Два пъти повече ремонти по магистралите през лятото
17 съоръжения са включени за реконструкция в плановете на Агенция "Пътна инфраструктура"
Обратно в новинатаКоментари - Два пъти повече ремонти по магистралите през лятото | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
слаби звена: (нерегистриран)
Плачат за ремонти или усорени такива, а не имитация на дейнност: Дупница-Самоков СтараЗагора-Димитровград София-Самоков Околовръсното в София при Западната дъга Моля който знае още да допълни
3214 (нерегистриран)
Избори идат пари трябват а от къде по добър урожай освен от асфалта??????Всяко лято ''ремонтираме ли'' ремонтираме сякаш сме необятната световна шир и все неремонтирани остават основните ни и пътища....
? (нерегистриран)
Няма изненада и миналото лято започна и завърши така.Краденето е приоритет през лятото,да не се простудат крадците.Ремонт,на ремонта и пак отначало.
Анонимен (нерегистриран)
Два пъти повече кражби от парите за магистралите през лятото
Az (нерегистриран)
Магистралите задръстени, морето застроено и плуващо във фекалии ... Не, тази година няма да почивам на Черно море, мерси. Да се пътуват по строшените пътища и да си ядат л.......та политиците, аз съм в чужбина. Засега само на почивка .....
На... (нерегистриран)
...платилите винетка - честито! Една от малкото страни, в които получаваш нищо срещу парите си!
Младен (нерегистриран)
Това което ме притеснява е дали няма да са по зле от колкото преди ремонта. Все пак ГЕРБ е на власт и те дават поръчките.
Аз (нерегистриран)
Със сигурност! Нали после трябва да има пак ремонт на ремонта, пак ще трябва да се усвояват пари. Там веднъж колелото като се завърти и няма спиране!
Два пъти повече ремонти, (нерегистриран)
но в паричен израз,а не в работа.Даваха по "НОВА ТВ" един виадукт до Ихтиман, 6 месеца след ремонт на колоните.Целия бетон,който беше положен върху откритата армировка ,беше паднал все едно нищо не е правено.Как се прави така бе г-да управлчващи.Чии са тези фирми,които вземат луди пари и не си вършат работа за 5 стотинки.Кой стои реално зад тези фирми.Явно е на много висок пост в изпълнителната власт,че никой не може да се опълчи срещу този грабежЗатова се наглеждат само магистралите.Друго не ги интересува.И това е всяка година.В момента се прави най-дългия тунел под Алпите-ГАРАНЦИЯ 200 ГОДИНИ,ПОТАРЯМ ДВЕСТА ГОДИНИ!Казаха и цената на километър /два успоредни тунела и един обслужващ между тях/.Каква ми е изненадата-излизат по-евтино от 1 км български магистрали с 90 км/ч разрешена скорост.Впрочем не е изненада.
Аз (нерегистриран)
А въпросния участък между Чирпан и Стара Загора с ограничение 90 км/ч и отвратителна настилка кога ще го ремонтирате? Чакате да изтекат някакви срокове, защото това е участък построен през последните 10-тина години и вече е по-зле отколкото непипаните участъци на АМ Тракия, строени преди 40-50 години! Сега хем лапате от глоби, после пък ще лапате от ремонта. А след като съм си платил винетката и си разбия колата, да не казвам, че може и по-лошо да стане, не носите никаква отговорност, нали? Защото по магистрала, където няма друго ограничение и условията позволяват спокойно движение със 140 км/ч не очакваш в лява лента да нацелиш кратер! Или бабуна/неравност от която да ти подскочи цялата кола. Като стане най-лошото - бам несъобразена скорост, бам едно бързо нощно ремонтче да се заличат доказателствата и готово. А защо не комбинирахте ремонтите с предишните? Защо сякаш около някои от изброените места по АМ Тракия вече имаше ремонт?! А тези 70 км на АМ Хемус от София до Ябланица... Най-добре я затворете напълно за една година тази пародия на магистрала и я оправете цялата. Един път не съм минал, без да има ремонт и задръствания по тази пародия!
бреее (нерегистриран)
е чакай да му изтече гаранцията и когато тогава : §) за сега ще е само касичка за КАТ
Тосун паша (нерегистриран)
Респект!
3евзек
Чирпан - Стара Загора е построен през 2006. Много ви е къса паметта.
Иван 35 години (нерегистриран)
А, дано някое лято докато съм жив да може да се мине по Хемус от до без да има ремонти. А, дано, ама едва ли... в моя съзнателен живот си спомням само 3 месеца (една зима) беше така, през останлите 25 години, винаги, ама винаги ремонти. Някой хора се пенсионираха да я ремонтират тази магистрала...
VVV (нерегистриран)
То и на "Тракия" е същото. Аз спомен нямам някога да се е минавало открай до край без да има ту тук, ту там ремонти или ограничения. Да не говорим, че като капацитет спрямо количеството автомобили което поемат и двете отдавна не са магистрали.
Палма (нерегистриран)
А дали ще работи някой там или само.ги затваряте участъците за да тормозите шофьорите
ГОШО ТОПАЛОВ (нерегистриран)
Нали правиха магистрали като в Германия , какви ремонти ? Пране на пари , за последно и комисионни за ГЕРБ ! Всичко е видимо само Органите не виждат !
3евзек
В Германия ремонтите не спират. Има един сайт с информация за пътищата им в реално време, но ако му напиша адреса пак, то от дир-а пак ще ме изтрият в името на чистата им журналистика.
Мими (нерегистриран)
Ремонти трябва дори на нови пътища. Тунелите със слабо осветление. Отклоненията на кръговите движения ги правят малки само за коли ако си с камион трудно може да се престроиш. Има нови пътища с леки неравности но дразнещи при пътуване.
Пак (нерегистриран)
Пране ама през лятото
*88 (нерегистриран)
А само да попитам - като плащам винетка за да ползвам първокласните пътища и те са в ремонт и задръствания още ли са първокласни или не? Щото си мисля за някакви отстъпки от винетката - примерно 50лв?
☣️ (нерегистриран)
Два пъти повече кражби от ремонти по магистралите през лятото.
ДДТ (нерегистриран)
Наште убавци по-бързо строят магистрали, отколкото ги ремонтират. Влизаме в 6-тата година на ремонт на тунелуте на Хемус. Една тръба е готива за тези 6 години. Задръстванията са зверски, а нещастниците плащаме винетки за да пъплим по нещо дето имат наглостта да го наричат магистрала.
Палма (нерегистриран)
Повече от 6г ремонт са преди това ремонтираха тази тръба където сега я ремонтират. Незнам Ко се мотат вече две петилетки, хора ли нямат или пари нямат
Аз (нерегистриран)
Просто има много пари за усвояване... Затова се мотат толкова много, че много за лапане и разпределяне.
Простата математика (нерегистриран)
Простата математика сочи, че 2x0=0, тоест два пъти по-вече ремоти значи пак никакви ремонти
Българина (нерегистриран)
Не виждам в плановете ремонт на участъка Стара Загора - Чирпан? Докога ще караме по това... Чудо?..
VVV (нерегистриран)
Ама пък как хубаво снимат там... Ти сега искаш единия хлебец да отнемеш на катаджиите от региона.
Иво (нерегистриран)
Ще ми обясни ли някой, защо точно през лятото се правят ремонтите ? Сериозно питам ? Точно когато движението е най-голямо, тогава започват ! Логично е да започнат, когато няма голямо движение. Явно съм мноо тъп, зашото това не го разбирам.
tonygl (нерегистриран)
За да може повече електорат да вижда, че се строи и прави нещо докато се задръства. Нещо като изложение на ремонтна дейност, движиш се бавно на пресекули и наблюдаваш.
Аз (нерегистриран)
Защото са некадърни и когато е студено и една дупка не могат да запълнят. Т.е. могат, но ще изкара до пролетта, най-много до лятото.
пет в едно (нерегистриран)
Мотото на пожарникаря е - един километър магистрала построй - пет пъти го ремонтирай!
ДА СЕ ЗАДАВЯТ ДЕЦАТА ВИ (нерегистриран)
т.нар. МАГИСТРАЛА покрай Чирпан - Ст. Загора ограничение 90 км/ч/ и дране за всички преминаващи с големи глоби. Първата в света магистрала с постоянно ограничение от 90 км/ч/ , започнало 2018 година и ще продължи докато БОКУ АГА БЪЛГАРОУБИЕЦ I-ви реши
Аз (нерегистриран)
Личи си, че не си пътувал по света! И в Европа има много магистрали с постоянни ограничения доста под максималното! Отиди примерно в Южна Италия - имат магистрали с постоянно ограничение от 80 км/ч, понеже имат много завои! Иначе настилката е идеална. В Германия също на много места по магистралите имат постоянни ограничения от 100 или 120 км/ч, поради една или друга причина (примерно заради липсваща маркировка, неравности по настилката или просто за намаляване на шума от колите за живеещите наблизо).
марти (нерегистриран)
Така народе,прогреса прогресира-нашето светло бъдеще. Тези,които са милионери,може да станат милиардери /след като са били Мародери/.
ФанДупка/Баце (нерегистриран)
Работа, работа, работа... Ремонти, ремонти, ремонти...
Romel (нерегистриран)
Е, добър ден, да ви имам новината! То не останаха много пари за усвояване, за бонус имаме и тол такси, че пътуваме по магистралите МУ.
Anhialo (нерегистриран)
Най-много пари има в транспортното строителство. Ставайте пътни и жп инженери, братя и сестри и богатейте. Там са мангизите. Няма майтап.
Kalin
Ремонт на ремонта и после пак ремонт.Само така може да се краде многократно от един и същ километър.
въшката (нерегистриран)
да се насмуче за последно, че май ще отскочи и тя до Дубай
if you believe... (нерегистриран)
От кога реконструкция и ремонт са синоними? И в кой език?
РР (нерегистриран)
Срщал съм и такова: Реконструкция с ремонт. Ай ся кажи кое е правилното. Реконструкция е по-общият/силен термин според мен.
3евзек
Ремонт е по-общият термин. Реконструкция е нещо като основен ремонт. Боядисването и кръпките по асфалта също са вид ремонт, но не са реконструкция.
БР (нерегистриран)
Ай тука малко да просветя неизлизалите от Бг и неживялите в Г-я: В Г-я няма магистрала (а и също ЖП линия) без някакъв текущ ремонт, който само затруднява трафика и придвижването. Всичко се прави с цел "усвояване" на бюджетни/държавни средатва. Друг пример: уж новото летище/терминал в Берлин - 20г строеж, погълнал милиарди, многократно просрочено, а накрая иглежда като такова от преди 50г. И много още.
Софиянец в повече (нерегистриран)
Не е само в Германия. В Холандия и Белгия е същата история. Но ми е интересно как са строили нашите от Пътстрой и Главболгарстрой, та Хемус издържа 30 години!? Та и сега даже има два участъка от онова време!
БР (нерегистриран)
Макар, че Хемус е от "онова време" - най-шибаната част - през планината, то само за оправяне на настилката вероятно ще изхарчат съизмеримо толкова колкото за тия виадукти/тунели от "соца".
if you believe... (нерегистриран)
Що трябва да ни пука за г-я? В моята държава всеки път си има текуща експлоатация. Максимално 3 години и асфалта се подменя. Той така и се нарича - износваем пласт. И не, не се прави за да се краде... А за да се поддържа.
Аз (нерегистриран)
Да, така е, и там има ремонти, то няма как без ремонти. Но там един ремонт като се направи и после 50 години не се пипа! А тук се прави ремонт с години и после минаваш и все едно нищо не са направили и след половин година вече е станало по-зле отколкото е било преди това! И в Германия се работи целогодишно по ремонтите, докато тук гледат да ги правят само лятото, защото през студеното време съвсем не могат! А в Германия примерно на много места правят "ремонт" на магистралата, не защото е наложителен, а за да разширят магистралата с по още една лента в посока! Тук за 3 лентова магистрала никой от управляващите не е и сънувал! Предспокойно участъците на новите магистрали тук можеха да ги планират и направят 3 лентови! Но сега ще са 2 лентови.
Ремонт (нерегистриран)
На ремонта, на ремонта, на ремонта, ................., ....... ...
Митко (нерегистриран)
Еми по-добре да ремонтират сега, отколкото да стане някоя трагедия и да се почне защо не ремонтирахте толкова време ...
Да (нерегистриран)
Магистрали и пътища се ремонтират навсякъде по света! Но първо се изграждат по железни правила и стандарти И гаранции от изпълнителят. Преминават дълъг експлоатационен период преди всякакви ремонти. Тук Като пресметнем колко ни струва 1км и колко време я ползваме без ремонт,а после и след ремонта до следващият ще установим ,че сме с най-висока цена. И в същото време караме по некачествени пътища и с безкрайни неудобства от нескончсеми ремонти, С тези ,които пишат за ремонтите в Германия БФКА да обърнат внимание защо са.нсй-мести се разширяват съществуващите . С поглеждали ли сте когато се ремонтира на каква дълбочина се влиза и какви подложки се правят преди да де стигне до асфалтиране ? Дълга тема И не в полза на нашите усвоители на пари за пътища! Всичко се знае и вижда Няма кой да ги бие по,,крадливите ръчички,, Друг го каза
Батко+Братко (нерегистриран)
Фирма "Я, брато и аверите" предлага направа на кръпка/м2 - къртене 50 лв - награпявне на същ. повърхности 50 лв - почистване повърхности 50 лв - извозване на отпдъци 50 лв - обкантване/оформяне на ръбове 50 лв - обработка на фуги 50 лв - полагане на асВалт - 500 лв - валиране/уплътняване 200 лв - обезопасяване 100 лв Общо 1200 лв/м2 (без ДДС) Примерно ей така ги скалъпват офертите...
Тъй като стана дума за ремонти (нерегистриран)
Докъде стигна пернишкия изкоп на Баце за 27 милиона, 40-то наближават.
ъхъ (нерегистриран)
В България текат постоянни ремонти. Абе как в Германия няма такова чудо? Тук като се качиш на "магистрала" и се почва - 40 километра тест на пломбите, 30 километра ремонти, после участък с ограничение 90 и пак същото отначало. Виадуктите ги правят всяка година, всяка година някакви фуги, някакви ограждения, все нещо боядисват, все едната тръба на тунелите е затворена....
:) (нерегистриран)
Точно за Германия не ми говори където няма една магистрала без минимум 5 ремонта по нея. Явно толкова караш там.
Палма (нерегистриран)
Та я кажи колко време им отнема за 1 ремонт, и там ли така по 6 г ???
:) (нерегистриран)
Удри баце на грабежа.... един тунел - 4 години ремонт...
el_barbudo (нерегистриран)
Два пъти повече крадене през лятото.
В (нерегистриран)
Смотаняци!!! Кат не се прави нищо - "разбиват ни се колите, няма ли да се оправят и т.н." кат правят нещо - " сега ли точно, крадат, няма такава държава" - е, навсякъде в нормалните държави се ремонтира. Когато се инвестиа в магистрали - асфалта не се бил ядял. Посочете ми една държава с добра икономика и без пътна инфрастуктора!!! Покарайте малко навън и пак пишета. Ремонти има навсякъде.
Инженерче
Да ... но не толкова често, и не толкова наложителни. Там всичко си има експлоатационен срок. Една магистрала трябва да изкара тридесет години без да има капитален ремонт по нея. Да кажете нещо за трасето по Тракия след Пловдив - 40 километра ограничение 90 и все едно играеш Moon Patrol. А това за има-няма 6 годишна магистрала. Как става това? И начина за решаване на проблема с ограничение на скоростта а не с търсене на отговорност от виновните. Навсякъде, щяха да хванат изпълнителите под ръчичка и щяха да им кажат - хайде сега, милички - без парички си оправете немарливата работа. Иначе затвор. Само в България Министър-председателя се изстипосва на екрана и казва ... ъъъъъ... тя тая магистрала е строена по времето на Орешарски. И въптосът приключва. Няма виновни, вожда каза, къде е проблемът и всички трябва да пляскат с ръце! И ще продължаваме така ... до кога?
В (нерегистриран)
Не е по времето на Орешарски - тогава не се направи нищо, Този участък беше направен (един от малкото завършени) по времето на Станишев.
Напускам форума на Дир.БГ (нерегистриран)
Уважаеми форумци, Напускам форума поради наложена цензура от страна на медията на мое мнение по тема подобна на тази. Мнението ми бе от страната на опозиция на сегашното управление. В същото време сайта толерира коментари с цинизми и нецензурни думи и такива, които са извън дискутираната тема. Оставам на българска позиция на тихия Отечествен Фронт. Успех на всички! Да живее България!
PHP (нерегистриран)
Що се предаваш бе човече. Използвай други думи/изрази, ще те разберем, не сме толкоз смотани...все още.
червените крадливи бонзи (нерегистриран)
Върви при Курнела да ти омеси тутманик, като не ядеш асфалт,отрепко!
Qwer (нерегистриран)
Няма как - Корнела е червена, но не е комунист. Ако ти трябва комунист - иди до къщата с магнолиите в Банкя, пък може и да видиш червената МУ книжка...
300 (нерегистриран)
Често пътувам по Хемус. Не си спомням през последните 10 години е имало случай, в който да се пътува спокойно - без отбивки и ремонти. Как пък не я ремонтираха тази магистрала за 10 год.
111 (нерегистриран)
Кратка ти е паметта значи... аз не си спомням в последните 25-26 години да е била без ремонти. По-лошото е, че като приключат с тези ще трябва да ремонтират предишните ремонти... И тоя тъп слалом а у лево, а у десно да вземат да го спрат. Хващат едната страна, оправят я за една-две години и се местят на другата. Така след 2-4 години ще е ремонтирана и ще е ясно, че е направено системно и ще може да се следи след колко време ремонтираното се скапва. Сега с тези кръпки на парче не е ясно ни какво е ремонтирано, ни какво не е...
anonimen (нерегистриран)
Лапайте безбожници. Не се наядохте. Всеки път като мина по магистрала Хемус и виждам 5 тима работници. Не се прави магистрала с толкова малко хора. Това може да ви го каже всяко момиче от шивашкият цех. Всичко ми прилича на едно голямо крадене. Не се наядохте изедници мръсни.
инфо (нерегистриран)
А ремонтът на ремонтите на ремонтите колко пъти ще увеличи ремонтите?!
Ужасът пак започва! (нерегистриран)
Всяка година от ремонти хората не могат да си карат колите нормално,аман от задръствания и стоене с часове по тунелите! Кога най сетне ще имаме магистрали,които не се ремонтират,кога? Вече 20 години ремонти на Хемус,бай Тошо я построи по бързо. В Сърбия построиха 700 км магистрала без помощта на ЕС за по кратко време,от колкото нашите ремонтират Хемус с помощта на милиарди от ЕС!
ВСИЧКИ ПЪТИЩА ВОДЯТ САМО КЪМ БОЙКО! (нерегистриран)
При Бойко двойни ремонти на лято на 5 готови магистрали,при костваците и другарите на 10 години 1 боядисване на полововин магистрала и това правено с ръцете заврени отзад!
Иво (нерегистриран)
Водят към панделата, бих казал...
nrb (нерегистриран)
два пъти повече ремонти значи кражбите са два пъти повече
ъ (нерегистриран)
Абее който и да нап_суваш от сегашните и бившите управяващи, няма да е грешка. Само трябва да се внимава, щот може се рамножат.
З (нерегистриран)
Стара Загора - Пловдив - тази петилетка или следващата?
Бай Колю (нерегистриран)
Там твоите другари се изходиха преди 3 петилетки, а сега ремонтът ще струва стотици милиони.
КАЛИТКО (нерегистриран)
А Чирпан - Стара Загора кога? Или ще го държите като паметник на БСП? Това е единствената им магистрала. Станишев беше премиер...
Ахаа (нерегистриран)
Тоя участък се направи без Евросредства. Евросредствата за пътищата с 20% участие от българска страна и 80%финансиране от ЕС бе по време на Тиквоча. Точно тогава се направи и най-некачествените пътища, понеже се крадеше много, но вече от Еврофондовете.
Pepe (нерегистриран)
Борисое пътник си вече. Закъсня с ремонтите.Чакам компроматите на Божков за теб!
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна