Започва строителството на Oколовръстното от АМ "Тракия" до "Младост" в София
Новият път ще има две платна с по три ленти
Обратно в новинатаКоментари - Започва строителството на Oколовръстното от АМ "Тракия" до "Младост" в София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
За Беля Зъл (нерегистриран)
А кога ще се реконструира 100 годишния, 5метра широк път от Обеля до Околовръстния път, който е само 2 км, но не е ремонтиран, а задръстването е ужасно?
Зевзек (нерегистриран)
Докато не оправят отсечката ОМВ Бъкстон до Люлин (която е по-важна от Младост-Цариградско) батака на южната дъга ще е същия.
Кон (нерегистриран)
Затова избират такъв Главен прокурор - да не можем да си върнем откраднатите пари. Вече и малките деца знаят, как се краде при строителство и ремонт на пътища. Точно за умственото ниво на милиционери е схемата. Обаче по-големите знаят, че алчните милиционери не могат да изядат и изхарчат това което са откраднали, дори малка част не могат. И може да им се отнеме напълно спокойно и законно. Ако не е този кандидат за Гл. пр.
3евзек
А дали в цената влизат и облаците? На истинската снимка ги няма никакви, вероятно ще ги строят.
истинко (нерегистриран)
"От Околовръстното ще остане да се построи само 8-километрова отсечка от бул. "Братя Бъкстон" до началото на магистрала "Люлин"." Ха ха ха ха! Всеки който е минавал по този участък е изпадал в "тиха лудост" от ситуацията в която се е озовавал. Те за около 150 милиона правят 5-6 км. през пущинаците, а тези 8 км. през града - просто не ви е ясно колко мангизи ще ни струват! Предполагам по-вече от 300 милиона! За справка вижте какво представлява "околовръстното" шосе на сравняваната със София столица на Румъния - Букурещ и ще паднете!
истинко (нерегистриран)
Поредната нова мега кра..жба! (Така става ли за да не ми триете коментарите?)
За какво им плащаме ... (нерегистриран)
Абе, от пет години все почва ...
100% (нерегистриран)
6 км. 2 години..... NO COMENT!
.... (нерегистриран)
Точно. И - я-а-а-а, каква изненада! Ти да видиш! ГБС получил поръчката! Нищо де, изберете си Фандъкова. Ремонтът на новоростроените 6 км ще започне до 3 месеца след тържественото преразване на лентата от Борисов. ГеПи ще го прави. :))
200% (нерегистриран)
А 24млн за километър?
Ами... (нерегистриран)
... така, така Борисов и Фандъкова, стройте нова България и за това народа пак вас ще избира...!!!!!! А не представителите на партията мафия БСП/БКП с типичен пример, лъжливата интригантка и адвокат на бандитите Галеви Мая Костинбродска и подобни, не положили и една тухла за България и София...
... (нерегистриран)
Ще, ще! Ще ги избере народът - с някоя по-голяма гьостерица.
Мдааа (нерегистриран)
А пасарелки над останалата част от южната дъга кога? Или чакате да стигнем определена бройка загинали, за да се задействате? Нещастници, цялата ви работа е след дъжд - качулка!
Така е. (нерегистриран)
Аз друго се чудя - така или иначе яко копаха по цялото протежение, а защо не направиха няколко подлеза?
Мдааа (нерегистриран)
Да предположим, че заради високите подпочвени води подлезите ще излязат много скъпо, обаче е безумно да имаш градски транспорт по Околовръстния път и да няма начин безопасно да се пресича от едната до другата му страна! На спирката ХМС в Младост надлезът не е инженерно чудо!
Най-сетне! (нерегистриран)
А ще махнат ли абсурдния светофар при Младост срещу Technopolis?
