Камион прегази млад баща, изхвърчал от кола след удар
25-годишен шофьор загина, след като катастрофира, изхвърча от колата си на пътя и бе прегазен от преминаващ камион.
Обратно в новинатаКоментари - Камион прегази млад баща, изхвърчал от кола след удар | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Gost (нерегистриран)
Жалко за човека,този пътен участък е много опасен и хора и важи правилото карай разумно стигни жив, за 10км/час струва ли си да умреш, да убиеш още хора и да създадеш такива беди.
kerelov@poshta.net
Бог да прости младия човек. Щом е "изхвърчал" след удара значи е бил без колан т.е. сам си е виновен.
най.често (нерегистриран)
камионите не намалят при изпреварване, дори да се случва отпред нестандартна ситуация, напр колона от спрели коли недалече. Свидетел съм как се движат не в срадата на платното, а към осовата линия, не позволяват видимост, усилват като ги изпреварваш. Ако е бил и боклуджийски този камион, шофьорът си мисли, че обслужва обществото и то е длъжно да го чака. Убеден съм, че и шофьорът на камиона има някаква вина.
Тодоров (нерегистриран)
какво е виновен камиона че някой бърза за оня свят ? май разплиташ чорапи и правиш догадки ??
Ъ (нерегистриран)
Камионите особено тиовете никога не намалят. За това си има причини. Едно рязко натискане на спирачки води до: 1. Изсипване на целия багаж който е на леглата върху главата на шофьора. 2. Разместване на товара и повреждането му. 3.Разместване на товара и поднасяне и обръщане на камиона. Така че никой нормален тираджия няма да натисне спирачки само защото някой идиот е решил да се самоубива като му се вре под гумите. Тираджията ще натисне спирачки само когато има риск той да се забие в нещо по голямо от него. Така че го имате предвид това нещо.
Хмм (нерегистриран)
Ако беше с колан, щеше да е жив.
Тннн (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
.... (нерегистриран)
камионите карат доста нагло и бързо и няма да се изненадам ако камионът е карал с над допустимата скорост
??? (нерегистриран)
Ами ако камионът е карал бързо, защо му е трябвало да го изпреварва?
Ффф (нерегистриран)
Камиона беше на чистотата (боклучарка) така, че скоростта на камиона отпада според мен. Шофьора бе в шок, човека го избегнал с предните гуми, но попаднал на задните от полета явно се е носил доста силно след челния удар с дървото
Ффф (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ффф (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Питане (нерегистриран)
Колко от пишещите тука са видели какво се е случило. Нека който е видял да каже. Редно е когато е загинал някой да не правите заключения плод на фантазия а да замълчите. Едва ли утре ако нещо се случи с вас или ваш близък ще ви бъде приятно да четете глупави разсъждения.
1488 (нерегистриран)
Каквото джигит търсил - намерил. Мир на праха му. Следващият моля! (по-добре да умират сами, отколкото да изтрепят цяло семейство в насрещното) Амин.
Как'Сийка от Каспичан (нерегистриран)
"Да би мирно седяло - не би чудо видяло!" , народна поговорка.
ааа (нерегистриран)
ама не, няма нужда да слагате колана в колата, недейте...
баба ви (нерегистриран)
Какво си чешете езиците, жалко за момчето. Да виновен е - не си е сложил колана, но явно от вълнение е забравил. Отивал до болницата да вземе новороденото си бебе, и се е върнал от дълъг рейс - бил е моряк
morski (нерегистриран)
точно защото е бил радостен и е знаел че се е родил нов живот е трябвало да внимава и да пази себе си а моряците знаят какво пише на всеки кораб.бади внимателен пази живота си.
55 (нерегистриран)
И двамата са карали яко! Плюс липса на опит.
а (нерегистриран)
Да не би като е завършвал изпреварването да е докоснал преднцата на камиона-това може да обясни загубата наконтрол.
1 (нерегистриран)
За където е бързал е стигнал!
33 (нерегистриран)
Заглавието някак си те кара да мислиш, че камиона е виновен... а винове е загиналия... Що така вменявате вина?!?!?!?
Иван Петров
ами това е тенденция, медиите да раздават присъди или пристрастия.
193 (нерегистриран)
Потресен съм. Преди време така мой познат изхвърча от колата през предното стъкло. Седеше отзад без колан. Загина на място.
d4
понякога предпазния колан пречи. но понякога спасява живота...
Des (нерегистриран)
Преди 15г ако имах колан, сега нямаше да мога да пиша, колата се вряза в дърво от моата страна и седалката ми бе презана , добре че излетях извън колата, да нямам далак, но пък съм жива!
1779 (нерегистриран)
Аз нещо не мога да си го представя векторно: излиза от пътя, удря се в дърво, следователно шофьорът трябваше да е излетял по посока тревата встрани от пътя. Как така се е върнал на платното? Нещо намирисва в тая история...Иначе, жалко за младия човек :-(
45539 (нерегистриран)
Изпреварил е камиона, при опит да се прибере в дясно, изхвърча от пътя, пак в дясно, удря се в дървото, и излита точно върху камиона, който е изпреварил секунди преди това. Аз поне така го разбрах.
1779 (нерегистриран)
Не се заяждам, ама я си го начертай твоя сценарии със силите, които действат и пак помисли..
Иван Петров
мда, но не вярвай на всичко което пишат.. иначе може и така да стане, ако пътя прави десен завой, или пък тялото рикошира в препятствия
78 (нерегистриран)
Колата, удряки се, не се забива челно, а ъглово и се отплесва странично, като удар на камшик
Глупак с книжка (нерегистриран)
Накарал се е!
Иван Петров
така написана новината излиза, че са установили от какво е загинал водача. което е абсурд към момента. при такъв удар, смъртта му най-вероятно е настъпила при изхвърчането или падането. за да изхвръкне 100 килограмов обект, да прехвърчи до платното, си представете каква кинетична енергия е събрал. най-вероятно камиона е сгази труп, ако питате мен. все пак съм вещо лице, но с условието, че тук реалните данни са оскъдни и изопачени от преписвачите новинари.
ъхъ (нерегистриран)
По прости сметки енергията на тялото в момента на удара е била 38 580 джаула. И какво ни доказва това?
Василев (нерегистриран)
Лесно е да се трие, трудно е да се учи!
ако дървото убиец е на свобода (нерегистриран)
накажете го с условно 2 години затвор и 5месеца изпитателен срок ! присъдата да бъде обжалвана от гората в тридневен срок !
32067 (нерегистриран)
Изродите на пътя не се спряха - ако не убият невинен - то ще го превърнат зорлем в убиец. Представям си какъв е шока за горкия шофьор.
Али Баба (нерегистриран)
Да се разследва дали е бил вече мъртъв по време на прегазването!
PekoHcTpykTop
Колана е напълно безполезен, не върши никва работа, само пречи.
Аууу (нерегистриран)
Този на панталоните ли? Верно е
деба (нерегистриран)
главата ти е напълно безполезна, не ти върши никаква работа, само ти пречи. най-добре да я махнеш
666 (нерегистриран)
Това комуноидите сте ебаси тъпите парчета!
jingiby
А предпазния колан?
Иван Петров
това е мръсна дума
Тъжно (нерегистриран)
Деца получават правото да управляват автомобил след 20-часова подготовка. Когато аз карах шофьорски курс преди близо 40 години имахме 150 часа кормуване и 70 часа теория. Щом пиша това, резултатът е очевиден - след повече от милион километри зад гърба ми съм още жив. Случвало се е да одраскам кола, на всекиго се случва, но никога не съм я блъскал. Дънкан Маклауд е мит и няма наследници. Няма как някой от вас да е един от тях, никой не е безсмъртен, така че мислете първо за своя живот. Ако пазите себе си и другите ще ви пазят. Ако не го правите, и Бог не може да ви опази.
Влади (нерегистриран)
150-те часа кормуване по онова време се караха в шофьорските школи. За 'В' категория бяха 30 часа, от които 6 на тренажор. Курсът беше 3 месеца и се ходеше на теоретични занятия 2 пъти на седмица. Тренираше се и на полигон. Голямата разлика тогава и сега е във съзнанието и отговорността на обществото. Но и тогава ставаха катастрофи при много по-малко автомобили. И колкото и да Ви е странно, през 70-те жертвите за година са около 1200, докато сега са около 700.
Ъ (нерегистриран)
Големият бройна жертви по онова време се дължи на чисто технически причини: 1. Понятието пасивна безопасност на автомобила не съществуваше. 2.Колани нямаше, 3. Еърбеците също не бяха измислени. 4. Отделно тогава болшинството народ се качваше на кола само събота и неделя защото пресз останалото време беше на работа. Това водеше до загуба на навици и тренинг. Поради горепосочените причини почти всяко ПТП със челен удар или удар в дърво завършваше със смъртен случай, дори да е с ниска скорост. Даже един мой братовчед даде фира при удар в камък с не повече от 20-30 км/ч -таблото на москвича беше железно, а главата му не.
716 (нерегистриран)
интересно цитирай,откъде измъкна тая статистика за 70 те,щото не ми се струва вярна...
Dobromir Dimitrow
А тогава движението беше по-малко и колите бяха по-бавни?! Парадокси...
чикаго (нерегистриран)
Бъркаш нещо приятел ,за категория В кормуването беше 35 учебни часа а за С 70 ,говоря ти за 1979 год.,теорията не помня колко часа беше.
Влади (нерегистриран)
За 1979 г. не знам. 30-те часа бяха през 1985 г. СБА въведе тренажор 6 часа + 24 реално кормуване, докато в ОСО се кормуваше 30 ч.
Инженерче
Жалко, мир на праха на момчето. Ще кажа само едно - това е ужас за близки, приятели, семейство ... И хора, слагайте си коланите. Това момче можеше да е живо. Не ви ли прави впечатление, че птп-та с летален изход намаляха драстично, след като коланите станаха задължителни? Ако поне след една такава новина, някой, който си "слага колана, щот не е готьену и е за лузърите" размисли ще се радвам. Защото утре може да е той, аз или някое друго семейство с деца!!!
448 (нерегистриран)
Сега ще дойдат едни катаджии и ще изкарат шофцора на тира, че е карал с несъобразена скорост
50 (нерегистриран)
Толкова несъобразено висока, че е подразнил джигита - как па няма да го изпревари ей така напук.
Аууу (нерегистриран)
Двойна комбина БУМ, ДЖВАК
ама мно'о си тъп! (нерегистриран)
може ли това да е повод за злобеене?
Ехооооо (нерегистриран)
Още един кандидат за Дарвинова премия! Тия колани не са поставени за красота в колите.
Василев (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
LEEDS (нерегистриран)
,,но прибирайки се в собственото платно,, платно или лента??? научете малко правилника
? (нерегистриран)
Най-веоятно MAN е карал с твърде висока скорост! Има такива убийци на пътя!
111111 (нерегистриран)
От какъв зор тогава ще го изпреварва.
333 (нерегистриран)
Щот е маняк!
Dr. Dre (нерегистриран)
Ако шофьора на камиона бе намалил, сега колко много хора нямаше да са нещастни. Тоя Хюндай една душа носи, можело е да го пусне да си влезе по-спокойно...
АЗ (нерегистриран)
Има такива идиоти-когато някой ги изпреварва,и те дават газ. много от турските тираджий са такива.
:) (нерегистриран)
Не можа тъпото племе да се научи да кара с колани...
LeGrandTulup
Щом чак на пътя е отхвърчал, нямало е да оцелее даже и без услужливото съдействие на камиона.
абе (нерегистриран)
Щом още не четем, за ударен от самолет, докато е изпреварвал камион ...
6108 (нерегистриран)
Има в Кнежа, катастрофа м/у стопански самолет и каруца /пресичала летището/
Хай Буй (нерегистриран)
Пък другото чудо на Кнежа е певицата дет са нас..ра на дансинга!
Кънчо (нерегистриран)
АйтоСлия
БЕЛ (нерегистриран)
Разговорно може и айтоШлия, но правилно се пише - айтоЗлия!
... (нерегистриран)
Явно е решил рязко да се прибере, защото отсреща е идвало нещо. Това говори, че е правена рискова маневра с цел изпреварване. Повтаряйте си това, преди да предприемате рискови маневри или скорости - Стигането до точка Б с 1, 5, 15 минути по-рано не струва колкото живота ви!
Ха, ха... (нерегистриран)
Не е успял да се самоубие в дървото, защото му е било "писано" да бъде смачкан...!!! Жалко за шофьора на камиона - стрес, психическа травма и унищожено бъдеще...!!! Дааа...!!!
КАТ (нерегистриран)
Шофьорът на камиона е карал с несъобразена скорост.
... (нерегистриран)
По-скоро дървото.
26 (нерегистриран)
Боклукчийският камион не е бил достатъчно бърз за да не може да го изпревари идиота ли?
:) (нерегистриран)
Колкото и да е смешно, това е 100% вярно. Просто закона така е написан, че щом си ударил нещо, занчи не си могъл да спреш. А това значи, че си се движил с несъобразена скорост.
Читател (нерегистриран)
Да си беше сложил колан.
сашо (нерегистриран)
Ами, с колан е много неудобно да сменяш чалга дисковете.
Красная Кухая ЛЕйка
Коланите, зимните гуми и дневните светлини ги е измислил Бойко Борисов, за да щави хората. А един мигач харчи ток колкото 2 реактора на АЕЦ и затова трябва да се използва само за спиране на аварийки пред чалготеката.
Ъ (нерегистриран)
За коланите и зимните гуми съм съгласен, ама за карането на фаровете не. Каква е файдата от каране на фарове когато пешеходците и велосипедистите не карат на фарове. За капак от светнатите фарове опред на повечето коли не се виждат мигачите, ама то и кой ли ги включва и без това.
Читател (нерегистриран)
Колана го уважавам и използвам. Зимните гуми - също. Ама дневните светлини са пълен та.ак! Ползата е нулева. Преди законът много добре го казваше "при намалена видимост - мъгла, дъжд, сняг - да се използват къси светлини". Ама ние в бг сме си тъпаци - не можем да го преценим това... и затова - караме на включени фарове и с/у Слънцето.
НАЙ
Джип се разцепи на 2 при удар в дървета в Пловдив, загинаха момиче и момче на 20 и 21 г. (снимки)
Явор Божанков: Можело е да се случи и най-лошото. Благодарим на Господ, че не е
Владимир Путин смени Сергей Шойгу
Министърът на правосъдието на РСМ: Клетвата на Силяновска е невалидна, наруши Конституцията
Дете на депутат простреля друго на частно парти в Арбанаси
Блок частично се срути в Белгород след украински удар, има ранени
Владимир Путин смени Сергей Шойгу
Явор Божанков: Можело е да се случи и най-лошото. Благодарим на Господ, че не е
Министърът на правосъдието на РСМ: Клетвата на Силяновска е невалидна, наруши Конституцията
Украинската армия призна за успех на Русия в Харковска област