Външно няма данни за пострадали българи при катастрофата в Унгария
При тежкия инцидент се запалиха 19 леки коли, а ранените са 36 души
Обратно в новинатаКоментари - Външно няма данни за пострадали българи при катастрофата в Унгария | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
От чужбина (нерегистриран)
Магистралата в Унгария като цяло е права... докъдето ти око вижда. Някои карат с прекалено висока скорост и вероятно това е едната причина за катастрофата. Унгарската фирма която събира таксите за магистралата обаче прекалява. Ако влезете от Австрия и не искате да платите за магистрала се налага да излезете от първия изход. ДА, ама НЕ! Този първи изход е само на 300-400 метра, но там има камера, вече сте снимани и ви се праща глобата. Т.е практически НЕ ви дават правото на избор. За да избегнете тази глоба трябва още в Австрия да напуснете магистралата и влизате в Унгария по стария си път, който е точно до магистралата, от север, но няма връзка на мястото където се излиза от Австрия. Трябва да ползвате последния изход на австрииската магистрала. Ако карате ван /бус/ то в Унгария ви излиза 3 пъти по-скъпо магистралата в сравнение с Австрия въпреки, че прехода е приблизително един и същи. Това е така, защото в Австрия бусовете до 3.5 Тона минават като леките коли, а в Унгария попадат в друга категория и плащат повече. Отделно тези дето продават винетките приемат плащане в Евро, но обменния курс по който смятат е кожодерски. Значително по-евтино е ако си платите винетката за магистралата в Форинти. А най-евтино е да не стъпвате на унгарска магистрала. Транзита през националните им пътища все още е безплатен. Брал съм ядове и с служителите им на митницата на влизане от Рунъния към Унгария, на CENAD. Почват да ровят багажа и търсят за какво да се хванат. Искали са ми и подкуп!!! Веднъж полицая ми държи паспорта и ми вика: "Сирене не може да се прекарва!" - става въпрос за 5-6 кг!!! Не можело да карам бус, защото било търговско превозно средство и багажа ми бил много... Абе все търсят да се качнат за нещо. Буквално му се скарах и си взех паспорта. Онзи като ми го подаваше ми вика - нека финансовия контрол да се оправя с тебе! Аз обаче просто тръгнах и не спрях на следващия служител - финансов контрол. Това са различни случки от различно време на една и съща митница - CENAD. По-късно в разговор с унгарци, тяхното отношение към служителите на митницата беше също силно отрицателно.
опулен (нерегистриран)
Аз не разбирам как може да не виждаш и да не набиваш спирачки ? !
Пешо (нерегистриран)
Външно и за катастрофата в Гърция нямаха данни ама излезе друго .
Как (нерегистриран)
хубаво са се наредили тираджиите. Това, че катастрофата е в Унгария не означава, че тираджиите са унгарци. Маже да са и еднидруги, известни по нашите пътища. А нашите да не бързат, че пак ще се излагат. Сигурно и унгарците не са установили кой, какъв е. Особено ако някой ранен е в безсъзнание.
toro (нерегистриран)
Ивче благодаря за километража....иначе тая твоята колежка Миткова за нищо не стават и мили смета...
Панчо (нерегистриран)
Т.н. "външно" няма как да има данни освен ако не получи такива от унгарските власти.
НАЙ
Пуснаха епизод 5 от сериала със записите, този път и с гласа на Атанас Атанасов
НАТО с декларация, позволяваща на Украйна да използва западни оръжия за удари по Русия
Внезапно почина главният редактор на "24 часа" Борислав Зюмбюлев
Радев поиска депутатите евроатлантици да се подпишат, че биха воювали за България
Кремъл: НАТО е в пряка конфронтация с Русия
НАТО с декларация, позволяваща на Украйна да използва западни оръжия за удари по Русия
Радев поиска депутатите евроатлантици да се подпишат, че биха воювали за България
Пуснаха епизод 5 от сериала със записите, този път и с гласа на Атанас Атанасов
Кремъл: НАТО е в пряка конфронтация с Русия
Столтенберг в София: Живеем в по-опасен свят и НАТО трябва да реагира, но целта е мирът