са американофили
Атака (нерегистриран)
Грачи Гарга, твоето грачене е много полезно за всички, които ненавиждат дебила!
В случая (нерегистриран)
В случая е много тъпо да се делим на леви, десни, умни , прости... Проблемът не е в това, че ще се навреди на транспорта, а че се унищожава свободния пазар и се пречи на инициативността. Както е тръгнало един ден ще ви задължат да работите по местоживеене за местната мутра.... Абсурдно е да говорим за общ пазар ако лицензите не са общовалидни. Вместо да премахваме бариери ние поставяме.
Гаргата (нерегистриран)
Боко ако не оправи нещата, няма кой... Дъй живо и здраво премиерчето ни
Пепи (нерегистриран)
Само така гос'тин началник. Сега очаквай либийците да ти благодарят за откраднатия танкер, както и сомалийските пирати, щото те още не са дорасли да крадат танкери направо от пристанищата. И ООН ще благодари за участието на няколко държавни институции в пладнешкия обир. После и Швеция ще благодари за милите думи за техния самолет. Изобщо очаквай много благодарности !
от Техноимпекс (нерегистриран)
Искаме оставка! Искаме я сега и веднага. Не може да се сдържаме вече.
от Магурата (нерегистриран)
Не я даваме...
сергей (нерегистриран)
каквото и да направи борисов, винаги е лошо:) комунистите са жадни за власт.. кръвожадни за власт:)
тъпи сте си герберунгелчетата и тава си е (нерегистриран)
Както сам се поставиш , никой не може да те постави. Не знам защо го свързваш с БСП.
Не съм комунист (нерегистриран)
А шофиьорите дали ще са доволни,като се прибират три пъти в годината,не се къпят,ядът стара и суха храна и получават наполовин западни заплати
бсп (нерегистриран)
прав си, човек може да се изкъпе удинстено у дома:))
чакайте бе (нерегистриран)
чакайте, тези дни тоя тиквеник от снимката ще се изкара и борец срещу нелегалната имиграция след като продаде ес- паспорти на хиляди терористи, не се ли сещате защо оня селяк с кабеларката не построи оградата, ами защото делкаха и с дебелото русенско циганско македонче с българското име -кара и качан да му го завра
Забелязвам (нерегистриран)
Че под всаякя новина или изказване на Борисов червените тролове се активизират и започват плюенето срещу него и правителството.Преди така се атакуваше президентът Плевнелиев!
ВЕСЕЛО (нерегистриран)
Имаш проблеми с избирателното "забелязване". Под всяка статия и под всекиго плюенето е яко.
Лапана Пд (нерегистриран)
Трябвало е да ги награди със усмивка пред строя,защото българските шофьори ще продължават да живеят по добре от колегите си в Германия,Франция и т.н.
и ние сме рлизнателни , ама мноо (нерегистриран)
Благодарим Боко и пращай , чао , ауфидерзен , гуд бай.
Русия (нерегистриран)
Поцелуйко
абе тикво (нерегистриран)
абе тиквеник, какво се буташ пак там където не ти е мястото, нищо не си направил за българия докато се возеше по западните балкани. ако не бяха поляците / само там не си бил в затвора за крадени коли/ които от години се борят за този проблем ти и до днес нямаше да си чул за него, да е....ва мошеника и дебила
Бъ... (нерегистриран)
Забележете кои са държавите: Румъния, Полша, Литва, Унгария и Испания. Това са източноевропейски страни (с изключение на Испания), защото пакетът удря именно тях и ги премахва като конкуренция на превозвачите от Централна и Западна Европа. В едно свое изказване Макрон беше заявил, че страните от Източна Европа задържали развитието на останалите. Това е поредният опит не просто за Европа на две скорости, а за разделяне на Европа на наши и ваши. Бъдещето на този "съюз" става все по-съмнително.
Велко (нерегистриран)
прочети по-долу поста на колегата и не пиши простотии...