Зевзек (нерегистриран)
А ляв завой от Младост за Герман как?
vs (нерегистриран)
Не забравяйте, че ще пуснат тировете за Гърция, Македония и ....... сега почти ги няма
Глупости (нерегистриран)
От Румъния (по м Хемус) за Гърция и Западна България е по-добре да минеш по северната тангента и после направо към м. Струма. Защо да обикаляш цяла София? Или имаш предвид тировете от Турция за Гърция, които няма да ползват гръцката магистрала, а ще заобиколят през България?!
vs (нерегистриран)
``Това ще реши проблемите със задръстванията по тях в пиковите часове`` Пълни глупости колкото са решени задръстванията България и Околомръсното и останалите пътни възела до Младост!!!!!
3евзек
Едно време по старото околовръстно минавах с колело и в час пик задминавах около 100-200 автомобила между Младост и Ч. Връх. Броил съм ги няколко пъти. Човек с инвалидна количка или патерици също би се справил прилично. Сега е несравнимо, освен за късопаметни, които нямат база за сравнение.
име (нерегистриран)
"С новото трасе ще се осигури връзка между автомагистралите "Струма" и "Тракия" Глупости. Ще се осъществи връзка между Цариградско и Бъкстон. Участъка от Бъкстон до магистрала Струма даже не се знае дали някога ще се строи.
А при нас (нерегистриран)
В маала "Старост" кога?
Гробар (нерегистриран)
За вас еднопосочна отсечка към Орландовци
Калин (нерегистриран)
Евала! Много неща не харесвам в Боко,но не може да му се отрече,че все пак се опитва да направи нещо в тая бедна страна,с крадливи и плачещи хора! Само така!
Заслужили сме си го (нерегистриран)
Да обобщим. 6 километра равна отсечка ще се строят 2 години и ще струват 144 милиона = 24 милиона на километър. Да живее краденето
Гост (нерегистриран)
Обобщението е добро, но нищо не означава на фона на факта, че има 4 детелини и няколко моста в този участък. Само 1 мост може да струва от порядъка на 40-50 млн.
nqma zna`enie (нерегистриран)
А слагате ли в сметката обезщетенията за земята на алчните шопи? Знаете ли за колко се продава 1 декар нива на общината? Един умник беше писал, че във Финландия се строяло 8 пъти по евтино. Така е, но там земята е държавна и не се плаща, а пътен възел се прави на 300 - 400 километра. Не, като при нас на всеки 500 метра, че да не ревне пък някой друг идиот, дето е останал без връзка! И да, няма начин да не се открадне. Навсякъде го правят. Но сегашните мафиоти СТРОЯТ, а предишните Галевци, Братковци и Май Манолови само крадоха. НИЩО НЕ ПОСТРОИХА!!!!
Прост селянин-социалист (нерегистриран)
Асфалто ке се руча ли?
Още за евтаназиране ... (нерегистриран)
Не, ама ората дет ти плащат помощите с данъците си, ще стигат от работа до дома и от дома до работа много по-лесно.
Хитър гербер (нерегистриран)
не ама тия дето ще го слагат и тия дето ще го плащат бая за ручане ще има
пешо (нерегистриран)
Ужасни рендъри на пътя. нито околни сгради нито релеф на терена , не ми се мисли как и какво ще изпълнят.Дано да стане от първия път
sinergichen (нерегистриран)
Ами това е добре и за столичани и за гостите на града. Отдавна трябваше да се премахне този цирей.
Така е. (нерегистриран)
Особено отсечката Младост-Горубляне е кошмар.
Кики (нерегистриран)
Така и не се разбра защо 2012 г. се спря строежа до Младост. За 2 години щеше да е готов и този участък и отдавна да се е отпушило движението по Южна дъга.
биби (нерегистриран)
Е как защо? Грабежа още не се знаеше!
А (нерегистриран)
Чувал ли си приказката, че две дини под една мишница трудно се държат? Ако се правеха няколкото отсечки едновременно, от къде щеше да върви трафика? А явно и предварителните процедури не са били завършени, защото е достатъчно и един собственик да се запъне в съдебна сага, и не могат да правят нещо за терен, където не е изяснена собственост или вещни права.
Яяяяяя.. (нерегистриран)
Моля не спорете за цените! Май шампион е Варна с новата част на бул.,,В.Левски,, Там за отсечката от около 3,5 км бяха похарчени около135 млн.лв. Те това е усвояване в мащаб!
