Магистрала ”Струма” ще е най-скъпият и най-сложен път у нас
През лятото и до средата на следващата година ще се обявят търговете за цялостното строителство на лот 3 на магистрала "Струма".
Обратно в новинатаКоментари - Магистрала ”Струма” ще е най-скъпият и най-сложен път у нас | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ВВВ (нерегистриран)
Стига с тези магистрали!!! Бъдещето е на ВЕЛОСИПЕДА и ЖП транспорта
1234 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
severnjak (нерегистриран)
а северна булгаря? а жизненоважния хемус??? а бизнеса отвуд балкана?? колко осте сте чакаме??? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.
ИВО78 (нерегистриран)
ДОГАН ПАК ЩЕ ОШУШКА НАРОДА С 2МИЛИАРДАСПРАВКА ГЬОЛА БЕЛЕНЕ,ВОДНОТО ОГЛЕДАЛО,ЕДИНСТВЕНАТА ВЕЛИКА ХИДРОЕФЕНДИ МИСЪЛДА СЕ НАЛЕЯТ С БЕТОН БИЛА И ВЪРХОВЕ,САМО И САМО БЕЗОТЧЕТНО ДА СЕ КРАДЕ!!КЪДЕ СЕ ЧУЛО И ВИДЯЛО БСП И ОРТАЦИ НЕЩО ДА СА ПОСТРОИЛИ??!!ОРТАШКОТО МЕСО И КУЧЕТАТА ГО НЕ ЯДАТ!!ТУКА Е ВЪПРОСЪТКОЛКО НАЙМНОГО И кой,КОЙ,КОЙ ЩЕ СЕ НАЛАПА НАЙДОБРЕ??!!
Логика (нерегистриран)
Най-добре да закрием пристанищата Варна и Бургас. Нито магистрали нито хора ти трябват извън София и пътя към депутатската яхта в Солун.
llll (нерегистриран)
Абе, аман от разбирачи.
123456 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
По-кротко (нерегистриран)
"Терзиева коментира, че това ще е най-дългия шосеен тунел в Европа и втори в света с обща дължина над 15 км" "След завършването си през 2015 г. тунелът през Кресна ще стане може би третият по дължина в Европа" Алоооу... кое е вярно????
1,2,3 (нерегистриран)
Първи-втори-трети - все тая, все са 2 тръби по 15 км. Само комундетата бивши и настоящи членове на БКП си ги мерят. Начело с другаря Борисов.
Стършел (нерегистриран)
"Ще се строи най-скъпият и най-сложен път у нас" ... поне 50 години ...
Санчо (нерегистриран)
Много добре като проект, но е Важна реализацията. Пожелавам успех и по-бързо да стане.
58 (нерегистриран)
Ей сега, момент само да минат 35 години
герберунгел (нерегистриран)
Кой рИве против магистралите сега? Кой говори, че щели да са "скъпи" и от тях само се краде? Кой сега приказва, че "асфалт не се яде"? Естествено, герберунгелите. Защото кльопачката от копанката за тях свърши. Защото си мислеха, че магистралите са запазени единствено за тях. Защото герберунгелските вождове откраднаха между 60 и 80 милиона лева от всеки лот, "построен" от тях досега. рИвете, герберунгели, ИМА ЗАЩО!!! Но и СВИКВАЙТЕ, защото повече до копанката няма да се наредите, времето ви безвъзвратно отмина. Колкото и да се напъват Боко тиквата и сие пак за властта и колкото и да плащат на някакви нещастни тролове неистово да ги подкрепят като матросовци на амбразурата. СБОГОМ КАЗАХ!!!
алоу (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
герберунгел (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
герберунгел (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
герберунгел (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
абц (нерегистриран)
Първо построй, после плюй. Те още не са направили конкурса, ти вече се насра от кеф.
герберунгел (нерегистриран)
Разбира се, че се кефя! Най-малкото защото Боко тиквата няма да го "строи"! А другото все ще стане. Това не е ли за кеф? Иначе само боковците се насират.
tintirimintiri (нерегистриран)
Комунистите ОБЕЩВАТ най-скъпия асфалт, който не се яде. Ще теглят заем, ще изчезне някъде, после тихомълком ще се изнижат. Не е като да има нещо ново в тази новина.
хамстерчето (нерегистриран)
Строят за да крадат! Хората не ядат асфалт! Някой сеща ли се все още за тия мои тъпи изказвания?...
Логика (нерегистриран)
Построй ти магистрала към Гърция, а Хемус за 5 пъти по-малко пари я отложи/спри, че там почти няма какво да откраднеш
tocho (нерегистриран)
Големи разбирачи, ей големи коментатори. Я се поограмотете, разгледайте транспортната схема на ЕС и тогава коментирайте. Автомагистрала "Струма" е част от еврокоридор 9, за свързване на европейските столици. Затова ЕС плаща 80% от стойността и бевъзмездно. Дори да не съм фен на Плевнелиев, специално е негова заслугата, част от "Хемус" да влезе в транспортната схема на ЕС,като част връзката между София и Букурещ. Затова и "Хемус" в участъка до Велико Търново влезе в ОП "Транспорт" на ЕС през периода 2014 - 2020г. с финансиране за гореспоменатия участък. Иначе с икономическия ни напредък "Струма" и част от "Хемус" щяхме да ги видим през крив макарон. Е не е ли, по добре срещу20% самоучастие, да имаме магистрала и половина, или постоянно да мрънкаме и да сме с празни ръце.
Камен Светлинов Николов
Имайки предвид ограничения ресурс и супер високата цена би могло да се построи цялата магистрала без 15-километровия тунел. Вярно, кофти ще е и ще има големи задръсвания в този участък, но 20-тина километра някак ще се преживеят. За сметка на това с тези пари може да се построи цялата магистрала Хемус, а вероятно и целия скоростен път до Видин.
Владо (нерегистриран)
260 милиона лева на километър ????
200 млн за 23 км (нерегистриран)
Неграмотник, къде ги видя тези 260 милиона за 1 км? Може би ти се искаше ако магистралата беше герберунгелска. Но, уви, не е!
магистрала Хемус (нерегистриран)
Какво става с магистрала "ХЕмус" - кога ще я видим? Три поколения измряха не я видяха!!!
Емо (нерегистриран)
Този тунел/15км/ ще стане евентуално,но след мнооооого години. Дори някой да ни го построи,обслужването и подръжката са толкова сложни и скъпи,че не виждам как бедна БГ ще се справи с такова съоръжение. А министърката обещава пътуване без такси,но до края на мандата си-т.е. няколко месеца.
магирстралка (нерегистриран)
Абе това голяма строителство за какво ще е. Сега по новата магистрала от София до Дупница почти няма коли. След това до Благоевград е доста пълно, но после пак оредяват. Значи за обикновен път е доста натоварено, а за магистрала много слабо. А след 20 годнии така или иначе ще изчезнем като население от страната, тогава съвсем няма да има кой да се движи по нашите пътища. Изводът според мене е път с 4 или поне 3 ленти, за изпреварване само. Тогава може много други пътища в страната да се оправят с тия пари. Ама това не е сигурно целта.
ТТ (нерегистриран)
След време ще ги ползват циганите,на път към курортите по Беломорието.
ИВО78 (нерегистриран)
НАЛИ,СКЪПИ ЧЕРВЕНИ БОКЛУЧКИ И БОКЛУЦИ НИЕ ХОРАТА НЕ ЯДЕХМЕ АСФАЛТ??!!АМИ НЕ СМЕ ПРОЯЛИ,ОЩЕ!!АЙДЕ ДА МИ ОБЯСНЯТ КРАДЛИВИТЕ АЙДУЦИ ОТ ПРАВИТЕЛСТВЕНОТО ООД,ТЕ ЛИ СА ПРОЯЛИ,МАЙ ЩЕ НИ ЗАБОРЧАТ С ОЩЕ 3 МИЛИАРДА И ХОП В ГЬОЛА- ВТОРОТО ИМ БЕЛЕНЕ !!!А ЗА НАС -ХОРАТА С ПРЪСТ У Г.З!!!НЕ НА НАС ТИЯ!!!
красчо (нерегистриран)
ало комунягите, готови проекти за под Петрохан има още от 70-та година , що не почвате вече да копате там? или гледате да правите проекти за тунел на друго място . нов проект - нова кражба на парици .
ИВО78 (нерегистриран)
ГОСПОЖАТА С ЦИКЛАМЕНОТО КОСТЮМЧЕ Е НЕКАДЪРНА И ПОСТРОЕНА ОТ ГЕРБ МАГИСТРАЛА ДА ОТКРИЕ,ХОРАТА ЗАГИНАХА,ДОКАТО ХОДИ НА ЗЯЙ ПАЗАР ПО ЧУЖБИНА,ПЪК ГРОЗНО СЕ ОПИТВА ДА НИ ОКРАДЕ 2 МИЛИАРДА ЛЕВА НЕ БЕЗ УЧАСТИЕТО НА БАБА МОНИКА И СЕРгея!!!
357М (нерегистриран)
комундетата няма да строят а ще краднат /от самото си създаване тази партия се е занимавала само с кражби атентати и диверсии/
ЗиЛ-157 (нерегистриран)
Дано все пак магистрала Струма не се превърне в алея някъде след Кресна. Щото кат гледам как постепенно стесняват платната за движение може и да стане това. Ама нищо де. Важното е да сме най-скъпи и най-сложни. Голяма работа за некви си пътни платна - кой ти гледа?
тъпо комуне (нерегистриран)
Язь асфалт не ядем!
357М (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
357М (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
kjhgytf (нерегистриран)
леле мале колко пари ще се откраднат.....стотици милиони
Az (нерегистриран)
С пепел магистрали правим. И германците правят, обаче технологията е по различна, не е булгаристанска кражбология.
на (нерегистриран)
Няма да сме живи, за 20 години приказки направиха един мост и 200 километра магистрала в равнината. Няма шанс....Само приказки.
РАЗБРАХМЕ (нерегистриран)
Демек или разбрахте ли ? През лятото и до средата на следващата година ще се обявят търговете за цялостното строителство на лот 3 на магистрала "Струма" Ще стане през 2041 година или когато увеличат заплатите и пенсиите .
1234 (нерегистриран)
КАКВО СТАВА СЪС СЕВЕРНА ЗАПАДНАЛА БЪЛГАРИЯ,ГОСПОДА КУМУНЯГИ???В ТУНЕЛА ДА ВЛЕЗНЕТЕ И ДА НЕ ИЗЛЕЗНЕТЕ!!
big_uncle@dir.bg
Интересно ми е какво ще се получи в крайна сметка. Че ще е скъпа тази магистрала, и бас слагам, че ще се оскъпи още с разни анекси, ама дано поне качествена. Днес минах по пътя Кнежа - Плевен...майко мила! Пътят е пуснат в експлоатация през ноември миналата година и вече си има лунни кратери, има отсечка около 6 км, която е като дунавски вълни - и много силно се съмнявам, че ще успее да изкара до следващата зима без ремонт! P.S. Местните хора твърдят, че пътят е строен от фирми на И. Фидосова...
Батко (нерегистриран)
А, да питам само кой ще я строи? Батко или Братко?
боко (нерегистриран)
Няма батко, няма братко, нали Боко купи "къртицата" от Германия за метрото в София. Метрото 40% става надземно и строиме тунелите по "Струма". Ха честито!!!
Ник (нерегистриран)
Много си информиран, браво. Къртицата си е собственост на турците. Те отдавна си я изнесоха от България.
шоп (нерегистриран)
А Северна България - на произвола на съдбата!
РОСЕН
магистрала Хемус е нужна за десетина дни в годината.да забършем някоя красива добруДЖАНКА на север от пристанище Шумен,шрез останалото време има трафик на първокласен път-за чеп ли ни е там магистрала?
епа (нерегистриран)
Абе на тебе може и само за е*ане да ти е нужна, ама има хора, които правят пари, на които бързата и иевтина връзка между София - Варна ми е важна по други причини.
РОСЕН
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Владо (нерегистриран)
Магистралите не се използват само за малоумни пубери дето се чудят накъде да драснат да харчат парите на мама и тати. Аз доколкото виждам в Северна България си се движат тирове през по-малко от минута по главните пътища. Явно има смисъл от нормални пътища там. .
Доволен лидер (нерегистриран)
Леле, ще падне голямо крадене на пари! Изгладнелите мошенници са като глутница - настървена, припряна и жестока. Лесните пари на нацията са сладка кражба. Благодарим на демокрацията , източник на палати, лъскави ламарини и евтини курви!
Гост (нерегистриран)
Направете нещо и в северна България.И ние сме българи и част от тази страна.
OZZY (нерегистриран)
Нали асфалта не се ядеше?
78 (нерегистриран)
но комисионите се ядът
Бъдеще (нерегистриран)
Щом комунета ще го строят, значи наистина ще е много скъп.
V (нерегистриран)
Тъпунгер,най-скъпият път в България е Южната дъга на Околовръстното!И го прави бате ти Тиквун,с всички екстри,защото прилежашите терени са собственост на герберисти!Затова-"когато си насран,недей да чуруликаш"!
джумаец (нерегистриран)
Ако се водим от времето, което отне на Серьожа и Доган да направят първите 20 километри преди олимпиадата (6 години), значи някъде към 2020 чакам да направят пътя до Симитли, от там пробиването на дефилето ще отнеме бая време, щото там леко е големичко разломче, надолу до Сандански още 20 км още 6 години. Пичове, дано греша, ама това преди 2030 ако ще го строят комундетата не го виждам. А и с тия измислици - вартолетни площадки и е*лници на всеки километър ептен ще умре работата.
шоп (нерегистриран)
Най-добре е да дават магистралите на чужденци!Предпочитам да си плащам,ама да знам,че карам по магистрала, а не по калдаръм !Да има WC и места за почивка, а не да се завираме по храсталаците!И най-важно-да не започват след година-две нескончаеми ремонти!
06 (нерегистриран)
...По трасето са предвидени осем съвременни площадки за отдих, по 20-25 декара ще бъдат отделени за бензиностанции и места за хранене... Познайте кой ще е собственик на тези площадки? Не, Не са "наши" хора от БСП(ДПС)... някой друг може би, а? :) Вие как мислите?
V (нерегистриран)
Е не може всичко да нагушите ,гербаджии!
Gad (нерегистриран)
Батко и братко,ей тука какво лапане на милиони ще е ,доганя,местаня и серГЕЙЯ ще си угоят гушите
67 (нерегистриран)
Стига ви толкова ,герберунгели!Доста ленти отрязахте и доста средства "усвоихте"!Нека има и за други!
+- (нерегистриран)
важното е да се минава лесно а това че ще е сложен пътя не е важно
vt (нерегистриран)
евала.халкидики за 3 часа
Ха на бас (нерегистриран)
Някой ще направи ли списък с фирмите които със сигурност ще спечелят или аз да го почвам??:))
Няма как да стане (нерегистриран)
Явно Боко ще се връща.
М7 (нерегистриран)
А магистрала Хемус ще я довършваме ли или ще чакаме още 50 години.
haho (нерегистриран)
Като знам състоянието на новите отсечки от АМ Тракия и последната отсечка на АМ Струма този тунел вероятно ще издържи 1-2 години и после ще е във вечен ремонт. Само да но не се срути върху преминаващи МПС. Все пак от всеки тон асфалт предвиден за магистралите над 50% се 'икономисва'. Няма как иначе за 2 години да станат коловози по новите отсечки, асфалта да почне да се пука и нагъва. А уж имаше инспекции, проби и тнт - смях, всичко беше прах в очите и резултата е явен. А какво стана с АМ Марица? Нали плановете бяха да се пусне до края на 2013та, после едната отсечка февруари 2014та, сега май се говори за цялостно завършване към края на 2014та. Срока от две години стана на три и половина, няма ли да има някакви санкции? За качеството няма какво да говорим - надявам се поне 1-2 години да издържи без ремонти. Да не говорим за АМ Хемус, която май изобщо не влиза в плановете.
WW (нерегистриран)
15-километровия тунел е беузумие.Скалната структура е такава, че ще се наложи прекалено скъпо укрепване. Сигурно има и по-добър вариант с алтернативно трасе...
див селянин (нерегистриран)
Има,ама не разрешават "Зелените Балкани","Сините морета","Жълтите пясъци","Резедавите ливади","Мечколюбителите" ,"Защитниците на охлювите" -а бе нали сме най-екологичната държава!!!!!!!!!!!!!
Питомен селянин (нерегистриран)
Вярно е. Може да си див, но не си глупав. Дрянова тояга трябва. Да не пропуснеш строителите на приюти за кучета и котки, защитниците на мухите и комарите и на третия пол.
VVС (нерегистриран)
"Разбирач", на скален тунел укрепване не му трябва! Колкото до алтернативното трасе - такова е проучено, но пък е с къси тунели и виадукти, което го прави още по-скъпо. Аман от литератори, дето приказват за строителство на магистрали и тунели! Що си мислите, че откривате топлата вода?
тунел-мечтата на терориста (нерегистриран)
тунел - бавно и продължително пътуване 80км/ч мост - пътуване 140км/ч и с виадукти е много по-евтино
xa (нерегистриран)
в Монблан е 50 и снимат
RightWingConservative
Излизе, че очакват да струва по над 26 милиона лева за километър, но със сигурност ще минат 27 млн/км. Трябват ни магистрали, но като знам колко пари ще се откраднат тук.... плаче ми се. Хората, които ще организират търга и ще напишат изискванията за фирмите, ще приберат милиони във формата на "комисионна". А после фирмите ще си ги избият под формата на "непредвидени разходи". От сега още службите трябва да почнат да проверяват хората отговорни за провеждането на търга. Да се види сега какви активи имат и след търга какви активи имат!
божидар (нерегистриран)
дано не направят и на този участък неразбираемите подобия на тунели на софия-драгичево. някой знае ли защо са те. всички са изкуствено изградени.
хм (нерегистриран)
От София до Драгичево няма тунели... Или ходиш от София до Драгичево по матистлата, е явно си таксиджия.
НАЙ
Лимузина с абитуриенти се удари в центъра на София, зрелищен скандал заради паркинг
Президентът Радев даде традиционен прием за 24 май (снимки)
Ройтерс: Путин е готов да спре войната в Украйна, но по сегашната фронтова линия
Естония: Русия е премахнала навигационни шамандури от погранична река
Част от къщата на Димитър Талев в Прилеп е съборена
Столтенберг призова за отмяна на ограниченията за оръжия за Киев за удари по цели в Русия
Ройтерс: Путин е готов да спре войната в Украйна, но по сегашната фронтова линия
Министър Запрянов: Целта на Кремъл е да повлияе директно в предстоящите избори през юни
Естония: Русия е премахнала навигационни шамандури от погранична река
Какво е Новорусия и защо вече не е нужна никому?