Да им се вдигнат заплатите, но да има и по-строг контрол. Постоянно срещам шофьори на автобуси, които пушат. Вчера пък един ме блъсна с вратата, защото хората пред мен се влачеха и още не се бяха дръпнали от стълбите, а аз бях на последното стъпало. Явно много бързаше и не можа да отдели от графика си 3-4 секунди(буквално). Масово отварят вратите в движение и не спират докато не са подминали с половината автобус спирките. Да не говорим за изключеното отопление/охлаждане. Миналата седмица пък един ватман просто реши да подмине спирката, а на спирката не бях само аз. Имаше още 5 човека. Отделно се видя и че в самия трамвай имаше хора, които се бяха подготвили да слизат.
Айде сега медала има две страни нали,все едно тези шоферчета спазват правилата,не влизат на спирките а спират като селтаци на средата на платното,влачат се като кифли и правят огромни колони задръстване,другите се изнервят и така стават птп-та.
Задължават ли ги да работят екстра, това не е ли противозаконно? Имат си договори, работят според договора. Просто не работете екстра. Този проблем, че няма кой да работи не е ваш! Не го правете ваш. Когато се стигне до там да няма кой да кара автобуса, само тогава ще се намери и заплатите ще вдигнат. Докато вие им робувате с тези екстра часове защо да променят системата?
Боковото раздвоение на личността през час явно е заразно, защото и тия преди седмица се отказаха от протеста си защото получили каквото искали а сега пак на обратно...
Недей скланя главичка пред шефа за 600 лв. /щото много други чакали/.
Ти й ще сме в блатото, щото "я не сакам на мен да ми е добре, сакам на Вуте да му е зле/.
И 5 000 да ми дават, няма да се хвана за такава работа, дето не знаеш дали ще се прибереш в къщи, или в ареста.
изнесените наскоро данни показаха че тяхната заплата е 1800 лв. даже при тези пари недостигали шьофори. С този акъл който го имат професори ли са станали?
Липса на шофьори , липса на доктори , липса на медицински сестри , липса на инженери , липса на програмисти , липса на сервитьори, липса на строителни работници ........ и т.н. ......
Каквото и да говорят управляващите и опозицията , без да се вдигнат доходите на хората - оправия няма да има ! Вече е толкова лесно да си хванеш самолета и да си отидеш в някоя западноевропейска държава , да си взимаш едно 2-3 хиляди евро , да си платиш разходите за квартира и храна , и да си спестиш едно 1000 евра за месец . И Маята да стане кмет на София , и Корнелката да стане премиер , изтичането на работещи хора няма да спре , ако не стане средната заплата около 1000-1500 евро в страната . И да се съкратят всякакви хрантутници в държавната и общинска администрация .
Пълни глупости на човек, за който чужбина е Гърция, където е ходил баджанака му, ама не и той лично.
С 2000 евро заплата в Германия не можеш да събираш по 100 евро на месец, да не говорим за 1000.
И те извърлят на улицата за пет минути клатене на крака, не като тук по цял ден това да правиш.
1800 лева заплата в България е доста добра и ще живееш по-добре, отколкото с 1800 евро в Германия.
Интересно, ако Майчето стане кмет на София, тогава какво ли ще приказва против общинските дружества Топлофекация и автотранспорт? Или тогава и тя ще пее песента "Пари нема, действайте"?
Еми тооо да цоцаш от една гърда 20 години ... все някога ще спре. Толкова е затлачен този градски транспорт, а кметицата все "правим много". Какво правите? Нищо. Купувате автобуси с чужди пари, през обръчи от фирми. А тоолкова много може да се направи.
1. Вдигат се заплатите на служителите
2. По-добрите заплати ще доведат повече служители (стари ще се върнат, квалифицирани хора от други браншове ще се прехвърлят там, трети ще се мотивират да си вземат нужната тапия и така)
3. Драконови мерки срещу каращите в бус лентите. Ама драконови, а не като сегашните .. пилешки. Една патрулка веднъж в годината не е решение. 10 камери по Цариградско, 500 лева глоба и без книжка 3 месеца и да видим кой ще кара втори път.
Аз не съм шофьор в градския. Аз съм "прост" гражданин, който иска справедливост. Все пак този градски транспорт го ползвам аз, жена ми, децата ми и искам хората, които работят да са щасливи на работното си място. Ти не искаш ли така?
КНСБ и Подкрепа притурки на Фандъкова ,Борисов и правителството му.Бълкарските профсъюзи са казиони и корумпирани от правителството ,чрез фиктивни Европрограми.Нито КНСБ ,нито Подкрепа са наясно колко членове имат реално,защото основните им доходи на босовете им са от наеми и финансови инжекции по различни ,,програми" ,а не от членски внос.Трябва работещите да се обединят в единен нов Български профсъюз ,защищаващ интересите на наемният труд, а не на работодателите и правителствата, които и да са те.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
... (нерегистриран)
Да им се вдигнат заплатите, но да има и по-строг контрол. Постоянно срещам шофьори на автобуси, които пушат. Вчера пък един ме блъсна с вратата, защото хората пред мен се влачеха и още не се бяха дръпнали от стълбите, а аз бях на последното стъпало. Явно много бързаше и не можа да отдели от графика си 3-4 секунди(буквално). Масово отварят вратите в движение и не спират докато не са подминали с половината автобус спирките. Да не говорим за изключеното отопление/охлаждане. Миналата седмица пък един ватман просто реши да подмине спирката, а на спирката не бях само аз. Имаше още 5 човека. Отделно се видя и че в самия трамвай имаше хора, които се бяха подготвили да слизат.
Цървули (нерегистриран)
Тия цървули какво искат?!
Муни (нерегистриран)
Айде сега медала има две страни нали,все едно тези шоферчета спазват правилата,не влизат на спирките а спират като селтаци на средата на платното,влачат се като кифли и правят огромни колони задръстване,другите се изнервят и така стават птп-та.
Д (нерегистриран)
Задължават ли ги да работят екстра, това не е ли противозаконно? Имат си договори, работят според договора. Просто не работете екстра. Този проблем, че няма кой да работи не е ваш! Не го правете ваш. Когато се стигне до там да няма кой да кара автобуса, само тогава ще се намери и заплатите ще вдигнат. Докато вие им робувате с тези екстра часове защо да променят системата?
скрипал (нерегистриран)
Даскалке за 1.60 ко праиш
. (нерегистриран)
1800 лева заплата чисто и няма желаещи да работят като шофьори.. Бедна България, ниски заплати, умиращи от глад.. мани-мани..
724 (нерегистриран)
То не става само с желание, трябва да имаш и съответната шофьорска книжка, категория "Д".
. (нерегистриран)
Що, чавек с такава книжка ли се ражда или както твърдят злите езици ти я дават от Градския транспорт след безплатен курс?
! (нерегистриран)
БРУТО
3 (нерегистриран)
Боковото раздвоение на личността през час явно е заразно, защото и тия преди седмица се отказаха от протеста си защото получили каквото искали а сега пак на обратно...
724 (нерегистриран)
Тия шофьори и сега получават повече пари, отколкото заслужават. Повечето хора работят за 600 лева заплата, те искат 2000. Много са нахални.
Ми искай й ти бе (нерегистриран)
Недей скланя главичка пред шефа за 600 лв. /щото много други чакали/. Ти й ще сме в блатото, щото "я не сакам на мен да ми е добре, сакам на Вуте да му е зле/. И 5 000 да ми дават, няма да се хвана за такава работа, дето не знаеш дали ще се прибереш в къщи, или в ареста.
гражданка (нерегистриран)
изнесените наскоро данни показаха че тяхната заплата е 1800 лв. даже при тези пари недостигали шьофори. С този акъл който го имат професори ли са станали?
Я си оди на село (нерегистриран)
и там давай "ценни мисли и указания".
хм (нерегистриран)
да но 1800 брутна заплата, а я ги сметнете след удръжките - каква е нетната...
Ганьо Балкански
Липса на шофьори , липса на доктори , липса на медицински сестри , липса на инженери , липса на програмисти , липса на сервитьори, липса на строителни работници ........ и т.н. ...... Каквото и да говорят управляващите и опозицията , без да се вдигнат доходите на хората - оправия няма да има ! Вече е толкова лесно да си хванеш самолета и да си отидеш в някоя западноевропейска държава , да си взимаш едно 2-3 хиляди евро , да си платиш разходите за квартира и храна , и да си спестиш едно 1000 евра за месец . И Маята да стане кмет на София , и Корнелката да стане премиер , изтичането на работещи хора няма да спре , ако не стане средната заплата около 1000-1500 евро в страната . И да се съкратят всякакви хрантутници в държавната и общинска администрация .
. (нерегистриран)
Пълни глупости на човек, за който чужбина е Гърция, където е ходил баджанака му, ама не и той лично. С 2000 евро заплата в Германия не можеш да събираш по 100 евро на месец, да не говорим за 1000. И те извърлят на улицата за пет минути клатене на крака, не като тук по цял ден това да правиш. 1800 лева заплата в България е доста добра и ще живееш по-добре, отколкото с 1800 евро в Германия.
нане (нерегистриран)
Интересно, ако Майчето стане кмет на София, тогава какво ли ще приказва против общинските дружества Топлофекация и автотранспорт? Или тогава и тя ще пее песента "Пари нема, действайте"?
000 (нерегистриран)
Какви одухотворени лица!!! Как да ни им дадеш 3 бона заплата! А Манолова да обясни от къде ще се намерят парите? Просто питам!
volume 2 (нерегистриран)
Еми тооо да цоцаш от една гърда 20 години ... все някога ще спре. Толкова е затлачен този градски транспорт, а кметицата все "правим много". Какво правите? Нищо. Купувате автобуси с чужди пари, през обръчи от фирми. А тоолкова много може да се направи. 1. Вдигат се заплатите на служителите 2. По-добрите заплати ще доведат повече служители (стари ще се върнат, квалифицирани хора от други браншове ще се прехвърлят там, трети ще се мотивират да си вземат нужната тапия и така) 3. Драконови мерки срещу каращите в бус лентите. Ама драконови, а не като сегашните .. пилешки. Една патрулка веднъж в годината не е решение. 10 камери по Цариградско, 500 лева глоба и без книжка 3 месеца и да видим кой ще кара втори път.
Я отивай да въртиш геврека! (нерегистриран)
А какви мерки трябва да се вземат с/у теб и колегите ти, когато минавате на червено и правите какви ли не други простотии по улиците?
volume 2 (нерегистриран)
Аз не съм шофьор в градския. Аз съм "прост" гражданин, който иска справедливост. Все пак този градски транспорт го ползвам аз, жена ми, децата ми и искам хората, които работят да са щасливи на работното си място. Ти не искаш ли така?
садд (нерегистриран)
Има просто решение за бус лентите, слагат камери в автобуса, и ако някой кара пред него и му пречи глоба ...
ПТР (нерегистриран)
КНСБ и Подкрепа притурки на Фандъкова ,Борисов и правителството му.Бълкарските профсъюзи са казиони и корумпирани от правителството ,чрез фиктивни Европрограми.Нито КНСБ ,нито Подкрепа са наясно колко членове имат реално,защото основните им доходи на босовете им са от наеми и финансови инжекции по различни ,,програми" ,а не от членски внос.Трябва работещите да се обединят в единен нов Български профсъюз ,защищаващ интересите на наемният труд, а не на работодателите и правителствата, които и да са те.
Гаргамел
Всеки ден с Мая Кой плаща
ico_all
Скапана гарга, на всяка манджа мерудия. Кой ти плаща бе, мизерио?
Ани (нерегистриран)
всички, включително и ти
НАЙ
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
И след часове в операционната Роберт Фицо се бори за живот
Ген. Тодор Коджейков: Грешка на охраната - втори нападател щеше да доубие Роберт Фицо
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
Рангел Бизюрев разказа пред съда за убийството на Митко: Провокира ме, затова го удрях
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
Путин заздравява стратегическата връзка със Си, вижте как беше посрещнат (видео)
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
Си увери Путин, че Китай винаги ще бъде добър съсед и партньор на Русия
Кирил Петков катастрофира край Варна с кола на НСО