сали (нерегистриран)
НЕ БАРАЙ ВАРНА. ЭНАМ , ЧЕ ЭА ВАС ВСЕКИ ЛЕВ НЕ ИЭПАПАН В СОФИЯ Е ЭАГУБА, АМА НИ БЕШЕ ВСЕ ПО-ТРУДНО ДА ВИ ТЪРПИМ ЛЯТОТО ПО ВАРНЕНСКИТЕ УЛИЦИ. А БУЛЕВАРДА СТАНА ЧУДЕСЕН, ЕЛА И ВИЖ!
Комунисти и капиталисти (нерегистриран)
КНР започна да изгражда проект "Един пояс и един път"/възраждане на копринения път/, който ще обхване 126 страни и 63% от населението на земята, а предполагаемият икономически ефект се оценява на 21 000 млрд. долара. В това време капиталистическа РБ открива 9 км. "магистрала" Скрийте се смешници!
Ивайло Йорданов (нерегистриран)
Мащабите с които се работи в КНР нямат нищо общо с любимия Ви комунизъм. Извратената Ви преценка кой, как и защо прави нещо, винаги ще ви дърпа в грешна посока.
Си дзипин (нерегистриран)
Като не ти изнася, минавай през центъра бе, умник
Стоян Стоянов (нерегистриран)
“Тракия“ свързваме със “Струма“, а светофара на “Пушкин“ ще го прелитаме ли, иначе много добре ама малко дебелко.
Петър Петров (нерегистриран)
Ще ползваме тунела под Шипка. Или Ф-ките след време.
Комунистите строят (нерегистриран)
Скоростните влакове в Китай летят с до 500 км в час По Нова година в Китай 700 милиона пътуват към близките сискоростното Железопътно трасе през целия континент Азия, което ще свърже Пекин с европейската жп мрежа – през бившите съветски средноазиатски републики, Иран, Турция, следвайки древния Път на коприната. По участъка с Турция има изключително тежки терени с много мостове и тунели, от които най-сложният е тунелът под Босфора (1,4 км), на 5 м под дъното и 60 м под морското равнище. Оттам скоростната железница ще продължи до Централна Европа. Януари 2015-а година в Белград Сърбия, Унгария и Македония подписаха споразумение за партньорство за изграждането на трансконтиненталната високоскоростна железопътна линия.
Не разбирам (нерегистриран)
Интересно, в Китайската Народна Република на власт са комунисти и агенти на ДС. Така е и в РБ, Боко също е комунист. Защо е тази фантастична разлика? Моля демокради помогнете!
теодор тошев
Защото ако напишеш нещо такова в кнр, никой няма да може да каже в кой затвор си. Там не се коментира а се изпълнява. При нас се критикува, търси се косур и се плюе.
nqma zna`enie (нерегистриран)
До Комунистите строят: Личи си, че Китай си го виждал само на Гугъл мап... Преди 6 години забраниха на влаковете да се движат с повече от 300 км в час. Беше станала катастрофа с много жертви. А сега познай, защо никъде по света не чуха за нея в реално време. Както и да е, след това разстреляха министъра на транспорта и ограничиха скоростта до 300. Но мен ме гризе една друга мисъл. След като си толкова "осведомен" къде е гаранцията, че и останалият интелектуален пълнеж между ушите ти не е със същото качество?
ТАЗ ПУСТА ИНФЛАЦИЯ!!! (нерегистриран)
За АМ ХЕМУС правителството отпусна с 10 милиона на километър да я строим.. Преди дни за скоростния път от Видин даде по 12,9 милиона на километър... Сега за завършването дава по 24 милиона за километър... Пустата му инфлация.. Как дигна двойно цената на асфалта за има няма и година... Тъй де.. Заплатите са си същите, машините са същите и те вече купени.. Единствено инфлацията требе да я дига цената на асфалто..
СОРИ!!! (нерегистриран)
Сега за завършването на Околовсръстнио на Софията дава по 24 милиона за километър...