Н. (нерегистриран)
Превърнаха частните интереси на няколко фирми в национална кауза, а скъпите ни евродепутати се втурнаха на щурм срещу Брюксел в опит да спечелят гласове за изборите през идния месец. А каква е истината около пакета "Макрон"? Защо точно българите са прецакани от правила, които ще важат за всички? Защо три седмици е много за един български тир да отиде до някъде и да се върне, когато при липсата на вътрешни граници в ЕС и прекрасните магистрали там от София до Амстердам се стига за 4-5 дена с необходимите почивки за шофьора? Разтоварва, после товари и се връща пак за толкова! НО замислете се - България не е нито голям производител, нито сериозен потребител на европейски стоки. Какво толкова превозват всички тия български фирми? Работата е там, че те изобщо не пътуват до ЕС и обратно. Българските превозвачи биват използвани за превози от западни поръчители за превози от Германия до Испания, от Белгия до Хътватия и от Италия до Полша. Те работят в условията на нелоялна конкуренция, защото не са регистрирани на Запад, нямат там седалища, централи и гаражи, а подбиват цените на западните си колеги и шофьорите им живеят с месеци в камиона и се облекчават на пътя, без да се завърнат в родината и без да работят в нормални условия. Ама те не роптаели срещу това... Разира се, че не! те са полуграмотни и къде другаде ще вземат 3000 ле, заплата? Естествено ще се съгласят да живеят като скотове. Но това са нелегални гастарбайтери! Те извършват социален дъмпинг и са жертви на алчните си работодатели. Германия и Франция искат да спрат това! И аз го разбирам напълно! Това пак са икономика и свобода на придвижването по български...
до Н. (нерегистриран)
Браво колега ! Правителството подкрепи няколко хайдушки фирми, експлоатиращи шофьорите и условията на западните държави. Да се егистрират в Германия ? Защо бягат от това, а ?
хм (нерегистриран)
Кой си ти та ще отнемаш работата на шофьорите ни, бе. Кой те експлоатира и кой изобщо има желание да експлоатира хора без мозък на този свят, бе.
Фифи (нерегистриран)
Тези фирми не извършват социален дъмпинг, а предлагат услуга за конкурентна цена. И от това се възползват най-много прехвалените ви пухкави западняци. Защото, ако те не го правят на тази цена, никой пухкав французин няма да седне зад волана при такива условия, от което цените на услугите ще скочат, а от там и на стоките, които се транспортират. Ти забелязал ли си, че в Германия повечето стоки са по-евтини отколкото в България? Как си мислиш, че става този номер? Но продължавайте в този дух, някои фирми може и да фалират, някои шофьори да останат без работа или да им се наложи да емигрират за да работят за същата заплата, но поне ще поскъпнат стоките и на запад! Нема лошо, всяко зло за още повече добро!
Тина (нерегистриран)
Уфффф,лицемер! Не мога да го гледам.Съжаляваммм.Въобще не му вярвам ,за нииищо!!!Посредствена личност,неграмотен ,иии много,много нагъл .Стига,стига вече!!№
112 (нерегистриран)
Бойка все повече заприличва на лейди Елтън Джон!!!
трябва всъщност нас да ни е срам (нерегистриран)
Ама па и пее убаво ''Аз съм прост и вие сте прости''
сергей (нерегистриран)
само корни ще ни оправи, с бсп напред:)
БАЦЕ, (нерегистриран)
ама действай... Кат са срещнеш с Тръмпчо и за СТАЛИНКА го питай... Що тъй Иванка ТРЪМП нашето момиче от шефското място на Световната банка наритва... Според Financial Times още от сега и бият шута.. Дори сред кандидатите я няма...
Гаргата (нерегистриран)
С Бойко зле, без Б...още по
Петров (нерегистриран)
Бащице, на кого ни оставяш.
112 (нерегистриран)
-добре!!!
8888 (нерегистриран)
Новия лаф сред военните в армията е : Тихо, че ще дойдат двама цигани и ще ни набият.
Бългаарин (нерегистриран)
Къде беше, когато България имаше на разположение механизмите на европредседателството? Вместо да постави въпроси, важни за ЕС, тръгна да "оправя" Западните балкански държави, а сега благодарности приема не той, а гръцкия премиер. След дъжд, качулка!
Хахахаа (нерегистриран)
За темата Западните балкани се замълча нещо и забрани в нищото.
1 (нерегистриран)
То тогава беше само един неспирен и кух пиар и нищо друго. За да постави проблемите на ЕС и на страната на дневен ред, трябва първо да ги разбира. Това обаче явно е абсолютно непосилно за него.
,,,,,, (нерегистриран)
Борисов удари дъното със самолетите! Сега нищо не може да го спаси от народния съд! Каквото си надробиш........ Като човек не мисли, поне да чете
777 (нерегистриран)
глу пак
Нинова, само Нинова (нерегистриран)
Представяте ли си я на трибуната в Брюксел, как крещи и завира в миша дупка евродепутатите и в кучи г...з. Да, ама не - мечтата ѝ е да седне на мястото на Бойко, да покаже, че е по мъж от него.
>>> (нерегистриран)
Не познавам лично нинова и нямам преки впечатления от нея, за да кажа колко мъжки се държи.... но... от суджук ага банкянския ВСЕКИ МОЖЕ ДА Е ПО-МЪЖ! Няма толкова страхлив и злобен екземпляр в българската политика! ДАже Йоло Денев да застане до него, ще изглежда по-мъжествено, въпреки годините си!
666 (нерегистриран)
не му личи да е злобен Борисов, по скоро президента е озлобено човече, и си му и личи
Реплика (нерегистриран)
Нинова е образован юрист и говори умно и интелигентно. Навън уважават българския политик, независимо какво мислим ние за него тук. Примерът си го имаме - човек със семпли знания и особена професия, който не говори чужд език. Усмихват се и го отминават.
:)) (нерегистриран)
Не даже Владимир Кузов е по-мъжествен от него!
инфо (нерегистриран)
"Представяте ли си я на трибуната в Брюксел, как крещи и завира в миша дупка евродепутатите и в кучи г...з." Разгеле, че Бою не знае езици...и си има джобове.
Гаргата (нерегистриран)
След Орбан, най-популярния лидер на бивша соц. страна е ББ Чест и почитания г-н Борисов
Ел камионеро (нерегистриран)
Гарга, нема те в шоферския форум. Дон Хуан
:)) (нерегистриран)
Там е. Това е рошко тираджията от лозенец , дето имал премеждия в Холандия...
Петров (нерегистриран)
Що бивша соц. страна, Боко си управлява по социалистически - бездарно, но самодоволно.
Аха (нерегистриран)
Ти така мислиш, значи нямаш контакти с хора от други страни. Аз пък имам и те уверявам, че никой не го и споменава. За България също не се пише почти нищо, няма какво.
Роко (нерегистриран)
И ще си продължават да се гърчат в кабините и да ручат майонеза с чесън...
аз пък се интересувам (нерегистриран)
от Корнелия. Няма по-печена мадама. Ти да започнеш политическия си живот при Иван Костов, да приватизираш сигурно са си делили и като видя на къде духа вятъра - хоп - при БСП като зам.министър, ама Станишев я уволни в подозрение за корупция. Тя си разчисти пътя - като реве като мечка по трибуните, като лъже и краде. Що не я питат кого предпочита САЩ или Русия - амо САЩ разбира се - там синът ѝ работи в банка на Рокфелер в Ню Йорк Ей такава ще оправи не само превозвачите, но и всички нас както оправи семейството си - мъжът ѝ работи в Лукоил - там заплатите най-малки ха-ха.
Хм, (нерегистриран)
Не е лошо да прояви същата загриженост и към заплахата от затриване на над 40% от българската енергетика. Това ще засегне цялата страна. Само че там нещо липсва интерес.
63 (нерегистриран)
Ама на тебе защо никой не изпрати едно такова писмо от тези страни когато се гласуваха други неща против които са те ама ти беше с меркелката????
На снимката (нерегистриран)
На снимката: пожарникарят поздравява остатъка на света.
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна