Подпали се локомотив на пътническия влак София - Горна Оряховица
Няма пострадали хора
Обратно в новинатаКоментари - Подпали се локомотив на пътническия влак София - Горна Оряховица | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Няма пострадали хора
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
СРАМ! (нерегистриран)
МИЛИОНИ седават и са предвидени в бюджета за официални разходи по министерства и президентство - за химикали, писалки, хартия, цветя...... вместо да се пести от такива средства. Ппир по време на чума! Полицаите си купуваха и хартия, и химикалки, и препарати за миризливите си тоалетни, работят със стари дрехи и обувки, а министрите с храна, заплати, коли, не могат да си платят писалките. А за китките дори нямат договори вероятно. Не е нормално да се палят влакове, да не се отделят средства вече над десетилетие за този проблем, но да се дават пари за глупости във всички сфери. Срамммм...
Vassiliska (нерегистриран)
Taka e kato polzvat samo stari korubi za prevoz, ne gi e sram.Cqla Evropa polzva osnovno vlakove.V Bulgariq sled brigadirskoto dvizenie vlakovete may ne sa smenqni. znaqt samo da kradat I luzat
Тити Василев (нерегистриран)
Скапани мръсни Гербери давайте си оставката !
ГОШО ТОПАЛОВ (нерегистриран)
Борисов трябва да бъде Съден за Унищожаване на БДЖ ! Той Унищожи и Селското Стопанство , но това е друг въпрос , за един Прост !
Брат'чет (нерегистриран)
Аз ако съм на мястото на БСП ще пусна на половин екран клинчето на Герб - влакове, магитрсали и другите, а на другата половина запаления локомотив, варненската магистрала, вълнистата до Бургас, ремонта на Графа и още само няколко карикатурни изпълнения. Няма нужда от думи.
Владо Путката (нерегистриран)
Избирайте пак пребоядисани и непребоядисани комуняги и съвсем ще цъфнете...
Картофчо (нерегистриран)
То цялата така наречена политическа система е така устроена, че в листите на партийте, достигат само най-добрите мошеници и лъжци. При това тази система е навсякъде - не само у нас. Много лесно се вижда паралела в действията и последствията у нас и в другите "модерни демокрации"!
Софиянец (нерегистриран)
Онзи Майкопродавец го направиха Банкер , а Капута на Бъчварова го направиха министър да доистиска Българи докрай ! ОСТАВКА НА ПРАВИТЕЛСТВОТО и ИЗБОРИ !!!
СИМО (нерегистриран)
Щом са ГЕРБ на власт , всичко се чупи и пада ,а те лапат , ли лапат народна пара ,те да са добре ,а Българския Народ Кучета го яли ! Оставка на Правителството и нови ИЗБОРИ ! Борисов арестуван и разследван !!!
Мда (нерегистриран)
Добре че имаме сърцати машинисти които да измиват срама от продажните министри. Срам. Пуснете им клипче на гласуващите в коя държава живеят.
Див капитализъм и яка пазарна куномика (нерегистриран)
Демокрацията иска жертви.
Владо Путката (нерегистриран)
През комунизма колко хубаво беше, като нямаше лоши новини и всичко се замиташе под килима...
Картофчо (нерегистриран)
То като има направени неща има какво да се замете. Щото локомотива е оттогава - сега вече не правим, затова си горят старите, и няма нови с които да ги заметем.
Да (нерегистриран)
Да каже Московски колко стотици милиони се откраднаха от БДЖ. А самия Московски беше изпратен на топла служба в банка, за наказание...
Мда (нерегистриран)
Палят влаковете Му, комунистите са виновни
легионер (нерегистриран)
"Заради чии интереси беше ликвидирано и разпродадено БДЖ ?" Заради интересите на автобусни транспортни фирми, предимно турски. Така беше затрит този най-евтин и безопасен и удобен особено за дълги разстояния транспорт. Железниците са за що-годе нормални държави, а ние отдавна сме в шестия свят. Я вижте Китай какво прави - влак на магнитни възглавници, ние - с локомотиви по на 50-60 години, майко мила.
Не, бе! (нерегистриран)
БДЖ се затри заради автобусни фирми , чиито собственици са на правителствени служби. Същото е и с пунктовете за старо желязо. Собствениците на тези пунктове са бивши управляващи от БСП още от 90-те,мутрите са поставени лица и циганите ограбиха, окрадоха България - железници, шахти, парапети, кабели, медни проводници, сдадоха на скраб стругове, машини за милиони...всичко, за да влезе в джобовете им. Нали с една полицейска проверка щесе намери откраднатото. Е? Някой да го е направил за 30 години ? Някой да е предложил контрол или закриване на тези пунктове ????? Най-лесното и логичното не се прави,. Мълчи се, мълчи, мълчи и мълчанието е правопропорционално на буците в сметките на тези, които ни окрадоха, за да ни управляват и да ни се подиграват отвисоко в дворците си, още в 90-те. За тях ли да гласувам след два дни ?
Гласът на Северозапада (нерегистриран)
над 2 милиона изгоряха в пожара на демокрацията! над 2 милиона избягаха от кладите на европата над 2 милиона осакатяха от пожарищата на европата 99,9% се опариха от европата и само 0,1% се облажиха от гейщината!
сесесере (нерегистриран)
не са милиони бе тролчо, милиарди са... по добре звучи така :)
Пламен (нерегистриран)
Северзапада затова сте най-бедни, защото сте комуняги. Ще си останете най-бедни докато ви има.
Гласът на Северозапада (нерегистриран)
фалшив транспорт фалшиф празник фалшива държава само лъжите и окасатяванията и страданията и мизерията и боклуците ни са истински, защото са ни докарвани редовно от европата!
сесесере (нерегистриран)
На кривата ракета, космоса и пречи ;)
Гласът на Северозапада (нерегистриран)
ами тя цяла българия вече гори повече от 30 години на пожара на европата! и кво?
сесесере (нерегистриран)
E щом оцеляхме от пожара на СССР, ще притикаме някак и европата не се коси :P
легионер (нерегистриран)
Разбира се, след СССР идва ред на ЕСССР. Комунягите имаха един любим лаф, колелото на историята се върти. Да, ама те мислеха, че се върти докато те вземат властта и след това спира, ама то продължава да се върти. Така че не правете тяхната грешка за да не се "осесерете" изненадващо и вие. Всъщност няма нищо вечно под слънцето е казал мъдрият Еклисиаст.
Див капитализъм и яка пазарна куномика (нерегистриран)
При демокрацията прошки нема!
bgn (нерегистриран)
Аз преди два дни пътувах с пътническия влак от Пловдив до Бургас на обяд.Температурата на въздуха беше около 30 градуса и в купетата на вагоните работеше парното.Вътре в купето беше като в сауна.А вагоните бяха поне на 50-60години.
обекта (нерегистриран)
Заради чии интереси беше ликвидирано и разпродадено БДЖ ? Ще им се потърси отговорност ли ? Имаше " голям " царист , който разпродаде и после нае същите вагони , закри завод и Т.Н.
БДЖ - опасно за живота (нерегистриран)
Каквато ни е Държавата - Таквиз са ни и железниците !
По-точно (нерегистриран)
Какъвто ни народа, такваз и държавата.
Alfredbop (нерегистриран)
1xbet зеркало старая версия сайта " $ $ . . . = . = : % : < > " . " . ? , @ - % > ! ( 1xbet зеркало рабочее бесплатно $ . . " 1xbet зеркало рабочее мобильная версия + . . < . ^ < & # . . - * + . < & . . : . -
Станислав Костов (нерегистриран)
В заглавието влакът е пътнически, но на края става бърз. Вероятно главният ни пожарникар бързо е отишъл да отреже лентичка по случай бързото му пускане с друг локомотив, та влакът е заминал вече като бърз.
ххахаха (нерегистриран)
Видими (по дима) резултати.
111 (нерегистриран)
Браво! Всеки месец се пали по един локомотив. Само с кражби не може, пътища падат, БДЖ е ошушкана отвсякъде. ДОКОГА г-да МУТРИ, МИЛИЦИОНЕРИ и КОМУНИСТИ ?
Хй (нерегистриран)
Докато не остане нито един млад човек в тази държава, докато някой ден бе отворят вратите си име видят, че да останали само умиращи старци и тълпи разбеснели се такива от махалите, ето до тогава!
Петър (нерегистриран)
Ми чи ш'са подпали, що дан'са подпали. То друго освен БДЖ не остана на разпродажба. По целия свят железниците генерират ОГРОООООМНИ продажби, само нашата се с държи в нокдаун, за да се провокира продажбата и....
if you believe. .. (нерегистриран)
ама... това е ежедневие! другия път ни информирайте ако не ср запали
Пътувайте (нерегистриран)
с БДЖ, че не останаха :)
КобраТ СуШеф (нерегистриран)
Да бе, продължаваме нататък
ВЪПРОС (нерегистриран)
Защо Държавата не се ангажира с БДЖ ? По Света ДЖ са най-рентабилните Превозвачи на Дълги Разстояния .Няма ТИР-ве и Тежки Камиони по Магистралите , намаляват Убитите по пътя .
ОТГОВОР (нерегистриран)
По света - ДА , Но ние сме друга планета - Планетата на МАЙМУНИТЕ !!!!
Отговор (нерегистриран)
Сега ,да ти кажа:... Пртоварването на транзитни ТИР-ове на ж.п. платформи е нерентабилно за нашите условия....Да, транзитна страна сме за огромна част от преминаващите ,но разстоянията са твърде къси ....средно 500 км от които и трасета да вземеш....Това ,може да се осъществи ,ако например има изградена обща межд. с-ма за превоз по железниците в рамките на ЕС ,така ,че ТИР-ове идващи от Турция в посока Зап.Европа...като се качат на Свиленград ...да се карат чак до Зап.европа...а не да слизат на Русе...Видин или Драгоман . Второ...да ,наистина огромна част от вътрешните товари ,както и превоза на пътници ,днес се поема от шосеен транспорт .... Колкото до пътническият ,той винаги е бил губещ и е бил на гърба на товарния дори в годините на социализма ,тъй,като е изпълнявал и социални функции....А товарният ,днес стана от една страна малък по общ обем (няма ги десетките композиции в денонощие от морето към Кремиковци....от Видин ...от Бургас и от Зап. българия към черноморските ни пристанища Варна и Бургас ),а от друга много ...разнообразен и неритмичен във времето.... което налага ползването на по-гъвкави форми на транспорт . И третото... основните ни магистрали ,ако трябваше да поемат ,този увеличен трафик от ТИР-ове ...трябваше да бъдат поне ....ТРИ-лентови + аварийна.... А ,държавата можеше да печели от това .... Днес ,само от Турция минават над 4 000 камиона....
Шмайзер (нерегистриран)
БДЖ е държавна компания и затова е такава мръсна кочина
Кой-кого (нерегистриран)
То цялата държава пуши вече, но повечето от нас си мислят, че като гледат на обратната страна или си крият главата в пясъка и ще отмине. Колкото и да се иска на облагодетелстваните от мафиотската власт да си смучкат до без край и да си бетонират статуквото. Но никой организъм, а държавата си е организъм, не може да понесе толкова много лакоми паразити за толкова дълго време. Или се лекува, или умира!
5656 (нерегистриран)
костинброд 2
Iivanov84
щом няма загинали работата е със щастлив край и некадърниците който ръководят и управляват БДЖ си се дундуркат на държавна заплата по 2-3 хил лв
Попов (нерегистриран)
Абе тази гара Роман никога не ми е била симпатична!
Стой та гледай! (нерегистриран)
Комунистите в КНР създадоха скоростен влак на магнитна възглавница със 600 км/час, капиталистите у РБ палят старите тренове.
3 (нерегистриран)
Нормално, БДЖ имат един и той си се пали през седмица. Не е новина вече.
Iivanov84
така изгоряха децата в София-Кардам и после казаха че е било от цигара
57-ми набор (нерегистриран)
Как няма да се "самозапали" локомотива беее? Ми тоя е същия дето го чакахме с такова нетърпение през 1977-ма ...."да пристигне и на нашата гара дизелът червен" и ни откара към дома на УВОлнявката ....Не помна дизел ли бе ...електричка ли ...,но наистина пристигна и бе ..."ЧЕРВЕН" въпреки ,че и тогава си бе поне 10-годишен....и днес ....ОЩЕ НЕ Е ПЕНСИОНИРАН ....КАТО МЕН .... Те локомотивите се палят ...а ние хората ... ще умираме ,дорде се пенсионираме ....
Куропаткин (нерегистриран)
Скапана комунистическа техника.
Онуфрий (нерегистриран)
Е верно е скапана соц техниката - само некакви си 40 години е изкарал. И сигурно би изкарал още толкова, ако се поддържа нормално, ама това е тема на друг разговор.
асд (нерегистриран)
Добре бе тия влакове така и така се палят защо забранихте пушенето тогава ?
За разпознаване на дима (нерегистриран)
Ами ,да не се смесва дима от цигарите с тоя от горящият вагон ,че да може да се действа по-адекватно,ако недай си Боже ,наистина се подпали...
az #ЛибераленКрах (нерегистриран)
Това се случва в модерна и демократична България, член на ЕС..., докато в същото време в комунистически Китай правят влакове на магнитни възглавници, които да се движат с 600 км/ч.... Почувствахте ли разликата???
D (нерегистриран)
Ама вие сте големи шегаджии, айде заминавайте в Китай да ядете кучета и да живеете е клетки.
Д (нерегистриран)
Много ми е интересно каква разлика да се чувства, вие в Китай ходили ли сте, че да почувствате разликата?
1515 (нерегистриран)
Такива работи ставаха на времето в Индия само.. сега тиквите ни докараха тази некадърност и мизерия и у нас.
Петров (нерегистриран)
Подпали се локомотив на пътническия влак София - Горна Оряховица За България вече не е новина.При "изгоряло" БДЖ,какво друго да се случи.
Боко симитлийски (нерегистриран)
Вече е опасно да се ползва инфраструктурата в Тиквистан.Палят се влакова срутват се Чисто нови магистрали.Страх ме е да си помисля какво е качеството на метрото построено през последните 10 години клептокрация.
Г (нерегистриран)
БДЖ: “край,това ни беше посшедноя”
556 (нерегистриран)
В Бойколандия това е ежедневие.
Бай Мангау (нерегистриран)
На скрап !
Бабето (нерегистриран)
Баф мамата ко става ба влакове горят циганьорски къщи падат падат по магистралата. Поличба е туй да знайш. Ко ли ни чака още
Хмм (нерегистриран)
и ДПС да спепчелят евроизборите.... :D
Анонимен 1 (нерегистриран)
Че то останаха ли още локомотиви ?
Онуфрий (нерегистриран)
Сефте! То вече новината е ако не се запали.
НАЙ
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
Москва се готви за парада на 9 май, в 25 руски градове се отказаха от военната манифестация