О спомняте ли си гусподжо? (нерегистриран)
18.06.2015Китай откри най-дългия товарен железопътен маршрут през Русия до Хамбург. Дължината на маршрута надхвърля 9 820 км, което го прави най-дългия от съществуващите трансконтинентални търговски маршрути. Кога ли ги смогват да ги откриват и кщолко ли фирми се занимават с това?
Абе бегай си у Китай ... (нерегистриран)
Какво ни запознаваш с последните достижения на китайският народ ... Живи и здрави да са, ама ние сме в България ...
Слаб съм в математиката помогнете (нерегистриран)
Китайските комунисти за 10 години изградиха 25 000 км/двадесет и пет хиляди километра/ скоростни влакове. Кой ли ги открива? Ако ги откриват на 9 км. като Бибитко, то не мога да сметна колко милиона ножици се похабяват там залудо.
Не може да смята (нерегистриран)
Китай е около 200 пъти по-голям като население. Като финанси в момента нямам време да смятам колко хиляди пъти. Не знам какво се опитвате да сравнявате....
Това е положението пенке (нерегистриран)
Римляните ги няма от хилядо години, затри се и тяхното ноу-хау, та затова няма магистрали. Има само ромляни и бат Боко Тиквуня начело на крадлива орда герберасти. Няма минерални бани у Сердика/София, няма хлеб, няма зрелиища. Като изключим рекордните 0:6 от наглосаксите.
сс (нерегистриран)
Браво на правителството - подкрепям ги напълно, развитието на страната е очевидно. (комунетата да плюят коментара колкото си искат)
дедо Цоко (нерегистриран)
във Варна с тоя златния булевард вече виждаме видимите резултати, че е започнал да сляга грунта под асфалта и догодина по това време ще е на вълни всичко. Тая част на околовръстното ви ще искам да я видя колко ще изкара преди да започне и там да се усеща качка
факти (нерегистриран)
Ми че то правителството само от комунисти бе каун
От Далече (нерегистриран)
Хората преобразиха света за последните години, тия дебили се хвалят с някакви си тангенси и котангенси, за някакво си село в Долината! Жалка картинка... Гъби има и през октомври
диди (нерегистриран)
супер - един глас по-малко за сестра Галева!
От Далече (нерегистриран)
Диди, Сестра Галева, или Сестра Борисова, е едно и също, скъпа! Просто станахте много на клона! Ще ти дам пример: Сингапур, 4800 държавни служителя, при население от около 5.6 млн. България, без приматите, е по-малко, но, с....колко администрация????!!! Ай да го ду...ате Мога да ти дам и пример с Танганайка в Танзания, ама си зле с GPS-са Свазиленд е преди нас... Бах тая крива нива и идиотите дето растат в лехите ;Със здраве, и да ти спрат интернета
Щерев (нерегистриран)
С новото трасе ще се осигури връзка между автомагистралите "Струма" и "Тракия", ще се улесни транзитният трафик от АМ "Европа" и връзката с граничните пунктове с Турция и Гърция. ЛЪЖЦИ! Нали затова се "изгради" Северната тангента!? От какъв зор ще качваш магистралния трафик в полите на Витоша?! Освен това от Бояна до магистрала Струма да не би да има изградена вече връзка?! Там нали е същия коларски път!
теодор тошев
Абе щерю, ти сефте ли четеш глупости в дира? Някой е преписал нещо и готово.
Радо (нерегистриран)
Щерьо наш,както винаги на всяко гърне похлупака! Плачльо! Щото не си висял 2 часа на тая отсечка,да ти се избистри пипето изветряло!
Аууууу (нерегистриран)
Колко години го търпяхме за някакви 6 км висяхме и търпяхме за да бият камбаната сега .Следващата голяма новина ще е когато боядисват маркировката
1 (нерегистриран)
Я всички протестиращи да си пътуват по социалистическите шосета за да им е чиста съвестта.
Отностно социалистическите шосета (нерегистриран)
От града до селото на дядо ми. През 64-та решили да направят път, отишли до областния град и поискали да се направи път. Отоговорът - ето ви материал колкото искате, вие си го правете. Хванали се от селото (обикновени хора, нито строителни инженери, нито висшисти напърво време). Е сега почти 60 години по-късно си пътувам до вилата по същият този път, един ремонт не е правен, няма и нужда от ремонт. Та си пътувам по социалистическите пътища с кеф, ама като се кача на новата магистрала ми изпадат пломбите.
Ганьо (нерегистриран)
Смени зъболекаря!
Все тая
Ей тоя коментар чаках :D Неуважаеми, на много места "лошите" комунистически пътища са по 50+ години и не са мръднали, няма и да мръднат, а не са проектирани да носят трафикът и тонажът, който ги гази. "Пътищата" на твоето светило не могат да изкарат и две години, няма подобен случай просто, ако има, посочете го, ще ида и ще видя с очите си. Така че, точно гейберасти да говорят за инфраструктура е нахално и безочливо. Колкото и да не ви се ще, Бойка ще остане в историята с филията с мас, простотията и слагачеството си на всеки, който я пожелае. Пътищата ще се дават за пример как не се правят съоръжения.
Кратки (нерегистриран)
Абе къде са тия пътища. През 80 и 90 години съм пропътувал България по 20 пъти. Планинските проходи приличаха на Бейрут, половината първокласна пътна мрежа беше дупка до дупка, по пътищата 3 и 4 клас не се знаеше дали ще стигнеш като тръгнеш. Пълна разруха. Не си кривете душата. Като викаме на черното бяло и обратно само се мотаем и тъпчем на едно място.
Иванчо (нерегистриран)
6 км - 140 милиона. Нямам думи. Нормална цена на километър магистрала 4-5 милиона на километър.
Шофер (нерегистриран)
Те не случайно всички вицове са за Иванчо...
3евзек
4-5 милиона на км за магистрала с 10-12 ленти, дренаж, тротоари, осветление, 16 моста и пътни възли през 2 километра ли?
стига ва (нерегистриран)
не думай....а ремонт на ремонта шъ ли да има той калкулиран ли е?)))) гледам че си отворко та затова питам....хе хе
3евзек
Калкулирани са и глобите за забавянето. Цената е висока, но ако не си политически предубеден, не би ти отивало предизборно да я изкарваш и прекалено ниска. Сигурно само четирите моста над Искър ще струват колкото "нормалната цена" за всичките 6 км.
Иван
В цената влиза и отчуждителните процедури на земите т.е. закупуването им от частни лица. А земята в полите на Витоша е като за първа линия на морето т.е. мнооого дебела.
Фен (нерегистриран)
Не го мислете! Сега новодошлите софиянци ще изберат червената Манолова (те на село са свикнали да си гласуват за БСП), о Курнелия ще спре всичко, за да го окраде!
тролдетектор (нерегистриран)
Така ли ти казаха от генщаба на шайката и даскалицата фандък? Адски тъпа опорна точка,но такова ви е нивото там...
Фандупкова (нерегистриран)
никоц не може да ме надмине по мрънукане и крадене
сиси (нерегистриран)
а какато са огладнели 15 години извън копанката....гледай какво крадене ще е
Дрогаре (нерегистриран)
Нашата фандупка нигде гъ няма и ТОЙ и ТОЙ...))))
Густоо Майна (нерегистриран)
Сичкуту гейберастки трол мобилизирано тука....
Стига ва (нерегистриран)
Пак ли? И на 26 откриване галиба!?))))
Абе (нерегистриран)
Вие в тая държава, един нужник да започнете да строите, и нямате търпение да възхвалите бога Слънце Боко ? И надолу по стълбицата районни кметове боядисат две пейки в парка , поправят една чешмичка или сменят две крушки пак там -същата хвалба. Много сте смешни и миниатюрни. И как Светът да ви вземе на сериозно ?
Нужника е на Курнелините тролове (нерегистриран)
в устата.Колчем я отворите и само лъжи бълвате
Не можа (нерегистриран)
Да познаеш. Определено. Слаба логика. При десетина точки повече IQ щеше веднага да осъзнаеш, че аз не съм от никои а съм страничен наблюдател. Нито съм засегнат, нито зависим от това какво става в България. Просто от дъжд на вятър поглеждам да видя до къде се е стигнало. Да не би да съм изпуснал някой просперитет от рода на Швейцария, Сингапур, Дубай, Австрия и т.н ........
3евзек
Мая Манолова е същата - безпартиен страничен наблюдател.
Провидец (нерегистриран)
Остават още едни никакви 35 км. и цялото ще е готово през 2150 г. Северните райони ще ги оправят, ама ДРУГ ПЪТ! Да живее братският американски народ и неговият пророк Сорос! След стотина години Ще има и канализация в цяла София.
3евзек
Дълъг срок е, но погледни нещата от добрата страна! Ако не беше Сорос, щеше да бъде завършено някъде през 20150-а.
Платен Соросоид (нерегистриран)
Ако не беше Сорос щяхме да сме като вече като Швейцария деиба . Сорос , ЕС , САЩ , масоните , илюминатите и извънземните са виновни, както винаги
теодор тошев
Бах мама. 2 км на година. Добри темпове.
Мост (нерегистриран)
Преди около месец подмениха изцяло мантинелата на моста между Горубляне и Младост. Вярно е, че старата на места липсваше и беше много опасно..., но новата ще я ползват ли за новия мост, ще я изхвърлят ли, включена ли е в цената, ще я приспаднат ли. Не че е важно, обаче все пак който знае да каже, ако му позволят.....
КАЛИТКО (нерегистриран)
Браво!
321 (нерегистриран)
Най-после да оправят пътя от Перник за морето!!!:))
брейййй (нерегистриран)
Абе този участък нали щеше да го прави шайката по време на правителството боко2? И то за двойно почти по ниска цена! Почваше го всеки момент, и ето 6 години по късно предизборно се активираха да "усвоят" (гепят едни милиони)...Аферим,машалла,ашколсун! Поклон до земи на великия...
Младост (нерегистриран)
Не е предизборно, а още не могат да се оправят с отчужденията и за това чак сега почват. Даже има още имоти за отчуждение. Поне от две години се работи по проекта. Най-хубавото е, че ГБС ще го прави, защото като гледам Джи Пи груп и другите артисти какво качество предлагат...
кКокаляне (нерегистриран)
А защо се биеше у гърдите тогава питека? Някой хора не сме от 80те% и помним какви ги дрънка постоянно... Останалата част - вЕрвайте МУ и пак си го избирайте,халал да ви е!
3евзек
Ако зависеше само от Него, щеше да е готово предсрочно, тъкмо сега за изборите.
Те (нерегистриран)
В Пловдив Модър/Царевец го правят 30 години вече , по една кирка на ден да бяха копали, до сега трябваше да е готов.
Онзи (нерегистриран)
И Хемус след велики 9.2км, отново в КИРЕЧА...
¯\_(ツ)_/¯ (нерегистриран)
Проба
-:) (нерегистриран)
Ок е
3евзек
Тук се вижда като грешка. IP адресът още изглежда като блокиран.
ЦЕЦО (нерегистриран)
Айде стегнете се и за участъка от Бояна до Люлин, няма нужда да се чакат други избори. Пари имате - действайте.
Бойко (нерегистриран)
Г-жа Фандъкова каза, че пътят от Бояна до Люлин ще започне да се стори след минимум 4 години и построяването ще продължи около 5 години. Та накратко, благодарение на престъпното бездействие на г-жа Фандъкова тези 3 мандата (12 години) тази отсечка ще стане след 10 години. Може да се гордеете с г-жа Фандъкова и да продължавате да гласувате още за нея !!!
hoi (нерегистриран)
Обичам асфалт, браво!
НАЙ
Осъдиха на 3,5 г. затвор заради подкуп бившата здравна министърка на Румъния
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Ожесточени боеве в Очеретине, Русия подсилва офанзивата с още военни части
"Политико": Индия търси производители на оръжие, различни от Русия
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище