Samsung показа прототип на solid-state батерия за автомобили
Технологията ще позволи на електрическите автомобили да изминават 800 км с едно зареждане
Обратно в новинатаКоментари - Samsung показа прототип на solid-state батерия за автомобили | IT.dir.bg
Коментари
Нагледахме се 10 години на прототипи с по 800-1000 км пробег и нищо в серийно производство. Реалният пробег си е пак около 300 км(+/- 50км). Два основни проблема винаги ще спъват масовото разпространение на тази технология - висока цена и бавно, трудно, недостъпно и скъпо зареждане. Защото представете си колко дни би се зареждала батерия с 800 км пробег с монофазен източник.
1000 цикъла???? че аз на 3 години ли ще я сменям таз батерия?
Тая батерия се прави по поръчка за новите хибридни модели на Лада, Москвич и Запорожец.
На картинката е показана БИПОЛЯРАН БАТЕРИЯ. Дали е с твърд електролит или не е друга работа. И на края 800 км с едно зареждане е супер, ама ..... Всички знаят, че растенията се нуждаят от ВЪГЛЕРОДЕН ДИОКСИД и слънце за да фотосинтезират. Азотните торове (едно време амониева силитра) са необходуми за НОРМАЛНОТО развитие на растенията. Та се пита - Какво правим когато всичко това го няма в природата?
800 км в идеалния случай, реално 500 550 км. Отделно, никой не може да кара до изчерпване до 0 на акумулатора и ат там трябва да се резне и ще се получи 200 - 300 000 км. Което не е зле все пак. Аз карам 10 000 15000 км на година и мен ме удовлетворява.
1000 цикъла на зареждане са едно нищо!
800 по 1000 = 800 000 - мисля, че не е никак малко
Кво си се разврякал пак, и начално образование ли нямаш та да видиш, че сметката му е вярна. Наистина след 1000 цикъла батерията ще е с 60% от началния си капацитет та не е толкова просто но пак излизат предостатъчно километри. Ако искаш да направиш нещо полезно за себе си образовай се как да сметнеш колко ще са километрите ако капацитетът на батерията намалява линейно. Основно образование ще ти стигне за целта.